[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
1.704
Ik roep niet luid ik ben gewoon verbaasd dat je het zoals eigenlijk altijd weer bij het foute eind heb
 
Reactiescore
1.014
Maar ik zie dus nog steeds geen lunch. Dat betekent dan dat de verleider of slechte verleider de wolf die instuurde heeft gekozen toch? Tenzij er een nonkel jos/simeco gedaan werd. Of mis ik nu nog opties?
Scherp, dat zou materlotti bewezen goedje maken aangezien hij degene is die na DL “claimt” 99% zeker te zijn van joker en/of anthraxx ?
 
Reactiescore
999
Kijk ja volg mij gewoon dan zullen jullie het wel zien zeker. Ik ben op dit moment zekerder van Anthraxx dan van joker. Joker is door instinct, Anthraxx is door instinct + verdacht gedrag + andere factoren die ik helaas niet kan toelichten.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Kijk ja volg mij gewoon dan zullen jullie het wel zien zeker. Ik ben op dit moment zekerder van Anthraxx dan van joker. Joker is door instinct, Anthraxx is door instinct + verdacht gedrag + andere factoren die ik helaas niet kan toelichten.
Dan stem ik op anthrax
 
Reactiescore
1.014
anthraxx
 

Deleted User - 487971361

Guest
Spelbederf Materlotti

Materlotti valt dood neer. Claimen (iets 99% zeker weten valt onder claimen plus andere factoren benoemen) in combinatie met netwerken.
Materlotti zijn rol was slechte verleider.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.014
Spelbederf Materlotti

Materlotti valt dood neer. Claimen (iets 99% zeker weten valt onder claimen) in combinatie met netwerken.
Materlotti zijn rol was slechte verleider.
Hhmm slechte verleider, dat betekent dat materlotti slechtje is en wint met slechtjes.
zo zeker van zijn zaak.. Maar dan is anthraxx dus goedje?

want ook al weet je als slechte verleider de wolven niet, je kiest een actie. Dus als de actie wolfenlunch was en die ging niet door door materlotti omdat hij anthrax heeft ingestuurd voor het blokkeren van de actie, zou de winkans van materlotti afnemen.

deze actie had wel van nut geweest voor materlotti als hij die info voor zich had gehouden, zodat hii meer info had over zijn medewolven en daar dus NIET op zou stemmen.
Dus dit is of een hele domme actie of geniaal om er weer een goedje uit te laten stemmen.

ik haal mijn stem er weer af,
anthrax
 

Deleted User - 487970061

Guest
Spelbederf Materlotti

Materlotti valt dood neer. Claimen (iets 99% zeker weten valt onder claimen plus andere factoren benoemen) in combinatie met netwerken.
Materlotti zijn rol was slechte verleider.
Had speeder dan niet ook dood neer moeten vallen, dus voordat de welp hem te grazen nam? Hij noemde een ander burger, wat je alleen weet met ziener :redface:
 

Deleted User - 487970061

Guest
Maar dan is anthraxx dus goedje?
Dan is het gewoon compleet onduidelijk wat anthrax is, maar in ieder geval niet de persoon die materlotti heeft ingestuurd. Kan ook nog dat de verleider (goedje verleider dus) ipv materlotti het heeft tegengehouden natuurlijk
 
Reactiescore
3.586
Anthraxxol. 99% zeker. Volg mij maar en u zult beloond worden.

nee hoor jij bent wolf dus iedereen volg mij op anthraxxol. ik ben het echt 99% door bepaalde redenen die ik niet kan zeggen.
hmm oke ik geloof je anthraxxol, dan gaan we maar verder met mijn andere wolf die ik gisteren al gevangen had namelijk

jokersbrain
Ik ben nog altijd vrij zeker dat anthraxxol wolf is maar niemand gelooft mij dus ga ik er mijn stem niet aan verpesten? Ik kan ook gewoon op Joker gaan die ook vrij zeker een wolf is. Als er mensen op anthraxxol willen gaan is dat voor mij ook goed, ik ben nog altijd 99% zeker dat ie wolf is.
Scherp, dat zou materlotti bewezen goedje maken aangezien hij degene is die na DL “claimt” 99% zeker te zijn van joker en/of anthraxx ?

Hij zei niet dat hij 99% zeker van mij was maar wel van Antraxxol. En enkel hij mij verdacht vond. Wou ik hierop reageren moest Materlotti er niet uitgelegen hebben.

Kijk ja volg mij gewoon dan zullen jullie het wel zien zeker. Ik ben op dit moment zekerder van Anthraxx dan van joker. Joker is door instinct, Anthraxx is door instinct + verdacht gedrag + andere factoren die ik helaas niet kan toelichten.

Om op alle quots van Materlotti te reageren ook al ligt hij eruit maar het is meer voor de andere mensen. Antraxxol is GEEN slechtje omdat hij als 3de een super beslissende stem had op de INFECTIEWOLF.

