[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Succes allemaal. Ik zit nu te werken, maar vanmiddag begin ik met lezen en reageren.
 
Reactiescore
1.577
Ik zeg toch dat ik via instinct handel? Riprobin vroeg meer uitleg dus heb ik die gegeven. Als je geen goesting hebt om mij hierin te volgen kan mij dat geen moer schelen stem dan op iemand anders?

wat een agressieve reactie dit, ik wijs je gewoon op een tegenstrijdigheid in je argumenten

begrijp je wel hoe dit spelletje werkt??? zou wel verklaren waarom je doorgaans zo koorknaapslecht speelt
 
Reactiescore
1.707
@anthraxxol ik heb mijn tentje weer opgezet, maar mn 2e luchtbedje is leeg.
Ben je rondje camping of slaap je ergens anders deze ronde? :cool:
Ja ik kom erbij. Geen probleem dat je 2e bedje leeg is.

Overigens heb ik het topic gelezen.
Naar aanleiding van dit raad ik jullie aan ten alle tijden samen met mij op een target te gaan. Want spreiding kan funest zijn??
 
Reactiescore
999
wat een agressieve reactie dit, ik wijs je gewoon op een tegenstrijdigheid in je argumenten

begrijp je wel hoe dit spelletje werkt??? zou wel verklaren waarom je doorgaans zo koorknaapslecht speelt

Zoals ik zeg: ik post mijn bevindingen en als die tegenstrijdig zijn dan mag je mij daarop wijzen maar het maakt mij gewoon geen moer uit aangezien ik grotendeels volgens instinct handel. Volg mij dan niet? Wolf.
 
Reactiescore
421
Ik vind een verdenking op basis van instinct niet zo vreemd, zo heb ik immers vorige ronde ook twee wolfjes aangewezen voor mijn dood!!
 

Deleted User - 487970061

Guest
Mijn BM gaat ook naar candiu aangezien ik het idee heb dat ze erg sterk speelde, ondanks haar ongelukkige rol vorig potje
 
Reactiescore
1.707
riprobin
de post hierboven is een beetje een rare post. komt beetje over als. ik wil bm stem doen maar heb geen idee dus kom ik met een kulreden aanzetten.
ze had helemaal geen ongelukkige rol we waren hartstikke gelukkig samen?
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ik heb haar ook prive nog even gesproken, heb er wel vertrouwen in, dat is alles. Je weet wat ze zeggen he, geluk in de liefde betekent geen geluk in het spel. G/s koppel is gewoon heel erg moeilijk.
 
Reactiescore
999
Ik heb haar ook prive nog even gesproken, heb er wel vertrouwen in, dat is alles. Je weet wat ze zeggen he, geluk in de liefde betekent geen geluk in het spel. G/s koppel is gewoon heel erg moeilijk.

ik dacht dat je een vriendin had?
 
Reactiescore
5
Klopt, maar thewolflord doet het oprecht en Jo Han niet.
Bedankt!

Mijn burgermeesterstem gaat op Speeder., aangezien glenn vervangen is en speeder is (misschien onbewust voor hem) een katalyserende factor voor mijn terugkomst op het wvw spel.

Op dit moment vind ik (nog altijd) ItsDash, Jo Han en riprobin(voordeel van de twijfel door eerder genoemde reden) verdacht overkomen (onderbuik). Hopelijk heb ik na mijn tentamen de tijd hebben om dit onderbuik gevoel duidelijk te onderbouwen.
 
Reactiescore
5
@thewolfflord waarom negeer je mijn posts?

Dat mijn eerste posts nietzeggend is? Volgens mij zijn andere mensen nietzeggender geweest tijdens hun eerste post.
Wat ik bewerkt heb (deze post had ik gemist)? Waarschijnlijk wat grammaticale fouten.
De stem? Tja. Ik denk dat ik wat hard van stapel ben gelopen de eerste paar post, maar ik zie niet in waarom mij dat een wolf zou moeten maken.
 

DeletedUser17472

Guest
Ditmaal gaat mijn bm stem naar Antraxx. Hij heeft de laatste potjes goed gespeeld of geleid en is mij bijgebleven.

Ik heb teruggelezen en na mijn ochtend bericht is er niet veel gezegd. Toch vind ik riprobin verdacht door zijn aandacht op zero.

Ik ga me niet moeien met die zero, want ik weet totaal niet wat die doet. Mondkapje op en doorspelen lijkt me het veiligst.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ditmaal gaat mijn bm stem naar Antraxx. Hij heeft de laatste potjes goed gespeeld of geleid en is mij bijgebleven.

Ik heb teruggelezen en na mijn ochtend bericht is er niet veel gezegd. Toch vind ik riprobin verdacht door zijn aandacht op zero.

Ik ga me niet moeien met die zero, want ik weet totaal niet wat die doet. Mondkapje op en doorspelen lijkt me het veiligst.
Je vindt mij dus verdacht omdat ik aandacht geef aan een nieuwe rol, terwijl jij dus niet eens weet wat die rol doet? Dat is pas echt raar. Als je niet weet wat een rol doet, hoe weet je dan of er aandacht aan gegeven moet worden of niet? Klinkt eerder alsof je de rol wil bagatelliseren. Misschien omdat je zelf patient zero bent?
 

DeletedUser17472

Guest
Ik denk juist dat jij begint met er de aandacht op te vestigen omdat je hem zelf bent. Je weet er veel te veel vanaf in mijn ogen. Ik vertrouw je daarom dus niet.
 
Reactiescore
61
Nouja drie mensen vallen op, Riprobin, altijd bezig en candiu.
Riprobin, aangezien hij de discussie over patient zero is gestart.
Altijd bezig vond ik met een onzinnige eerste beschuldiging komen (ten opzichte van riprobin), die hij vervolgens afdoet als een soort uitlok theorie.
Candiu, omdat je verwarring probeerde te scheppen over de patient zero (of daadwerkelijk de rol niet begreep).
Mijn ervaring van vroeger leert dat deze drie mensen daarom waarschijnlijk geen wolf zijn, aangezien wolven niet proberen op te vallen.

Spelers als ItsDash of JokersBrain proberen niet op te vallen en die lijken mij eerder wolf.
Het was niet zozeer een beschuldiging, eerder een mening van mijn observatie.

Als het zo gaat als vorig potje dan snap ik niet waarom jij je beschikbaar stelt als BM. Ik vind dat je van een BM op zijn minst wat activiteit mag verwachten. Zéker als je al aangeeft nooit na 21:00 online te komen (terwijl deadline 22:00 is) snap ik niet dat je je beschikbaar stelt als BM.
Ik stel mij beschikbaar als BM omdat in mijn ogen een BM zijn prioriteiten op de juiste plaats moet hebben.
Voor mijzelf heb ik de prioriteiten op de juiste plek zitten.

Dat doen de wolven ook toch?
 
Bovenaan