[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
421
Je stem telt niet mee, als AB lynch is en hij blijkt wolf ga krijg je zo men lynch stem voor dag 2 al.

Anders lees je gewoon even terug hoe het gegaan was. Ik was op het laatst nog aan het tellen hoe de stemverhoudingen lagen en kwam gewoon te laat.

wat maak jij je opvallend druk?!

Omdat ik het belachelijk vind yube te laat deadline roept met wat hij zelf hele legitieme redenen vindt en mij daarop afrekent.
 
Reactiescore
1.014
Haha je laat je echt kennen nu. Je maakte posts om aan te geven dat je het niet wist.
en dat allemaal in de laatste minuten. En dan nu zeggen dat je druk met tellen was?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
421
Haha je laat je echt kennen nu. Je maakte posts om aan te geven dat je het niet wist.
en dat allemaal in de laatste minuten. En dan nu zeggen dat je druk met tellen was?

Lees de post daarvoor eens? Ik was aan het tellen en wist het inderdaad niet.
Ik zou overigens niet weten wat voor conclusie je kunt verbinden al zou ik bewust te laat mijn stem plaatsen maar goed.
 
Reactiescore
3.584
Omdat ik het belachelijk vind yube te laat deadline roept met wat hij zelf hele legitieme redenen vindt en mij daarop afrekent.

Jij bent toch een ervaren wvw'r? En vorig potje speelde je toch ook mee? Het is toch altijd zo dat de DL is op de tijd dat in de instellingen staat en niet wnr de leiding deadline roept.
 
Reactiescore
421
Jij bent toch een ervaren wvw'r? En vorig potje speelde je toch ook mee? Het is toch altijd zo dat de DL is op de tijd dat in de instellingen staat en niet wnr de leiding deadline roept.

Nou niet noodzakelijk hoor. Ik heb dat in mijn eigen rondes wel eens anders georganiseerd?
 
Reactiescore
1.697
we zijn wel weer lekker op de actieven aan het inhakken ik stel voor dat we inactieve zoals johan en sule silman lynchen?
 

Deleted User - 487971361

Guest
BM Stemming

Hier zitten we dan. Op een vrijdagavond met zijn allen in spanning. Op een online forum. Wat zijn we toch goed bezig met zijn allen. Het lijkt erop dat iedereen gehoor geeft aan de lockdown. Er is immers een virus in de omloop. Een virus dat zo maar het einde van jouw account zou kunnen betekenen. Velen zijn al overleden aan het virus. Oude goden. Nog steeds elke dag worden ze aanbeden.

Het virus stopt voor niemand. Het laatste slachtoffer gaat bij de naam Calamus Incendium. Nu willen we uiteraard niet dat er nog meer slachtoffers gaan vallen, al lijkt de kans heel groot dat het wel gaat gebeuren.

Er is dus een leider nodig. Een leider voor deze community. Een leider die het virus zal uitroeien bij de wortels. Vind Patient Zero en red iedereen van de dood. Een grote missie. Een grote verantwoordelijkheid. Maar wie kan dit aan? Jullie hebben gestemd en het was een close call.

1. anthraxxol - candiu
2. ItsDash - een niet dubieuze naam
3. famdecibel - anthraxxol
4. Sule Silmad - jokersbrain
5. simeco - nonkel jos
6. Speeder. - candiu
7. materlotti - anthraxxol
8. miketijger - candiu
9. JokersBrain - nonkel jos
10. nonkel jos - anthraxxol
11. Riprobin - candiu
12. altijd bezig - candiu
13. Jo Han - nonkel jos
14. een niet dubieuze naam - materlotti
15. thewolfflord - speeder.
16. Combino Pastasaus - nonkel jos
17. Candiu - nonkel jos
18. Smoke Bomb - X
19. The Self-Made Men - nonkel jos

Een niet dubieuze naam I
jokersbrain I
materlotti I
speeder. I
anthraxxis III
candiu IIIII
nonkel jos IIIIII


Jullie schuiven daarmee nonkel jos naar voren om jullie te leiden.

