[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum

Deleted User - 487971361

Guest
Ja ik zie hem nu wel. Zal verhaaltje aanpassen. Ogenblikje.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Eerste Lunch

Wolven zei:
Har Har! Het virus is al meteen verbannen. Aan de ene kant wel balen want de kans was groot dat we toch wel zouden overleven en hierdoor zullen we zelf wat meer mensen moeten wegposten, maar soit. Het moet maar. Niks is leuker.

Wie zullen we vandaag wegpestensturen? Laten we Sule Silmad doen!

AwioOOOO!!

Sule Silmad was jager.
 
Reactiescore
1.804
Godver zo’n kankertreurige manier om eruit te gaan. Zonde
 
Reactiescore
1.804
Tsja beetje jammer want was een leuke rol, door de omstandigheden er nu uit, maar goed succes allen!
 
Reactiescore
1.804
Verdomme ik had bovendien m’n eigen vel kunnen redden? Jezus wat stom
 
Reactiescore
3.576
Mooi zijn we van Patient zero al af na dag 1 en 0 infecties. Gelukstreffer en opzich zonde want was benieuwd welke impact de rol op zo'n potje zou hebben.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Hahahaha, tot zo ver de infecties, terug naar een normaal potje. Vraagje, als ik een van de velen ben die niet stemt, waarom zou ik dan als wolf de aandacht op me zetten met een dergelijke post?
 
Reactiescore
3.576
Hahahaha, tot zo ver de infecties, terug naar een normaal potje. Vraagje, als ik een van de velen ben die niet stemt, waarom zou ik dan als wolf de aandacht op me zetten met een dergelijke post?

Omdat alles wat een wolf juist niet zou doen een wolf juist wel doet.
 
Reactiescore
421
op zich wel lekker dat patient zero eruit is maar we zijn nog geen moer verder omdat de wolfjes dit ook niet wisten.

Voor nu: jokersbrain
 
Reactiescore
1.271
Jullie gaan uit van nul infecties, maar is het niet zo dat the wolflord nu geïnfecteerd is door de lynchstem van simeco?


@Yube

Kan je dit even voor mij verhelderen?
 
Reactiescore
1.690
Hahahaha, tot zo ver de infecties, terug naar een normaal potje. Vraagje, als ik een van de velen ben die niet stemt, waarom zou ik dan als wolf de aandacht op me zetten met een dergelijke post?
omdat jij als onervaren speler eigenlijk niet weet wat een wolf doet dus doe je het onbewust.
 

DeletedUser17472

Guest
flikker op zeg ik had ongeveer tien minuten tijd om uberhaupt te verzinnen wat ik kon doen
Volgens mij heb je meer dan een dag gehad om over je lynch na te denken.

En over die 0 hoeven we ons geen zorgen meer te maken. Doen we beterdan onze regeringen. Die worstelen nog steeds met de coronamaatregelen.

Slaapwel
 
Reactiescore
3.576
dus als altijd bezig vandaag dood gaat, en hij blijkt goedje, word ik gesterkt in mijn vermoedens over jokersbrain.

Dus ik ben slechtje als AB goedje blijkt.

altijd bezig gaat met het meest vertellen

Vervolgens stem je zelf op AB dus volgens die logica ben jij ook wolf als hij goedje blijkt? Je zegt ook dat AB het meeste zal vertellen en gaat hieronder op mij?

op zich wel lekker dat patient zero eruit is maar we zijn nog geen moer verder omdat de wolfjes dit ook niet wisten.

Voor nu: jokersbrain

Wat is er veranderd op een uur tijd, wrm niet terug op AB gaan want hem verdenk je doordat je u lynchstem op hem plaatste en aan de hand van zijn rol kom je wat te weten over mij (iemand die je ook verdenkt). Terwijl als je eerst op mij gaat dit niets over AB zal vertellen.

Als ik mij dan luidop de vraag stel waarom niet weer op AB kom ik uit bij mijn eerdere theorie, dat jij op AB ging net na de DL zodat je stem niet meetelde wat je zogezegd niet wist en als AB eruit gaat als wolf kan jij je als bewezen goedje voordoen. Maar atm staat AB niet meer op lynch dus geen reden om weer op hem te gaan voorlopig.

Altijd bezig.
 
Bovenaan