[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
3.584
Waarom niet? Wat vind je van mijn welptheorie?

Ik vind je welpen theorie post niet meer maar als ik mij goed kan herinneren (had het daarstraks al gelezen) ging het over het feit je denkt dat Candiu of Anthraxxol welpen zijn. Omdat hun 2 de enige 2 waren die online waren tijdens de welpenactie.

Ik kom tot 2 conclusies. Optie 1: De welp stuurt zijn target door, de spelleiding is niet aanwezig, 2 uur later komt de spelleiding online en geeft de welpen actie op in dit topic. Jij kijkt wie op dat moment online was terwijl we eigenlijk zouden moeten weten wie 2 uur geleden online was. Dat is optie 1, in dit geval kunnen we niets met je theorie.

Optie 2: En dat is wel een interessante, ik was even de welp optie vergeten tot jij deze aanhaalde en kom tot de conclusie dat Antrhaxxol toch niet zo bewezen goedje is als ik eerst dag. Het is prima mogelijk dat Anthraxxol welp was, niet wist wie de wolven waren en dus zijn stem op de infectiewolf rukurt plaatste, in dit geval kan Anthraxxol nog de welp zijn. Toen ik stelde enkele post's geleden dat ik Speeder zijn post's zou na checken om te achterhalen wie hij als goedje gezien zou hebben was Anthraxxol er wel snel bij om te zeggen hij AB en Nonkel heeft gezien zoals je hieronder kan lezen.

Ja hij heeft ze als goedje gezien niet als wolf. Wat doe je langdradig
Dexe 2 posten jokersbreen

Ik vroeg vervolgens om dit te citeren wat hij deed. Ik stel vast dat Antrhaxxol in ieder geval wel als 1 van de eerste was die door had dat Speeder ziener was. Dit in combinatie met je theorie hij ook op het moment online was als de actie werd ingezet. Doet mij wel twijfelen aan zijn goedheid.

Simpelweg door het missen van speeder zn post over dat je bewezen goedje bent. Dus ja, je mag groen in mn lijstje.

Dit bewijst dan weer dat Candiu wellicht niet de welp is want ze viel redelijk geloofwaardig uit de lucht ze gemist had dat speeder jullie gezien heeft. Wat wel weer raar is in deze is dat ze Anthraxxol groen zet en jouw niet nonkel. Want jullie gingen beide op de infectiewolf. Wat heeft Anthraxxol in het potje gedaan dat hem meer bewezen maakt dan nonkel, dit is een vraag voor Candiu.

@nonkel jos ben in deze best bereid om op de opgegroeide welp Antrhaxxol te gaan.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Weer een lijstje met de stemmen (als het goed is weer helemaal kloppend).

Anthraxxol -> tigor
Riprobin-> anthrax -> candiu
Candiu -> anthrax-> joker
Fam -> anthrax -> riprobin -> candiu
Nonkel jos -> candiu
Miketijger -> candiu
Ab -> candiu
Jokersbrain -> anthrax

Tigor I
Joker I
Anthrax I
Candiu V
 
Reactiescore
1.577
Ik vind je welpen theorie post niet meer maar als ik mij goed kan herinneren (had het daarstraks al gelezen) ging het over het feit je denkt dat Candiu of Anthraxxol welpen zijn. Omdat hun 2 de enige 2 waren die online waren tijdens de welpenactie.

Ik kom tot 2 conclusies. Optie 1: De welp stuurt zijn target door, de spelleiding is niet aanwezig, 2 uur later komt de spelleiding online en geeft de welpen actie op in dit topic. Jij kijkt wie op dat moment online was terwijl we eigenlijk zouden moeten weten wie 2 uur geleden online was. Dat is optie 1, in dit geval kunnen we niets met je theorie.

Optie 2: En dat is wel een interessante, ik was even de welp optie vergeten tot jij deze aanhaalde en kom tot de conclusie dat Antrhaxxol toch niet zo bewezen goedje is als ik eerst dag. Het is prima mogelijk dat Anthraxxol welp was, niet wist wie de wolven waren en dus zijn stem op de infectiewolf rukurt plaatste, in dit geval kan Anthraxxol nog de welp zijn. Toen ik stelde enkele post's geleden dat ik Speeder zijn post's zou na checken om te achterhalen wie hij als goedje gezien zou hebben was Anthraxxol er wel snel bij om te zeggen hij AB en Nonkel heeft gezien zoals je hieronder kan lezen.

