[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.577
Lynch dag 4

Liefste dagboek,

Ik kon maar slecht slapen afgelopen nacht. Walter Model maakte het opnieuw maar al te bont in zijn tent. "Wuk? 'k Peizen vannie. Wuk daj nu zeght. 'K stiekn hewun in je mulle", meende ik in die exacte spellingswijze te erkennen. Het was Hlenn die dit keer de nacht deelde met Walter.

Hlenn heeft klaarblijkelijk een wonderlijke arsch, want de dag nadien was Walter heel goedgeluimd. Na de tragische gebeurtenissen van de derde kampdag kregen we allemaal een dagje rust om het te verwerken. We zouden sneeuwmannen bouwen, en wat knutselen aan het Sturmgewehr en de Stielhandgranate.

Behalve chmegers. Die had zijn kleurtje niet mee en mocht samen met de honden voortwerken. Het zal hem leren, dat gortig apenmens. De hele dag lag chmegers bomen uit te graven als steunbalken voor de brug over de Our. Maar chmegers zou nooit meer terugkeren naar het kamp.

De ondervoede honden die steeds weggedreven werden uit hun thuis en regelmatig op de trein gezet werden, verscheurden chmegers in 14 stukken en aten zijn lichaamsdelen rauw op. Het was wat pezig, maar de zwarte pens schijnt heerlijk te zijn, vertelde Walter Model ons nadien.

chmegers was de lynch. Hij was een mof eeuuh een wof. Gewone weerwolf dus.


Disclaimer: Black lives do matter
 
Reactiescore
1.577
Lunch dag 4

Intussen was het heel gezellig in het kamp. Nu alle vrouwen doodgebloed waren of we ze niet meer uit het water konden redden, kon het feestje pas echt beginnen. Het bier en de vunzige moppen vlogen in het rond. Mohniels was even langs geweest en verkocht ons allerlei pepmiddeltjes. Speeder genoot er met volle teugen van.

Ergens achteraan in het hoekje zat Hlenn alleen wat te staren naar zijn watertje. Bier drinkt hij niet en sinds Lance Armstrong door het slijk moest, zweert hij ook drugs af. In gedachten herbeleefde hij zijn nacht met Walter. Tot er plots een interdimensionale poort opende en zijn droom werkelijkheid werd.

Maar dit keer ging Model Walter te wild tekeer. Glenn lag voorovergebogen in de tent van de grote leider. Door het harde beukwerk brak Hlenn zijn nek. "Scheisse", vloekte Walter. En dat mag je letterlijk nemen, want als je sterft is door de ontspanning van de sluitspier poepen/kakken het allerlaatste wat je in een mensenleven doet.

Tragisch toch, liefste dagboek?

Glenn wordt geluncht. Hij was paracommando (beschermengel).
 
Reactiescore
1.577
Inactiviteitsdood

Door het vele lawaai werd plots vvhaaren wakker. Waar was die gebleven? Volgens diverse bronnen in het kamp zou zijn vader een Duitse schoenenwinkel uitbaten en kneep Model Walter soms eens een oogje dicht.

Maar toen vvhaaren plots op het feestje verscheen, schrok iedereen zich een hoedje. We waren stomdronken en helemaal van de wereld. Het was mooi! In de roes van dat onoverwinbaar gevoel namen we de Sturmgewehren op en schoten we naar vvhaaren, die voor ons echt een vreemdeling was zo weinig heeft die gepost.

Zijn ledematen schoten we helemaal aan flarden, maar toch slaagde hij erin te kruipen naar de tent van Walter om bescherming te zoeken. Daar aangekomen zag hij het levenloze maar deugdvolle lichaam van Glenn. Walter zat er naakt naast van Glenns kak te eten. Vvhaaren had meteen door wat er gebeurd was en uit pure jaloezie gooide hij met legerschoenen naar Glenn tot hij helemaal geplet was tot kersenconfituur. Hij had dan toch nog een arm over, maar bloedde uiteindelijk dood.

vvhaaren was jager. Zijn schot stond op Glenn.
 
Reactiescore
3.586
lmao dat laatste verhaal. En weeral een speciaaltje waar we niks aan hebben gehad.
 
Reactiescore
1.577
Klaagmuur

  • Pas op, jullie stinken er allemaal in muahahaha

  • Er staat een jagersschot op speeder/The Selfmade Man
    Hangt er van af wie er morgen uitgaat
    Mvg
    Jager 2

  • Minstens 1 slechtje tussen Speedje en The self-made men. Groetjes jullie vos.
 
Reactiescore
567
doei.

Voor de mensen die zich zorgen maken om mijn ziel,
ik zat wel degelijk niet in de wolvenchat ten tijde van het schrijven van die post.
 
Reactiescore
1.539
Laat maar ik schaam me en ken de regels niet? Dan is er een tweede jager. Die laatste kan ik bevestigen is nonsense.
 
Reactiescore
3.586
Ten eerste was CI al jager en nu blijkt ook Vvhaaren jager geweest te zijn. Vervolgens een klaagmuur bericht zogezegd van een jager, 3 jagers? Ik denk het niet.

Wat het verdere plan daarachter is, is me niet geheel duidelijk buiten verwarring zaaien van de wolven of een goedje die de wolven schrik wilt aanjagen.


Wat wel duidelijk is, is dat Speeder hintte naar de vos, vervolgens een klaagmuur bericht van de vos waarin die Speeder en self made aanwijst dat er minstens 1 wolf tussen zit. Stel Speeder is de vos dan had hij gewoon Self made aangewezen als wolf en niet de optie open gelaten tussen hem en self made.

