[Inschrijftopic] WVW#308 - De Tweede Golf

Reactiescore
421
Nouja dan blijf je het toch vooral zo doen.. maar dan moet je niet geïrriteerd raken als spelleiders je post per ongeluk over het hoofd zien, want dat is namelijk een reëel risico van jouw inschrijfmethode.
 
Reactiescore
1.689
nja ik hoopte dat ze me zouden vergeten zodat ik dan achteraf in de slachtofferol kon kruipen. dat is me helaas niet gelukt
 
Reactiescore
421
Ik lees de instellingen en zet mijn naam. Op pc wil ik nog weleens kopiëren. Ik heb de rest van het topic niet gelezen. Inschrijftopic is inschrijftopic.
En als het dan zo’n ongeschreven wet is, de eerste 4 hebben het ook niet gedaan.

Ja, en die vier werden er dan ook direct op aangesproken omdat het risico dat jij ook genomen hebt zich voordoet.
 

DeletedUser17472

Guest
Nouja dan blijf je het toch vooral zo doen.. maar dan moet je niet geïrriteerd raken als spelleiders je post per ongeluk over het hoofd zien, want dat is namelijk een reëel risico van jouw inschrijfmethode.
Ik was teleurgesteld. Het excuus van jo heb ik aanvaard. Maar de reacties die jullie geven gooien olie op het vuur. En antraxx mist nu een bm stem.
 
Reactiescore
421
Jemig ik vind het een beetje schrijnend worden hoe weinig verantwoordelijkheid je neemt voor een foutje dat je zelf hebt gemaakt, of op z'n minst een foutje van Jo Han waar je zelf een heel groot aandeel in had.

Als je je inschrijft met een post "fam", waarbij je zelfs nog niet eens een nummertje geplaatst hebt om te verduidelijken dat je mee wilt doen, moet je het gewoon niet raar vinden dat niemand acht slaat op die post. Zoiets sneeuwt gelijk onder.
 

DeletedUser17472

Guest
Nah, teken dat niet alles gelezen wordt :p En dan heb ik het niet over de spelleiding.


Maar succes allemaal. Tot ooit.
 
Reactiescore
1.269
Beetje kinderachtige opstelling imhao Fam, iedereen moet gewoon doornummeren zo moeilijk is dat niet. Dat je op dat moment er niet direct zin/ tijd voor had dat kan, maar het is je eigen verantwoordelijkheid om indien je dat zo doet wel te controleren dat je erbij zit. de getergde reactie die je nu plaatst is naar mijn idee dan al helemaal niet terecht.

En om een situatie aan te halen in het echt waar dit een beetje op lijkt: als ik wel betaal voor parkeren maar het bonnetje niet achter me raam leg loop ik ook het risico dat ik een boete krijg. Als je die dan krijgt moet je niet miepen.
 

DeletedUser17472

Guest
Rare vergelijking.

Maar duidelijk dat jullie me er niet bij willen. Mijn inschrijving wordt niet eens gemist.
 

Deleted User - 487971361

Guest
en zo moeilijk is het niet om via je telefoon een lijstje te kopiëren? Ik stoorde me er vorig potje ook aan dat niemand zijn naam ook goed kon schrijven.
 
Reactiescore
1.689
en zo moeilijk is het niet om via je telefoon een lijstje te kopiëren? Ik stoorde me er vorig potje ook aan dat niemand zijn naam ook goed kon schrijven.
maar dat paste mooi bij de kwaliteiten van de spelleiding die kon namelijk ook weinig goed doen?
 
Reactiescore
1.269
Rare vergelijking.

Maar duidelijk dat jullie me er niet bij willen. Mijn inschrijving wordt niet eens gemist.

wat verwacht je dan nu? dat ze je alsnog een rol geven?
dat kan toch niet? dan weet iedereen al dat je burger bent en patient zero niet kan zijn. de goedjes slechtjes verhouding is namelijk altijd het eerste waar je naar kijkt als spelleider en die zero kan er maar een keer inzitten.

jo han heeft zich geëxcuseerd en dat is alles wat hij kon doen, temeer omdat het jou fout is.
 

Deleted User - 487971361

Guest
maar dat paste mooi bij de kwaliteiten van de spelleiding die kon namelijk ook weinig goed doen?
Heb alles gedaan volgens de regels, wat bazel je nou :)

wat verwacht je dan nu? dat ze je alsnog een rol geven?
dat kan toch niet? dan weet iedereen al dat je burger bent en patient zero niet kan zijn. de goedjes slechtjes verhouding is namelijk altijd het eerste waar je naar kijkt als spelleider en die zero kan er maar een keer inzitten.

jo han heeft zich geëxcuseerd en dat is alles wat hij kon doen, temeer omdat het jou fout is.
*jouw
 

DeletedUser17472

Guest
Dit is het laatste wat ik hier schrijf, maar het is iets voor iedereen om wel over na te denken, want er wordt met twee maten gemeten hier binnen wvw. Ik neem de spelleiding niets kwalijk zoals dubieuze insinueert. Ik heb hun excuus aanvaardt.

Maar zie alle foute aanmeldingen en trollaanmeldingen hieronder:

1. simeco

liefst dinsdag starten
2. Anthraxxol

Liefst donderdag starten
3. MOHniels1

Liefst dinsdag of woensdag starten.
4. JokersBrain
1. Dash
2. Simon
3. Hond met 3 poten
4. Pillenniels
5. Hersenclown
Ik zou me ook graag nog willen aanmelden voor men eerste ronde WvW. @Speeder. @Jo Han
1. Dash
2. Simon
3. Hond met 3 poten
4. Pillenniels
5. nonkel wolvenvanger jos
6. Jokersbrain?
7. Riprobin
8. Sule
9. Candiu
10. Buurman Bolderbast
11. rukurt
Eens?
Denk ik??
@Kerouac @Calamus Incendium @Calamus Halfzus @.Royalist. @Jo Han @.TimeforplanB @Capricorno @Yube @stavlov @Westkip @Tigor93 @quechua @amycipatie @bik en rode trap @moederkoekert @glenn485 @arbeitman @materlotti @Joker13 @edward van woodstock @marcoknight @thelightfighter @bigbear
1. Dash
2. Simon
3. Hond met 3 poten
4. Pillenniels
5. nonkel wolvenvanger jos
6. Jokersbrain?
7. Riprobin
8. Sule
9. Candiu
10. Buurman Bolderbast
11. rukurt
12. Kerouac
13. tandpastatube

En dan is dit uiteindelijk de definitieve lijst:
Spelerslijst:

Speciaal voor jullie op alfabetische volgorde.

1. @altijd bezig
2. @anthraxxol
3. @Buurman Bolderbast
4. @Candiu
5. @een niet dubieuze naam
6. @ItsDash
7. @JokersBrain
8. @Kerouac
9. @mohniels1
10. @nonkel jos
11. @Riprobin
12. @simeco
13. @Sule Silmad
14. @Yube


Ik denk dat er in de toekomst dus zeer zeker meer gekeken moet worden naar alle trolinschrijvingen. Naar inschrijvingen die niet door de spelers zelf gedaan zijn. En @ItsDash , dat lijstje mist ook mijn naam. Dat stoort mij omdat ik iedere potje meedoe.

Ik krijg hier dus een lading over mij heen, maar bovenstaande zegt genoeg.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Wat is er mis met de inschrijving van simeco en die van mij?
 
Bovenaan