[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
1.704
tja dat is nou eenmaal hoe yube is. maar dat ie me laat leven zal wel betekenen dat mijn claim foutief is?
 

DeletedUser17472

Guest
aangezien Fam weigert zichzelf te verdedigen, is het zo klaar als een klontje.

mijn stem blijft op haar staan

goed gespeeld goedjes :)
Ik kom nu pas thuis. En ik hoef me als goedje niet te verdedigen in een non claim rondje.


Ik ga wel van stem veranderen omdat jij degene bent die tot tweemaal toe blijft aandringen dat ik wolf ben en dat jij heel goed weet dat ik dat niet ben. Dus onze BM heeft lange haren.

Antraxx

Nonkel

Ik weet zeker dat de wolf tussen 1 van deze twee zit. Puur gevoel.
 
Reactiescore
1.577
Fam je zat nog geen enkele keer goed dit potje? Je weigert je te verdedigen? En nu ga je de persoon verdenken die zowel de infectiewolf als de opgegroeide welp eruit heeft gewerkt?

Je hebt het lang volgehouden, maar nu vallen de maskers af. Jij bent duidelijk de laatste wolf.
 
Reactiescore
1.704
idd ik heb een niet al te dubieuze naam gevangen. ik trap er niet in dus. hoop voor je dat de rest wel met je meegaat maar heb er een hard hoofd in
 
Reactiescore
61
Wolf GIF - Wolf Wolves Wilderness GIFs
Wie is nu wie?
 
Reactiescore
723
Aja, jullie gaven mij zo een gevoel dat het al over was.
fam
Kzou echt nog hebben vergeten stemmen @anthraxxol
slecht potje van mezelf, kdoe de volgende potjes wss niet mee.
 

DeletedUser17472

Guest
domdomdom, maar jullie geloven niet dat ik goedje ben. Je zult het wel merken.

Maar jullie tunnelen nu op mij, maar wie zou er na gelynched worden?

Ik zou wel eens willen weten wie jullie dan morgen gaan stemmen. Want ik verzeker je dat er dan nog een stemronde komt, als het niet afgelopen is vanavond door jullie domme lynch nu.
 
Reactiescore
1.704
nou ik ben er bijna uitgewerkt door de slechte verleider als ik wolf ben... hoe dom is materlotti dan wel niet?
 
Bovenaan