[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Zitten er hier alleen maar wolven in het spel, behalve ik. Denk toch allemaal na. Ik ben zo goed als wat. De enige die baat hebben met mijn dood zijn de wolven. Maar jullie moeten het zelf weten. Ik lig er niet wakker van.
 
Reactiescore
1.703
Zitten er hier alleen maar wolven in het spel, behalve ik. Denk toch allemaal na. Ik ben zo goed als wat. De enige die baat hebben met mijn dood zijn de wolven. Maar jullie moeten het zelf weten. Ik lig er niet wakker van.
je moet er ook niet wakker van liggen. als jij geen wolf bent lynchen we morgen gewoon riprobin voor makkelijk meelopen op jou
 
Reactiescore
1.703
Riprobin

Ik ga weer terug naar mijn eerste verdachten. Samen met Joker zijn zij mijn hoofdverdachten. (Just feeling).

weer een gevoelsmatige lynch geen argumentatie
riprobin

candiu


Ik vertrouw nonkel en ga dus met hem mee.
meeloop stem geeft het schaamteloos toe

Beetje respect mag wel hoor. Ik denk dat yube zijn best doet.

Mijn hoofdverdachte was burger. En nu :( Ik kijk later vandaag wie nog wolf is)

hier beetje aardig doen voor de spelleider wat totaal niks toevoegt aan de game.


weer meeloopstem
Riprobin zegt dat antraxx het letterlijk zegt, dus ik volg.
Ik ben nu niet thuis. Maar de wolven spelen het mooi. Ze springen er meteen op.
geeft gewoon zelfs toe dat ze meeloopt dit is echt ongekend?
Zitten er hier alleen maar wolven in het spel, behalve ik. Denk toch allemaal na. Ik ben zo goed als wat. De enige die baat hebben met mijn dood zijn de wolven. Maar jullie moeten het zelf weten. Ik lig er niet wakker van.
deze post snap ik niet zo goed maar ja je bent gevangen fam. als jij geen wolf bent dan schrijf ik me uit
 

DeletedUser17472

Guest
zo makkelijk Fam, doe op z'n minst een poging je te verdedigen? waarom ben jij een goedje? geef daar eens argumenten voor...
Ik mag niet claimen dus die ik niet. Wil jij als wolf nu ook nog dat ik doodval, lunch me maar.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Iedereen die trollt stemt nu op fam omdat ze vanochtend niet zo snugger overkwam, soms zeggen ze don't feed the troll, ik zeg nu: stem anthraxxol :redface:
 
Reactiescore
1.703
waar slaat dat nou weer op riprobin? en dan zeker vlak voor de deadline terugswitchen
 
Bovenaan