Dus iedereen moet dat goed in zijn oren knopen, Antraxxol is geen wolf dus richt je pijlen op een ander.
 
Reactiescore
3.586
Ik ben zeer benieuwd naar Joker zijn reactie op t feit dat speeder goedje is...was!

mindfuckgame dit, hoe kwam je ook al weer op verdenking speeder?

Dat Speeder goedje is stelt mij in de eerste plaats teleur. Omdat mijn theorieën die ik altijd wel degelijk vind voorlopig geen rendement halen in potjes. Al is het nog altijd maar mijn 3de potje als goedje ooit dus hopelijk zit er nog progressie marge in mij.

Mijn theorie in het kort was dat er 4 stemmen op de infectie wolf waren waaronder de BM. Speeder was de 4de persoon, maar ook al was Speeder niet op Rukurt gegaan dan was de kans alsnog 97% groot dat Rukurt eruit zou gaan op basis van het aantal stemmen op Rukurt en andere en omdat de BM ook op Rukurt zat zou zelfs bij een gelijkspel Rukurt alsnog de lynch zijn. Je mag er dus vanuit gaan dat Rukurt er ook uit ging als Speeder niet op hem ging, daarmee leek het mij de perfecte tactiek om als medewolf op Rukurt de infectiewolf te gaan zodat Speeder redelijk bewezen goedje zou zijn. Dat was mijn theorie. Een Theorie die achteraf gezien niet bleek te kloppen, maar dat is het risico in het spel, wie niet waagt niet wint. Je kan ook risicoloos spelen en niet verdacht worden of je speelt zoals mij, proberen iets te vinden om ergens te komen.

Ik vind het ook jammer Speeder het goedkoop weglachte en niet serieus op mijn teksten inging en dan goedkoop ging tegen counteren met 'hoe weet hij zo zeker dat AB goedje is dat weet je alleen als joker slechtje is' terwijl ik al 50x gezegd had dat AB als 2de persoon op Rukurt stemde die dus infectiewolf was.

Om mezelf wederom vrij te pleiten wil ik aanhalen, ik de eerste persoon was die even serieus op Rukurt zat na zijn rare te laten lynch stem dag 1. Wat risicovol is op de infectiewolf. Rukurt ook op mij ging alvorens hij in de gevarenzone kwam. Bijkomend argument is dat Materlotti mij voor de DL wou lynchen en mij wolf noemde en ook na de DL hij wederom hard op mij zat om te willen lynchen. Voor dat hij nog maar een stem op hem had en eruit werd gezet door claimen.

Dus ben nu toch al door 2 wolven/slechtjes aangewezen om als target genomen te worden. Verder sorry naar Speeder, hij dreigde lunch te worden en ging daarom mss iets te opzichtig claimen waardoor de welp hem vond. Bij nader inzien lees ik net dat de slechte verleider niet weet wie de wolven zijn dus dat Materlotti op mij ging zegt dan weer niks over mij eigenlijk.

Maargoed dat is mijn verklaring. Ik blijf er wel bij dat Antraxxol, nonkel jos en Altijd bezig bewezen goedjes zijn omdat ze als eerste 3 op de infectiewolf gingen wat ik medewolven echt helemaal niet zie doen en al helemaal niet op Rukurt die al in de aandacht stond van velen en de kans groot is andere nog zullen volgen daarin. Zie net de spelerslijst, blijft niet eens veel meer van over.


Ik haal ze er even bij:

anthraxxol
nonkel jos
Altijd bezig

Miketijger
Candiu
Jokersbrain
RipRobin
Tigor
Thewolflord

Die eerste 3 zijn goedjes zoals ik al uitlegde, mezelf omdat ik men rol ken. Blijven er nog 5 over waarvan ik ze alle 5 onder de loep zal nemen straks nog of anders morgen avond ruim voor de DL nog.
 
Reactiescore
3.586
Kleine opmerking nog om mezelf nogmaals beetje vrij te pleiten. Als ik wolf was en dus wist Speeder goedje was zou ik nooit zo hard doordrukken om hem als lynch te krijgen. Deed echt wel wat moeite daarvoor. Als wolf wil je niet je target lynch word waar jij de drijvende kracht achter was want zo vestig je de aandacht op jezelf. Moest Speeder er nu niet zijn uitgegaan door iets wat ik atm alweer vergeten ben dan was ik morgen 100% terug op hem gegaan omdat ik mijn theorie rond hem heel goed vond.

Wie niet schiet, schiet ook niet mis!
 
Reactiescore
1.704
Oh ja zeer logisch dat blond dood neertiefde hier viel niet tegen te verdedigen. Gelukkig hebben we competente spellijding die korte metten maakte met deze nare cheater.
Ik blijf achter mijn tigor theorie staan en vergeert riprobin niet
 

DeletedUser17472

Guest
Kijk ja volg mij gewoon dan zullen jullie het wel zien zeker. Ik ben op dit moment zekerder van Anthraxx dan van joker. Joker is door instinct, Anthraxx is door instinct + verdacht gedrag + andere factoren die ik helaas niet kan toelichten.
antraxx
 

DeletedUser17472

Guest
antraxx eerst alles lezen, dan pas reageren.

Dat Speeder goedje is stelt mij in de eerste plaats teleur. Omdat mijn theorieën die ik altijd wel degelijk vind voorlopig geen rendement halen in potjes. Al is het nog altijd maar mijn 3de potje als goedje ooit dus hopelijk zit er nog progressie marge in mij.

Mijn theorie in het kort was dat er 4 stemmen op de infectie wolf waren waaronder de BM. Speeder was de 4de persoon, maar ook al was Speeder niet op Rukurt gegaan dan was de kans alsnog 97% groot dat Rukurt eruit zou gaan op basis van het aantal stemmen op Rukurt en andere en omdat de BM ook op Rukurt zat zou zelfs bij een gelijkspel Rukurt alsnog de lynch zijn. Je mag er dus vanuit gaan dat Rukurt er ook uit ging als Speeder niet op hem ging, daarmee leek het mij de perfecte tactiek om als medewolf op Rukurt de infectiewolf te gaan zodat Speeder redelijk bewezen goedje zou zijn. Dat was mijn theorie. Een Theorie die achteraf gezien niet bleek te kloppen, maar dat is het risico in het spel, wie niet waagt niet wint. Je kan ook risicoloos spelen en niet verdacht worden of je speelt zoals mij, proberen iets te vinden om ergens te komen.

Ik vind het ook jammer Speeder het goedkoop weglachte en niet serieus op mijn teksten inging en dan goedkoop ging tegen counteren met 'hoe weet hij zo zeker dat AB goedje is dat weet je alleen als joker slechtje is' terwijl ik al 50x gezegd had dat AB als 2de persoon op Rukurt stemde die dus infectiewolf was.

Om mezelf wederom vrij te pleiten wil ik aanhalen, ik de eerste persoon was die even serieus op Rukurt zat na zijn rare te laten lynch stem dag 1. Wat risicovol is op de infectiewolf. Rukurt ook op mij ging alvorens hij in de gevarenzone kwam. Bijkomend argument is dat Materlotti mij voor de DL wou lynchen en mij wolf noemde en ook na de DL hij wederom hard op mij zat om te willen lynchen. Voor dat hij nog maar een stem op hem had en eruit werd gezet door claimen.

Dus ben nu toch al door 2 wolven/slechtjes aangewezen om als target genomen te worden. Verder sorry naar Speeder, hij dreigde lunch te worden en ging daarom mss iets te opzichtig claimen waardoor de welp hem vond. Bij nader inzien lees ik net dat de slechte verleider niet weet wie de wolven zijn dus dat Materlotti op mij ging zegt dan weer niks over mij eigenlijk.

Maargoed dat is mijn verklaring. Ik blijf er wel bij dat Antraxxol, nonkel jos en Altijd bezig bewezen goedjes zijn omdat ze als eerste 3 op de infectiewolf gingen wat ik medewolven echt helemaal niet zie doen en al helemaal niet op Rukurt die al in de aandacht stond van velen en de kans groot is andere nog zullen volgen daarin. Zie net de spelerslijst, blijft niet eens veel meer van over.


Ik haal ze er even bij:

anthraxxol
nonkel jos
Altijd bezig

Miketijger
Candiu
Jokersbrain
RipRobin
Tigor
Thewolflord

Die eerste 3 zijn goedjes zoals ik al uitlegde, mezelf omdat ik men rol ken. Blijven er nog 5 over waarvan ik ze alle 5 onder de loep zal nemen straks nog of anders morgen avond ruim voor de DL nog.
huh, heb ik mijn eigen dood gemist?
 
Reactiescore
1.014
anthraxxol
famdecibel

miketijger
JokersBrain
nonkel jos
Riprobin
altijd bezig
thewolfflord
Candiu
tigor

mijn lijstje, zoals het er in mijn hoofd nu voor staat. Bij mike en nonkel heb ik werkelijk geen idee.
Wolfflord; vanaf het begin voel ik iets wat niet klopt, rare reacties, er niet zijn als het goed uitkomt
Riprobin: veel meningen verschillen over deze persoon, dat zou betekenen dat die beschermt werd. Ik moet nu na het weten van sommigen rollen teruglezen wie er voor of tegen hem was
Joker: door de post van materlotti en door zijn lange verdedigingspost vanacht. Alhoewel ik het voor delen ook met hem eens ben.


edit: tigor, geen idee.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.577
Sorry voor mijn afwezigheid gisteren, had een heerlijk etentje!

Ik heb snel doorgelezen en vermoed dat Candiu wolf is. Anthraxxol wat mij betreft ook nog steeds grote kandidaat. Ik licht dat later nog verder toe.
 
Bovenaan