Een verstandige keuze? We zullen het merken!
 

Deleted User - 487970061

Guest
En dan blijkt de deadline een half uur eerder te liggen dan in je hoofd zat... Dat was dus het vorige potje. Sorry mensen. Beetje druk deze avond, maar wilde het nu dus bepalen
 
Reactiescore
3.584
En dan blijkt de deadline een half uur eerder te liggen dan in je hoofd zat... Dat was dus het vorige potje. Sorry mensen. Beetje druk deze avond, maar wilde het nu dus bepalen

Ik heb in dit topic al aangehaald de DL om half 10 is. Dus lezen mensen dan niet goed of waar ligt dit dan aan.
 
Reactiescore
1.697
ik denk dat deze post van riprobin wel het bewijs is dat ik goed zit met hem.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Eerste lynch

Er zijn berichten doorgekomen dat er ook kwaadwillenden op dit forum zijn. Mensen die willen dat iedereen stopt zodat ze het forum voor zichzelf hebben, zodat ze de meest gewaardeerde forumkrachten kunnen worden. Deze mensen willen profiteren van het virus. Het virus kan in een keer meerdere mensen wegjagen. Een geschenk.

nonkel jos roept dan ook iedereen bijeen om een stemming te houden. Zorg ervoor dat deze mensen zelf verdwijnen. Maar zorg er ook voor dat niet iedereen ten onder gaat aan het virus. Dan hebben de 'wolven' alsnog hun zin, al zijn ze er zelf niet meer bij om er van te genieten.

De meeste mensen hebben al wel wat verdachts gezien. Anderen zitten nog te veel met hun hoofd bij de start van wereld 75. Of is er toch een andere reden dat ze er niet waren? @Sule Silmad @Riprobin @Jo Han @een niet dubieuze naam @Combino Pastasaus @Smoke Bomb @The Self-Made Men
Nonkel hervat zijn verhaal. We gaan werken met een Three-Strikes-You're-Out regime. Mis je 3 stemrondes, dan stuur ik @Duckje een berichtje om jullie account te verwijderen. (@Smoke Bomb jij zit dus al op 2 strikes)

1. anthraxxol - riprobin
2. ItsDash - altijd bezig
3. famdecibel - riprobin
4. Sule Silmad - X
5. simeco - thewolflord
6. Speeder. - simeco
7. materlotti - jo han
8. miketijger - altijd bezig
9. JokersBrain - altijd bezig
10. nonkel jos - simeco
11. Riprobin - X
12. altijd bezig - riprobin
13. Jo Han - simeco
14. een niet dubieuze naam - X
15. thewolfflord - itsdash
16. Combino Pastasaus - X
17. Candiu - jo han
18. Smoke Bomb - XX
19. The Self-Made Men - X

thewolflord I
its dash I
jo han II
riprobin III
altijd bezig III
simeco III

Een gelijke stand tussen riprobin, altijd bezig en simeco! nonkel jos zijn stem staat echter op simeco dus simeco moet zijn account op delete zetten.

Wat is dit? Een spoiler in een spoiler, dat is nog nooit vertoond!
simeco, jij kikker. Wij verdenken jou dat je mensen wegjaagt. Ga zelf heen, en kom niet meer terug!!

simeco zijn rol was Patient Zero
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
723
En dan blijkt de deadline een half uur eerder te liggen dan in je hoofd zat... Dat was dus het vorige potje. Sorry mensen. Beetje druk deze avond, maar wilde het nu dus bepalen
ik denk dat deze post van riprobin wel het bewijs is dat ik goed zit met hem.
Ik durf bijna niet anders dan anthraxx gelijk te geven.
Nu hoop ik al stiekem dat @altijd bezig geen lynch is
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan