[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
1.279
Nee, wou de nostalgie van vroeger weer beleven toen ik dit als klein joch speelde. :tongue:
Maar vraag me niet hoe ik toen heette, want ik zal je een antwoord verschuldigd moeten blijven, en het feit dat duckje alle accounts verwijderd heeft, helpt ook niet echt hahaha
Oke, Met welke notoire wvw'ers heb je destijds gespeeld?
 
Reactiescore
1.804
Het gaat niet zozeer om je afwezigheid, maar om je afwezigheid hier maar aanwezigheid op andere delen van het forum :wink:
Toon je me even aan waar ik de voorbije uren wel actief was op het forum?
 
Reactiescore
723
Of jij beschermt riprobin.

Maar wie denk jij dan? Want veel heb ik van jou ook nog niet gezien.
jij, anthraxx en altijd bezig momenteel.
Sws niet alle 3.

Ik had deze ochtend/nammidag niet echt iets toe te voegen en het was ineens avond.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Screenshot_2020-07-10-20-37-58-761_com.android.chrome.jpgdeze had ik toevallig net gelezen voor ik naar dit topic ging
 
Reactiescore
1.279
Gaan we nu echt iemand lynchen op activiteit?
Zijn naar mijn idee betere theorien nu hier neergezet

@Jo Han Wat vind jij van the wolflord en van riprobin?
 
Reactiescore
1.468
Gaan we nu echt iemand lynchen op activiteit?
Zijn naar mijn idee betere theorien nu hier neergezet

@Jo Han Wat vind jij van the wolflord en van riprobin?
Riprobin is denk ik goed, vgm zou het als hij slechtje zou zijn z'n eerste keer zijn en in dat geval post je echt niet als eerste in een topic.

Wolflord doet mijzelf denken aan mijn eigen eerste potje met impulsieve reacties. Ik werd dag 2 of 3 gelynched om die reden. Zoek ik verder weinig achter
 

Deleted User - 487970061

Guest
Je haalt een post boven van zowat vier uur geleden? En bovendien een post die ongeveer 2 seconden duurt om te maken.
Het gaat er meer om dat je hier voor het laatst om 12 uur hebt gepost en op andere plekken nog wel, terwijl ik altijd dacht dat het vf toch jouw eerste plek was om te kijken, niet w75 :tongue: maar je verklaring van die verjaardag is wmb een prima verklaring hoor, dus nog maar even verder zoeken
 
Reactiescore
3.586
Ik ga voor Candiu, omdat ze vrij agressief post wat ze vorig potje ook deed als wolf. En wat ze niet deed als ze goedje was zover ik het mij kan herinneren. Dus meer op gevoel deze stam voor dag 1. Al was ik niet de enige die dit al opmerkte. Ook altijd bezig wil ik best op meegaan moest hij meer kans hebben om lynch te worden omdat hij er zich snel vanaf gemaakt heeft met een lynchstem met als reden hij de gehele dag niet wellicht niet meer online zal komen.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Heeft er iemand toevallig al een stemlijstje gemaakt? Ik ben gebonden aan mijn mobiel deze avond helaas, dus is wat onhandig
 
Reactiescore
723
Altijd Bezig
Volgens mij is AB een slechtje, ik ben nog nooit zo zeker geweest op een eerste dag als nu.
Mijn eerste aanzet naar hem was de stem op Riprobin samen met anthraxx en fam.

Eerst heb ik naar fam gekeken geeft me in eerste zicht een goedjesgevoel.
Dan ben ik naar AB gaan kijken en voor mij lijkt het een beetje alsof hij anders speelt.

Bij deze stel ik mij ook beschikbaar als BM, verder gaat mijn stem naar Candiu

Zijn nog maar niet eens begonnen en de eerste wolfse post is al geplaatst

Wat ik hier wolfs aan vind zijn meerdere dingen.
Wolven lezen over het algemeen niet goed mee omdat het voor hun niet heel erg van belang is, daardoor missen ze wel eens dingen in het topic zoals dat je nog niet mag posten bijvoorbeeld.
Verder is het wel een heel makkelijk excuus om als wolf maar mee te lopen elke DL en niet verdacht te zijn.
Terwijl AB vorige potjes niet zo sterk uit de bocht komt de eerste dag, komt hij nu wel heel sterk uit de bocht.
Zijn stem komt ook slechts na anderen hun stem op riprobin om niet als eerst te zijn.
 
Reactiescore
421
Ok, ik had wat beloofd rondom Candiu. Nu ik eens terug lees is het niet heel expliciet op te maken vanuit verschillende posts, dus ik heb er niet zoveel aan een hele berg citaatjes erbij halen en die woord voor woord te analyseren. Ik denk het een beetje tussen de regels door te lezen. Jokersbrain zei hiervoor dat Candiu agressief speelt maar dat vind ik dus juist niet. Ik vind agressief spelen ook juist niet wolfish, omdat je daarmee in de regel meer argwaan opwekt. Candiu speelt heel actief maar tegelijkertijd oppervlakkig.

Dat valt me op. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel.
 
Reactiescore
421
lol dit is natuurlijk wel grappig. Was de stem op Candiu een schijnmove jokersbrain? Zo van data je later nog kunt zeggen dat je de eerste was die op candiu zat?
 
Reactiescore
3.586
Ok, ik had wat beloofd rondom Candiu. Nu ik eens terug lees is het niet heel expliciet op te maken vanuit verschillende posts, dus ik heb er niet zoveel aan een hele berg citaatjes erbij halen en die woord voor woord te analyseren. Ik denk het een beetje tussen de regels door te lezen. Jokersbrain zei hiervoor dat Candiu agressief speelt maar dat vind ik dus juist niet. Ik vind agressief spelen ook juist niet wolfish, omdat je daarmee in de regel meer argwaan opwekt. Candiu speelt heel actief maar tegelijkertijd oppervlakkig.

Dat valt me op. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel.

Het hoeft inderdaad niet te betekenen dat als je agressief speelt dat je dan ook wolf bent. Daarom leg ik ook uit dat ze vorig potje ook zo speelde en wolf bleek en de potjes daarvoor ik dit niet opmerkte en ze toen wel goedje was. Ik stel daarom vast dat de kans aannemelijk is ze moeite heeft om zichzelf rustig te profileren als ze een wolf is en dat het misschien moeite kost om iets te vinden tegen iemand en je dit gaat compenseren door agressiever gedrag.
 
Reactiescore
3.586
lol dit is natuurlijk wel grappig. Was de stem op Candiu een schijnmove jokersbrain? Zo van data je later nog kunt zeggen dat je de eerste was die op candiu zat?

Ja was een schijnmove om mezelf later als bewezen goedje te profileren als mijn medewolf Candiu eruit ligt. Of ik veranderde mijn stem zoals ik al zei te doen in de post waarop ik mijn lynchstem op Candiu plaatste.
 
Bovenaan