En waarom zou Candiu de welp niet kunnen zijn? Ik zie twee in elkaar geknutselde opties, terwijl je de meest voor de hand liggende niet vermeldt? Namelijk dat Candiu die claim had gezien (ging over burgerschap van AB, niet over dat hij mij als bewezen goedje bestempelde) en gewoon haar welpactie wijzigde.

Dit bewijst dan weer dat Candiu wellicht niet de welp is want ze viel redelijk geloofwaardig uit de lucht ze gemist had dat speeder jullie gezien heeft. Wat wel weer raar is in deze is dat ze Anthraxxol groen zet en jouw niet nonkel. Want jullie gingen beide op de infectiewolf. Wat heeft Anthraxxol in het potje gedaan dat hem meer bewezen maakt dan nonkel, dit is een vraag voor Candiu.

Deze vraag stelde ik haar eerder ook al ja, maar kreeg er geen antwoord op. Het is de reden waarom ik denk dat Antrhaxx en Candiu de laatste wolven zijn. Intussen is anthraxx ook weer spoorloos, niet van zijn gewoonte?

Ik moet je hier toch echt corrigeren, ik heb nergens maar nergens nog maar subtiel aangehaald ik een aandeel heb in de lynch op Rukurt. NERGENS. Dat is een misvatting langs jouw kant.

Ik nodig je uit om deze post te lezen:

Om mezelf wederom vrij te pleiten wil ik aanhalen, ik de eerste persoon was die even serieus op Rukurt zat na zijn rare te laten lynch stem dag 1. Wat risicovol is op de infectiewolf. Rukurt ook op mij ging alvorens hij in de gevarenzone kwam. Bijkomend argument is dat Materlotti mij voor de DL wou lynchen en mij wolf noemde en ook na de DL hij wederom hard op mij zat om te willen lynchen. Voor dat hij nog maar een stem op hem had en eruit werd gezet door claimen.

Je zegt 'om mezelf vrij te pleiten' en verwijst vervolgens het feit dat je de eerste bent die verdachtmakingen heeft geuit. Tja, weet niet hoe ik dat anders kan interpreteren dat je het nodig vond om er fijntjes op te wijzen dat je wel degelijk aan aandeel had in de lynch van rukurt.

Als Candiu lynch is ben ik sws al verloren zaak morgen. Als ze goedje blijkt kijkt iedereen naar mij want ik noemde haar een goedje? Hoe kan ik dit weten/vinden zonder wolf te zijn. Als ze slechtje blijkt probeerde ik haar te redden door te zeggen ze goedje is.

Ik zie liever een ander lynch target dan Candiu. De wolven hebben het atm goed voor elkaar.

Waarom ben jij er zo zeker van dat Candiu een goedje is? Daar lees ik geen enkel argument voor. Als ze gewoon slechtje is en je stemt nu niet op haar, kom je er nog slechter voor.

Ik zie je post hierboven nu verschijnen. Waarom moeite doen om mensen te overhalen om mij er onnodig uit te stemmen, terwijl er al meer voor joker willen gaan? Waarvan jij zegt dat die ook nog niet volledig is vrijgepleit.

Omdat ik er nu eenmaal meer zeker van ben dat jij wolf bent. Neemt niet weg dat ook Jokersbrain dat nog kan zijn.
 
Reactiescore
3.584
En waarom zou Candiu de welp niet kunnen zijn? Ik zie twee in elkaar geknutselde opties, terwijl je de meest voor de hand liggende niet vermeldt? Namelijk dat Candiu die claim had gezien (ging over burgerschap van AB, niet over dat hij mij als bewezen goedje bestempelde) en gewoon haar welpactie wijzigde.

Drm dus mijn 2 opties. Ik ga ze niet nog eens uitleggen maar kort gezegd, Optie 1, de theorie slaagt nergens op omdat de spelleiding mogelijk pas uren later online kwam om de actie in te zetten.

Optie 2, 1 van hen is de welp en dan ga ik voor Anthraxxol wegens hoe ik het uitlegde.


Je zegt 'om mezelf vrij te pleiten' en verwijst vervolgens het feit dat je de eerste bent die verdachtmakingen heeft geuit. Tja, weet niet hoe ik dat anders kan interpreteren dat je het nodig vond om er fijntjes op te wijzen dat je wel degelijk aan aandeel had in de lynch van rukurt.

Ja en ik leg nu bij deze uit jij dat verkeerd opgevat had. Om mezelf vrij te pleiten, doelend op welke wolf gaat nu in de start fel zijn mede infectiewolf aanvallen. Dit pleit redelijk voor mij. Dat was het punt ik daarmee wou maken. Helemaal niet ik een aandeel had in de lynch.


Waarom ben jij er zo zeker van dat Candiu een goedje is? Daar lees ik geen enkel argument voor. Als ze gewoon slechtje is en je stemt nu niet op haar, kom je er nog slechter voor.

Zoals ik al uitlegde, als ze slechtje is of goedje, je kan in beide gevallen een theorie maken dat ik dan haar medewolf ben. Gevoelsmatig vind ik haar niet wolfs spelen door kleine details in het spel waarin ze heel oprecht bij mij over komt. Zie er gewoon geen wolf in, als ze dat wel is mijn complimenten dan. Ik wil gerust die details eens gaan citeren maar daar heb ik nu alvast geen tijd voor.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Vierde lynch

Weer een lijstje met de stemmen (als het goed is weer helemaal kloppend).

Anthraxxol -> tigor
Riprobin-> anthrax -> candiu
Candiu -> anthrax-> joker
Fam -> anthrax -> riprobin -> candiu
Nonkel jos -> candiu
Miketijger -> candiu
Ab -> candiu
Jokersbrain -> anthrax

Tigor I
Joker I
Anthrax I
Candiu V

Dat betekent dat @Candiu (helaas) gelynched wordt. Candiu was welp.
 
Reactiescore
3.584
Inactiviteit

Weer een inactiviteitsdode vandaag. @thewolfflord sterft als wolf.

Dit is trouwens wel een kwalijke zaak vind ik persoonlijk. Ik als goedje die goed actief meedraait in een potje zou dan lynch dreigen te worden omdat ik opvallend speel omdat mensen niets anders vinden op andere. Is ook lastig als wolven heel inactief spelen. Als wolf heb je een morele plicht om zo actief mogelijk te zijn, wat mij betreft 0 tolerantie. Maargoed zal er niet verder over uitweiden hier, is mss meer voor het discussie topic.
 
Reactiescore
1.577
Lijkt me dat anthraxx de laatste wolf is. Ga morgen nog wel eens alle resterende spelers af, louter om te checken of ik niets gemist heb.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Oeps :$ ik zat rond deadline met een dochter die moest slapen.

Maar good job!
@JokersBrain wat betreft die inactieve wolf ben ik het met je eens.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lijkt me dat anthraxx de laatste wolf is. Ga morgen nog wel eens alle resterende spelers af, louter om te checken of ik niets gemist heb.

9/10 ontkent hij dat en gaat hij roepen dat ik een vervangende wolf moet zijn. Wat niet is offcourse.
 
Reactiescore
1.704
Ik verklaar het topic ongeldig. Er is geen enkele rol die joker luncht als we duidelijk nonkel hebben ingestuurd?
 
Reactiescore
1.704
Slechtste spelers na de inactieve wolven

Blond. Als slechtje een hoofdslechtje eruit proberen te werken ipv mij steunen o_O

Yube. Te incapabel om de infectierol door te schuiven en een vervanger te vinden voor inactieve wolven. Tevens kan hij dus niet tellen en niet lezen.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Verwisselaar: Kan twee mensen van plek laten wisselen. Iedereen die persoon A dus had geselecteerd voor zijn actie zal nu dus op persoon B gaan en vice versa.
Jammer anthrax, die is er wel, nu is ook meteen alle onzekerheid weg over de laatste wolf. Tijd om het potje te beëindigen lijkt me
 
Bovenaan