[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
1.534
Mede goedjes alsjeblieft kom nou zeg? Jullie kunnen er niet zo makkelijk intuinen.

Dit was de chronologische volgorde van de stemmingen:

Candiu -> Altijd Bezig
ItsDash -> Altijd Bezig
Speeder -> ItsDash
MikeTijger -> Altijd Bezig
Altijd Bezig -> RipRobin

Hierna begin ik met mijn aanval richting ItsDash, Candiu en Miketijger. Hoe makkelijk er op AB gegaan wordt, hoezo zou ik dit in vredesnaam doen als ik wolf was, hoezo zou ik niet gewoon met hun zonder moeilijk te doen op hem mee gaan???? Dat is super makkelijk. Nee, ik weet dat Altijd Bezig een goedje is, hij is een burger trouwens. Dus daarom verdenk ik hun. Daarna gaat JokersBrain op mij, hij is denk ik aangesproken door andere wolven; red ons pak speeder. En daarna komt het meest opvallende, hij lijkt OOK te weten dat Altijd Bezig een goedje is. Lol, hoe dan???? Één verklaring: hij is een slechtje. Daarna vinden deze stemmen nog plaats:

Joker -> Speeder.
Fam -> ItsDash
Riprobin -> Speeder.
Materlotti -> JokersBrain
Antrax -> Altijd Bezig
ItsDash -> Speeder.
Tigor -> ItsDash
Antrax -> Speeder.
Candiu ->

Kortom:
Speeder: 5
Altijd Bezig: 1
ItsDash: 3.

@materlotti @anthraxxol @altijd bezig @nonkel jos @thewolfflord WIJZIG JULLIE STEM NAAR ITSDASH of JOKERSBRAIN
 
Reactiescore
1.704
potver had je dit niet eerder kunnen zeggen hopelijk zijn we nog op tijd?

Itsdahs
 
Reactiescore
5
Mede goedjes alsjeblieft kom nou zeg? Jullie kunnen er niet zo makkelijk intuinen.

Dit was de chronologische volgorde van de stemmingen:

Candiu -> Altijd Bezig
ItsDash -> Altijd Bezig
Speeder -> ItsDash
MikeTijger -> Altijd Bezig
Altijd Bezig -> RipRobin

Hierna begin ik met mijn aanval richting ItsDash, Candiu en Miketijger. Hoe makkelijk er op AB gegaan wordt, hoezo zou ik dit in vredesnaam doen als ik wolf was, hoezo zou ik niet gewoon met hun zonder moeilijk te doen op hem mee gaan???? Dat is super makkelijk. Nee, ik weet dat Altijd Bezig een goedje is, hij is een burger trouwens. Dus daarom verdenk ik hun. Daarna gaat JokersBrain op mij, hij is denk ik aangesproken door andere wolven; red ons pak speeder. En daarna komt het meest opvallende, hij lijkt OOK te weten dat Altijd Bezig een goedje is. Lol, hoe dan???? Één verklaring: hij is een slechtje. Daarna vinden deze stemmen nog plaats:

Joker -> Speeder.
Fam -> ItsDash
Riprobin -> Speeder.
Materlotti -> JokersBrain
Antrax -> Altijd Bezig
ItsDash -> Speeder.
Tigor -> ItsDash
Antrax -> Speeder.
Candiu ->

Kortom:
Speeder: 5
Altijd Bezig: 1
ItsDash: 3.

@materlotti @anthraxxol @altijd bezig @nonkel jos @thewolfflord WIJZIG JULLIE STEM NAAR ITSDASH of JOKERSBRAIN
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ItsDash een wolf moet zijn, dus ik hoop dat we deze vanavond eindelijk eruit kunnen stemmen/
 
Reactiescore
1.278
Is dit een reddingsactie op speeder van de wolven?
 
Reactiescore
1.278
Als ik dood ga lynch speeder en daarna anthraxxis.
 
Reactiescore
1.014
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ItsDash een wolf moet zijn, dus ik hoop dat we deze vanavond eindelijk eruit kunnen stemmen/

dan had je eerder moeten hopen, paar minuten voor DL. dat vind je het niet belangrijk genoeg?!
 
Reactiescore
1.704
ik lees een bepaalde claim in de post van speeder ik zou wel gek zijn als ik daar geen gehoor aan geef.
 
Reactiescore
1.278
Tiefus. Niet op deze manier door een wolf eruit gewerkt worden
 
Reactiescore
1.014
Tiefus. Niet op deze manier door een wolf eruit gewerkt worden
Mijn stem staat niet in lijstje speeder.
dus als zn lijstje klopt
Incl de stemmen erna

is het speeder 6
Itsdash 5
 

Deleted User - 487971361

Guest
Derde lynch

Vandaag ging @nonkel jos niet de stemmen ophalen, want hij was afwezig. Dan moest ik het zelf maar doen.


anthraxxol - itsdash
itsdash - speeder
famdecibel - itsdash
speeder - itsdash
materlotti - jokersbrain
miketijger - altijd bezig
jokersbrain - speeder
nonkel jos - X
riprobin - speeder
altijd bezig - riprobin
thewolflord - itsdash
combino pastasaus - XXX
candiu - speeder
tigor93 - itsdash
the self-made men - XXX

@ItsDash is dus de lynch. @Combino Pastasaus en @The Self-Made Men hebben 3 kruizen dus zij liggen er ook uit.

Als een goed spelleider hertel ik nogmaals de stemmen. Blijkt gewoon dat ik het in een keer goed heb.

Dat betekent dat dit het einde is voor ItsDash. Is hij een kwade wolf? Is hij een mak schaap? Is hij een oude rot? Dat zeker! Hij was namelijk de dorpsoudste!!

De rollen van the self-made men en combino pastasaus worden niet bekend gemaakt doordat zij een inactievendood sterven. waren wolf en heks
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487970061

Guest
ik lees een bepaalde claim in de post van speeder ik zou wel gek zijn als ik daar geen gehoor aan geef.
Ook een foute claim is wel iets wat speeder vorig potje precies ook deed, dus hou daar ook rekening mee, zijn gedrag is echt een kopie van toen.
 
Reactiescore
1.534
Hahahahahahaha kutzooi, heb de afgelopen 5 minuten 100 keer ge F5t... ik was ook niet zeker van ItsDash? Maar kwam het meest wolfs op me over, excuses. Ik ben wel zeker van m'n eigen, vandaar dat ik de stemmen van me af wilde ;-)
 

Deleted User - 487971361

Guest
Welp

Terwijl iedereen droevig was dat de oude man er niet meer was, waren er toch een paar die stilletjes feestvierden. Een daarvan was de welp. Vandaag zou die namelijk opgroeien tot een wolf. Maar voordat gebeurde, wilde de welp zich nog eventje bewijzen. En dat deed die! De welp haalde de ziener eruit. Chapeau! Speeder. was niet meer. rip rip
 
Reactiescore
1.704
je tering zeg. speeder flikt het weer.

riprobin ook sterk gespeeld uhu. voor de deadline afwezig zijn en dan daarna pas weer posten.
 

Deleted User - 487970061

Guest
je tering zeg. speeder flikt het weer.

riprobin ook sterk gespeeld uhu. voor de deadline afwezig zijn en dan daarna pas weer posten.
Ik ging er vanuit dat de stemming de laatste paar minuten wel duidelijk was. Dat speeder dan met dit komt in de laatste 5 minuten had denk ik niemand verwacht. Ik kwam dan ook eigenlijk om de rollen te zien en zei wat me even snel opviel van de laatste posts. Ben nu wel zeer benieuwd naar de echte uitslag.
 
Bovenaan