[Inschrijftopic] WVW#308 - De Tweede Golf

Reactiescore
1.269
Dit is het laatste wat ik hier schrijf, maar het is iets voor iedereen om wel over na te denken, want er wordt met twee maten gemeten hier binnen wvw. Ik neem de spelleiding niets kwalijk zoals dubieuze insinueert. Ik heb hun excuus aanvaardt.

Maar zie alle foute aanmeldingen en trollaanmeldingen hieronder:

En dan is dit uiteindelijk de definitieve lijst:

Ik denk dat er in de toekomst dus zeer zeker meer gekeken moet worden naar alle trolinschrijvingen. Naar inschrijvingen die niet door de spelers zelf gedaan zijn. En @ItsDash , dat lijstje mist ook mijn naam. Dat stoort mij omdat ik iedere potje meedoe.

Ik krijg hier dus een lading over mij heen, maar bovenstaande zegt genoeg.

Fam niemand gaat jou bewust uitsluiten en al helemaal niet omdat er slechts 14 spelers zijn voor dit potje. iedereen had je er graag bij gehad.
maar:
  1. het is uiteindelijk iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid om je netjes in te schrijven
  2. als dat dan niet goed gebeurt heb je zelf een risico genomen door niet de lijst te kopiëren
  3. nu toevoegen gaat niet meer.
Dan gepikeerd doen is gewoon niet terecht. Als je niet snapt dat je hier een eigen verantwoordelijkheid hierin hebt, dan houdt het wel op.
 
Reactiescore
1.468
Nou ja, shit happens, nogmaals sorry Fam, ik had beter moeten dubbelchecken.
Ik denk dat hier zo wel genoeg over is gezegd, ik zie deze activiteit liever in het speeltopic xD
 

DeletedUser17472

Guest
Fam niemand gaat jou bewust uitsluiten en al helemaal niet omdat er slechts 14 spelers zijn voor dit potje. iedereen had je er graag bij gehad.
maar:
  1. het is uiteindelijk iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid om je netjes in te schrijven
  2. als dat dan niet goed gebeurt heb je zelf een risico genomen door niet de lijst te kopiëren
  3. nu toevoegen gaat niet meer.
Dan gepikeerd doen is gewoon niet terecht. Als je niet snapt dat je hier een eigen verantwoordelijkheid hierin hebt, dan houdt het wel op.
Ik snap dat helemaal ItsDash, maar mijn vorige post toont aan dat er veel inschrijvingen fout zijn.


Nou ja, shit happens, nogmaals sorry Fam, ik had beter moeten dubbelchecken.
Ik denk dat hier zo wel genoeg over is gezegd, ik zie deze activiteit liever in het speeltopic xD

Ik ook. Dus hup naar het andere topic.
 
Reactiescore
3.575
Maar duidelijk dat jullie me er niet bij willen. Mijn inschrijving wordt niet eens gemist.

Er is nog altijd wel een verschil tussen Fam en 4. JokersBrain.

Namelijk het nummertje was er bij iedereen waardoor het meteen duidelijk was en meer opvalt. Ook heb ik daarna gevolgd of ik mee in de lijstjes zat.

Het is jammer je er niet bij bent en dat je teleurgesteld bent niemand had opgemerkt je niet meedeed.

Ik vind het ook jouw schuld wel wat niet wegneemt dat het voorkomen had kunnen worden als we wat aandachtiger waren.

Als ik naar mezelf kijk check ik eigenlijk zelden wie er allemaal meedoet en zie ik het wel als het potje start. Had het anders zeker opgemerkt alsook na 1 dag in het potje zelf. Zo van, hey waar is Fam eigenlijk doet ze niet mee?

Dus vat het niet te persoonlijk op mensen zijn allemaal druk en missen wel eens iets zeker als het niet duidelijk gemeld word ^^
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan