[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
1.577
@nonkel jos, @altijd bezig : wat denken jullie van de reactie van jokersbrain op de lynch van speeder? Voor mij leek het te heftig, meer een wolf in het nauw dan een goedje.

Heftige reactie van iemand die begrijpt dat hij de logische volgende verdachte is. Jokersbrain is inderdaad niet volledig vrijgepleit. Dat hij er onder meer op hamert dat het lynchen van rukurt mede zijn verdienste is, zit me niet lekker. Geeft nadien aan dat materlotti hem wolf noemt, maar dat is geen argument waarom hij goedje zou zijn. Materlotti wist als slechte verleider niet wie de wolven waren. Gaat er bovendien heel het potje lang al makkelijk van uit dat iemand goedje is.

Maar ik zie nu wel dat Candiu haar lynchstem op hem geplaatst heeft. Dat spreekt in zijn voordeel. Ik wil eerst Candiu eruit. Mocht zij geen wolf zijn, zijn anthraxxol/Jokersbrain de volgende verdachten.
 
Reactiescore
1.014
Goedjes, ik roep iedereen op Candiu te lynchen. Ik vraag haar twee keer om mijn verdenking te weerleggen, maar dat weigert ze gewoon te doen. Ik heb een wolf gevangen en vraag jullie vertrouwen.

Echt jammer dit, ik weet niet wat ik nog moet zeggen. Ik maak misschien de verkeerde keuzes in het begin, maar dat komt puur door onwetendheid en het missen van connecties tussen mensen.

Ik vind elk potje weer, dat ik dan nog wat kwaliteit mis. En elk potje weer lig ik er dan onnodig vroeg uit.
Je zit er wat betreft mij echt volledig naast! En daar baal ik echt van!

**
Ik zie je post hierboven nu verschijnen. Waarom moeite doen om mensen te overhalen om mij er onnodig uit te stemmen, terwijl er al meer voor joker willen gaan? Waarvan jij zegt dat die ook nog niet volledig is vrijgepleit.
 
Reactiescore
1.577
Echt jammer dit, ik weet niet wat ik nog moet zeggen. Ik maak misschien de verkeerde keuzes in het begin, maar dat komt puur door onwetendheid en het missen van connecties tussen mensen.

Ik vind elk potje weer, dat ik dan nog wat kwaliteit mis. En elk potje weer lig ik er dan onnodig vroeg uit.
Je zit er wat betreft mij echt volledig naast! En daar baal ik echt van!

**
Ik zie je post hierboven nu verschijnen. Waarom moeite doen om mensen te overhalen om mij er onnodig uit te stemmen, terwijl er al meer voor joker willen gaan? Waarvan jij zegt dat die ook nog niet volledig is vrijgepleit.

Dit is nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn theorie. Je verdedigt je zelfs niet?

Ik zal nog meer zeggen. Ben er vrij zeker van dat je welp bent, aangezien je gisteren op het moment dat Speeder. zijn claim deed een van de weinige spelers was die duidelijk online was en actief postte op dat moment. De andere waren Anthraxx en Dash, maar die laatste werd de lynch.

Daarom dus dat ik hoop dat iedereen zijn verstand gebruikt, zich niet laat leiden door bovenstaande manipulatieve post en me volgt.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ik ga met je mee in deze, candiu . Haar aanvallen op mij voelden soms normaal, maar soms enorm vergezocht.
 
Reactiescore
3.584
Ik geloof niet dat Candiu wolf is. Volgens mij moeten we Tigor Miketijger en die wolfdinges eens natrekken.

Zelfs al kan ik mezelf redden door op Candiu te gaan zal ik het bij deze alvast niet doen.
 
Reactiescore
3.584
Ik ga met je mee in deze, candiu . Haar aanvallen op mij voelden soms normaal, maar soms enorm vergezocht.

Jij bent wel altijd rap om te volgen he. Volgens mij de eerste die met mij op Speeder ging en nu als eerste die mee met nonkel op Candiu gaat. Ik stel gewoon vast.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Jij bent wel altijd rap om te volgen he. Volgens mij de eerste die met mij op Speeder ging en nu als eerste die mee met nonkel op Candiu gaat. Ik stel gewoon vast.
In het geval ik het met de theorie eens ben, zeker ja. Bij een bewezen goedje doe ik dat nog sneller. Op wie moeten we volgens jou stemmen?
 

DeletedUser17472

Guest
Riprobin

Ik ga weer terug naar mijn eerste verdachten. Samen met Joker zijn zij mijn hoofdverdachten. (Just feeling).
 
Reactiescore
723
Ik geloof niet dat Candiu wolf is. Volgens mij moeten we Tigor Miketijger en die wolfdinges eens natrekken.

Zelfs al kan ik mezelf redden door op Candiu te gaan zal ik het bij deze alvast niet doen.
Trek mij maar na.

Candiu
Kheb niet zoveel motivatie vandaag :p Dus ik ga nonkel volgen, ik ben niet echt tegen zijn theorie.
 
Reactiescore
61
Had niet verwacht dat ik de nacht zou overleven als ik eerlijk ben, had gister strijd met mijn dochter en daardoor niet meer online geweest.

Kwas zo zeker dat AB slechtje was. :/
Ik ben nu even te lui om te lezen, kdoe het over een uurtje of 2 wel.
Misschien een idee voor volgend potje om eens iets minder te tunnelen op mij ;)

@nonkel jos, @altijd bezig : wat denken jullie van de reactie van jokersbrain op de lynch van speeder? Voor mij leek het te heftig, meer een wolf in het nauw dan een goedje.
Ik denk niet dat Jokersbrain een slechtje is puur omdat hij te veel op de voorgrond aan het pushen was voor de lynch, denk eerder dat we bij de volgers een wolf vinden.

Goedjes, ik roep iedereen op Candiu te lynchen. Ik vraag haar twee keer om mijn verdenking te weerleggen, maar dat weigert ze gewoon te doen. Ik heb een wolf gevangen en vraag jullie vertrouwen.
Ik twijfel heel erg over Candiu en Riprobin, vermoed dat een van de twee wolf is.
Stem persoonlijk liever op Riprobin dan op Candiu maar vertrouw in deze op de ervaring van onze BM.
 
Reactiescore
3.584
Ik denk niet dat Jokersbrain een slechtje is puur omdat hij te veel op de voorgrond aan het pushen was voor de lynch, denk eerder dat we bij de volgers een wolf vinden.

Deed ik in vorige potjes ook op Westkip extreem hard nog veel harder als nu op Speeder, deed ik ook op Glenn ook harder dan ik nu deed op Speeder. In al die potjes was ik goedje en zat ik fout. Dus het argument, hij drukt te hard door dus hij is slecht kan regelrecht de vuilbak in.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Deed ik in vorige potjes ook op Westkip extreem hard nog veel harder als nu op Speeder, deed ik ook op Glenn ook harder dan ik nu deed op Speeder. In al die potjes was ik goedje en zat ik fout. Dus het argument, hij drukt te hard door dus hij is slecht kan regelrecht de vuilbak in.
Volgende keer dus gewoon niet luisteren maar je verder wel vertrouwen? :tongue:
 
Reactiescore
3.584
Heftige reactie van iemand die begrijpt dat hij de logische volgende verdachte is. Jokersbrain is inderdaad niet volledig vrijgepleit. Dat hij er onder meer op hamert dat het lynchen van rukurt mede zijn verdienste is, zit me niet lekker. Geeft nadien aan dat materlotti hem wolf noemt, maar dat is geen argument waarom hij goedje zou zijn. Materlotti wist als slechte verleider niet wie de wolven waren. Gaat er bovendien heel het potje lang al makkelijk van uit dat iemand goedje is.

Ik moet je hier toch echt corrigeren, ik heb nergens maar nergens nog maar subtiel aangehaald ik een aandeel heb in de lynch op Rukurt. NERGENS. Dat is een misvatting langs jouw kant.

Ik ken mijn eigen woorden natuurlijk heel goed dus weet wellicht over welke uitspraken jij de verkeerde conclusies trekt. Ik heb gezegd dat ik mogelijk de eerste was die fel op Rukurt ging. Ik haalde dit aan omdat Rukurt infectiewolf bleek achteraf en het langs mijn kant moest ik wolf zijn geweest het dom was ik mijn mede wolf die infectiewolf is nodeloos in de aandacht zou brengen. Dat is wat ik met die uitspraak wou aantonen. Ik heb daar achter ook gezegd dat ik Rukurt als goedje zag, nog wat later was hij lynch. Ik claim dus helemaal geen aandeel te hebben in de lynch op Rukurt.

Ook heb ik aangehaald dat Materlotti die op mij ging opzich niet veel zegt omdat hij ook niet wist wie de wolven waren.

Maar ik zie nu wel dat Candiu haar lynchstem op hem geplaatst heeft. Dat spreekt in zijn voordeel. Ik wil eerst Candiu eruit. Mocht zij geen wolf zijn, zijn anthraxxol/Jokersbrain de volgende verdachten.

Als Candiu lynch is ben ik sws al verloren zaak morgen. Als ze goedje blijkt kijkt iedereen naar mij want ik noemde haar een goedje? Hoe kan ik dit weten/vinden zonder wolf te zijn. Als ze slechtje blijkt probeerde ik haar te redden door te zeggen ze goedje is.

Ik zie liever een ander lynch target dan Candiu. De wolven hebben het atm goed voor elkaar.
 
Bovenaan