[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
534
Ja kikkertje, posten of lynch!!!
 
Reactiescore
1.468
Gebruik jij nu nonkel zijn post om jezelf als goedje te bombarderen..
Dat is makkelijk geregeld als wolf.
Ik wilde eigenlijk op zijn andere post reageren maar ik quote de verkeerde post.

nog even afwachten zodat je zeker niet de lynch infecteert wellicht?
Deze moest het zijn aangezien hij dit aan mij vroeg.
 
Reactiescore
1.014
Ik wilde eigenlijk op zijn andere post reageren maar ik quote de verkeerde post.


Deze moest het zijn aangezien hij dit aan mij vroeg.
Dan geef je een verdomd goed antwoord op de verkeerde (?!) quote. Ik vind het verdacht.

aangezien je gegeven antwoord niet bij de vraag van nonkel past.
En nonkel praat er nu ook over heen...
 
Reactiescore
1.468
Dan geef je een verdomd goed antwoord op de verkeerde (?!) quote. Ik vind het verdacht.

aangezien je gegeven antwoord niet bij de vraag van nonkel past.
En nonkel praat er nu ook over heen...
Ik denk dat je niet goed leest of selectief leest. Ben ik niet van je gewend.
Volgens mij gaat nonkels post er over dat ik nog geen lynch stem zet.
 
Reactiescore
1.014
Ik denk dat je niet goed leest of selectief leest. Ben ik niet van je gewend.
Volgens mij gaat nonkels post er over dat ik nog geen lynch stem zet.
Ik vind het flauw dat je antwoorde met de..dat je de verkeerde post quote. Als ik je “beschuldig” van het makkelijk gebruiken van nonkel zijn opmerking om als goedje snel je stem uit te brengen.

je geeft er letterlijk antwoord op. Dat je nog twijfelt omdat veel mensen nog niet/nauwelijks online zijn geweest.

en anders stom toeval dat jouw verkeerde antwoord er precies bij past.
 
Reactiescore
1.279
Thewolflord is ofwel wolf ofwel patiënt zero

Waarom denk ik dat:
  • Omdat hij redelijk bewust op een rol in gaat zonder de rol echt doorgrond te hebben hiermee faked hij naar mijn idee onwetendheid
  • Nu al met 4 namen komt terwijl we pas net bezig zijn. Ik heb al moeite met twee mensen.
  • Opmerkingen rondom zijn eigen falen in logica straal negeert wanneer het hem uit komt
Het is niet bijster veel nog, maar voor mij is het nu wel duidelijk. Dit is geen goedje.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Aangenaam iedereen!
Mijn excuses dat ik vandaag niet online was, had een dagje vrij namelijk. Ik lees zometeen alles bij!
 
Reactiescore
723
Anthraxx, fam of altijd bezig.
Hier is een wolf bij.
Iemand die de regels leest lynchen is gemakkelijk vind ik.

Dit haal ik uit vorig potje
Westkip was wolf en lynchtte Meister om een domme reden. Kvind nu riprobin in een gelijkaardige positie.
 

DeletedUser17472

Guest
Anthraxx, fam of altijd bezig.
Hier is een wolf bij.
Iemand die de regels leest lynchen is gemakkelijk vind ik.

Dit haal ik uit vorig potje
Westkip was wolf en lynchtte Meister om een domme reden. Kvind nu riprobin in een gelijkaardige positie.
Of jij beschermt riprobin.

Maar wie denk jij dan? Want veel heb ik van jou ook nog niet gezien.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Gezien glenn quit is wil ik nonkel jos wel eens als bm zien
 
Reactiescore
1.804
Dat mijn eerste posts nietzeggend is? Volgens mij zijn andere mensen nietzeggender geweest tijdens hun eerste post.
Wat ik bewerkt heb (deze post had ik gemist)? Waarschijnlijk wat grammaticale fouten.
De stem? Tja. Ik denk dat ik wat hard van stapel ben gelopen de eerste paar post, maar ik zie niet in waarom mij dat een wolf zou moeten maken.
Raar dat je je post 7 minuten na posting gaat aanpassen. Raar ook dat je er compleet over leest dat ik op jou gestemd had.
@simeco en @een niet dubieuze naam

wat vinden jullie van riprobins gedrag so far?
Eerlijk gezegd lijkt hij me gewoon oprecht na te denken ik zie er weinig verdachts in toen ik net terug las.
Ik vind Simeco opvallend afwezig.
Klopt. mijn moeder is vandaag jarig en de hele familie is hier vandaar mijn beperkte aanwezigheid hier:wink: :wink:
De argumentatie op simeco kan ik zeker volgen hij is actief genoeg om hier op te reageren @simeco anders gaat mijn stem waarschijnlijk ook op jou
Welke argumentatie? Dat ik vrij afwezig was? Dat is toch geen sterk of uitgebreid argument? Beetje snel gevolgd dit?
 

Deleted User - 487970061

Guest
Het gaat niet zozeer om je afwezigheid, maar om je afwezigheid hier maar aanwezigheid op andere delen van het forum :wink:
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
En wie ben je normaliter? Dis is duidelijk een schaduwaccount.
Nee, wou de nostalgie van vroeger weer beleven toen ik dit als klein joch speelde. :tongue:
Maar vraag me niet hoe ik toen heette, want ik zal je een antwoord verschuldigd moeten blijven, en het feit dat duckje alle accounts verwijderd heeft, helpt ook niet echt hahaha
 
Bovenaan