Speeder liegt dus m.a.w en in combi met dat Antraxxol die in koppel zat erg op Speeder zat is het wel duidelijk wie de volgende lynch moet worden.
 

Deleted User - 487971361

Guest
@Yube waarom post jij effectief niks meer sinds eergister avond? Ik zie je wel online? Hoe denk je hierover?
Wat moet ik vandaag posten, lynch was obvious. Ik doe niet aan posten om het posten. Wilde net wel om 21:59 met Walter slapen alleen werd ik daarvoor net gebeld dus kon niks posten :(

Speeder. Zal wel de laatste wolf zijn en eventueel nog the selfmade man.
 
Reactiescore
1.539
Ten eerste was CI al jager en nu blijkt ook Vvhaaren jager geweest te zijn. Vervolgens een klaagmuur bericht zogezegd van een jager, 3 jagers? Ik denk het niet.

Wat het verdere plan daarachter is, is me niet geheel duidelijk buiten verwarring zaaien van de wolven of een goedje die de wolven schrik wilt aanjagen.


Wat wel duidelijk is, is dat Speeder hintte naar de vos, vervolgens een klaagmuur bericht van de vos waarin die Speeder en self made aanwijst dat er minstens 1 wolf tussen zit. Stel Speeder is de vos dan had hij gewoon Self made aangewezen als wolf en niet de optie open gelaten tussen hem en self made.

Speeder liegt dus m.a.w en in combi met dat Antraxxol die in koppel zat erg op Speeder zat is het wel duidelijk wie de volgende lynch moet worden.
Voor mij is dit logica uit een omgekeerde wereld? Ik heb in m'n post in dit topic aangegeven wie we eens moeten lynchen, leek er gelukkig op dat daar in meegegaan werd. Hoezo zou ik dan nog een keer een klaagmuurbericht maken om dat ongeloofwaardiger te maken? Want dat is precies wat er gebeurd nu namelijk, dat zou m'n post teniet doen. Ik heb de klaagmuur niet gebruikt. edit: en hoe bedenk jij dit binnen 6 minuten inclusief een post waar je langer dan een minuut mee bezig bent. Of komt het klaagmuurbericht toevallig van jou en wil je mijn hint ongeloofwaardig maken? hoezo dan?
 
Reactiescore
3.586
Voor mij is dit logica uit een omgekeerde wereld? Ik heb in m'n post in dit topic aangegeven wie we eens moeten lynchen, leek er gelukkig op dat daar in meegegaan werd. Hoezo zou ik dan nog een keer een klaagmuurbericht maken om dat ongeloofwaardiger te maken? Want dat is precies wat er gebeurd nu namelijk, dat zou m'n post teniet doen. Ik heb de klaagmuur niet gebruikt.

Gisteren was er ook een klaagmuur bericht waarin de vos, Candiu als wolf aanduidde (wat achteraf bleek te kloppen). Dit klaagmuurbericht is in dezelfde stijl. Ik ben er van overtuigd het wederom de vos is en jij liegt over je bewering.
 
Reactiescore
1.539
Gisteren was er ook een klaagmuur bericht waarin de vos, Candiu als wolf aanduidde (wat achteraf bleek te kloppen). Dit klaagmuurbericht is in dezelfde stijl. Ik ben er van overtuigd het wederom de vos is en jij liegt over je bewering.
Zou je nog op m'n edit kunnen reageren?
 
Reactiescore
1.539
Wat moet ik vandaag posten, lynch was obvious. Ik doe niet aan posten om het posten. Wilde net wel om 21:59 met Walter slapen alleen werd ik daarvoor net gebeld dus kon niks posten :(

Speeder. Zal wel de laatste wolf zijn en eventueel nog the selfmade man.
Ik geloof je niet? Je bent de hele pot niet op mij gegaan of hebt mij verdacht gevonden en nu loop je zó mee?
 

Deleted User - 487971361

Guest
Tuurlijk loop ik zo mee nu de wolven op een presenteerblaadje gegeven zijn. Hoef er dan verder geen onnodige energie in te steken.
 
Reactiescore
3.586
edit: en hoe bedenk jij dit binnen 6 minuten inclusief een post waar je langer dan een minuut mee bezig bent. Of komt het klaagmuurbericht toevallig van jou en wil je mijn hint ongeloofwaardig maken? hoezo dan?

Ik ben de meneer van de theorieën. Ik lees en kan al snel de dingen tegenover elkaar leggen. Wat zouden mijn motieven zijn om jouw hint ongeloofwaardig te maken?

De wolven hadden jouw wel als lunch genomen maar dat is niet gebeurd? Mss omdat de wolven weten jij geen vos bent? Mss omdat jij een wolfje bent zoals Antraxxol ons al duidelijk gemaakt heeft. Zo moeilijk is dat allemaal niet te bedenken.
 
Reactiescore
3.586
Tuurlijk loop ik zo mee nu de wolven op een presenteerblaadje gegeven zijn. Hoef er dan verder geen onnodige energie in te steken.

Je moet begrijpen dat de wolven ook nog lynch targets naar voren moeten brengen en als jij niks post kunnen ze je ook niet pakken op iets. Ze kunnen moeilijk op bewezen goedjes gaan stemmen dan vallen ze al helemaal door de mand.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Anthraxxz0r heeft Speeder al eerder klem gezet dus ook hier hoeven we niet veel over na te denken.
 
Bovenaan