[Inschrijftopic] WVW#308 - De Tweede Golf

Reactiescore
1.014
Ja mijn excuus, ben wat verlaat doordat werk ook weer wat verlaat werd. Topic zal hopelijk over een halfuurtje geopend zijn :)
Prima!
Ik heb geen haast! Ik zit hier prima
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Ze had zelf toch na vorige week donderdag kunnen checken of ze in de lijst was opgenomen, aangezien ze dat zelf niet deed bij de aanmelding.

Of ben ik nu de autistische controlfreak?
 
Reactiescore
421
Ja sorry moor maar als je de inschrijflijst niet kopieert is het wat mij betreft terecht dat je niet op de lijst beland bent. Misschien een les aan eenieder om zich gewoon op de gevraagde manier in te schrijven.
 

DeletedUser17472

Guest
Dus
Ze had zelf toch na vorige week donderdag kunnen checken of ze in de lijst was opgenomen, aangezien ze dat zelf niet deed bij de aanmelding.

Of ben ik nu de autistische controlfreak?
Dus iedere inschrijving die je doet, ongeacht waar, ga jij checken of je wel bent ingeschreven? Ik ga ervan uit dat mensen hun werk dien en dat het oké is.

Maar het is gebeurd, we zien wel wanneer ik weer mee doe. Ik ben nu echt even ontdaan en kan beter afstand nemen.
 
Reactiescore
1.014
Dus

Dus iedere inschrijving die je doet, ongeacht waar, ga jij checken of je wel bent ingeschreven? Ik ga ervan uit dat mensen hun werk dien en dat het oké is.

Maar het is gebeurd, we zien wel wanneer ik weer mee doe. Ik ben nu echt even ontdaan en kan beter afstand nemen.

Als jij dat dan ook doet ;)
 
Reactiescore
421
Dit staat nergens dat dat moet.

Nee, maar het is een soort ongeschreven regel op dit forum. Je bent na 300+ potjes namelijk niet de eerste die dit overkomt.

In dit bewuste topic is het zelfs nog aan de orde gekomen dat het hoogst irritant is als mensen de lijst niet kopiëren en hun eigen naampje daarbij plaatsen.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik lees de instellingen en zet mijn naam. Op pc wil ik nog weleens kopiëren. Ik heb de rest van het topic niet gelezen. Inschrijftopic is inschrijftopic.
En als het dan zo’n ongeschreven wet is, de eerste 4 hebben het ook niet gedaan.
 
Bovenaan