[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.804
Dit geschreeuw maakt je alleen maar meer verdacht hoor.


Je ben een late meeloper. Dit potje komt er bij jou maar weinig gezoek uit.

Stomme actie van die inactieve chmegers om die deadline te verlaten. 10 uur is al laat dat ik naar bed ga. Maar mijn stem staat, wellicht dat ik op bed via gsm verder lees. Slaapwel
slaapzacht fam!
 
Reactiescore
567
materlotti

Mijn eerste gedacht was sule, maar na de deadline verlating heeft materlotti zichzelf volledig verraden.

Als materlotti slechtje blijkt, wat ondertussen wel vast staat denk ik kunnen we morgen alvast gemakkelijk als eerste sule eruit halen.
En ook candiu verraadde zich volgens mij door haar "ik kan mijn medewolf toch niet redden dus ik stem er maar mee op" stem.

Als materlotti straks slechtje blijkt is mijn slapen met Walter toch nog enorm nuttig gebleken :D
 
Reactiescore
534
omdat de argumenten op jou blijven bestaan, met als extra argument dat jij op westkip stemde.

Er waren vrij weinig valide punten tegen mij. Lijkt me eerder dat Chmegers eruit gehaald word, omdat hij degene was die met Walter ging slapen. Oh wacht, dat ben jij.
 
Reactiescore
1.804
VERDOMDE ROTZAKKEN HIER LIG IK NU IN BED STOMME STEMMEN TE TELLEN OP EEN ONLINE FORUM TERWIJL IK MOET SLAPEN

deadline dus
 
Reactiescore
1.804
Dag 3

Liefste dagboek,

Hier zit ik dan. Buiten in de kou. Het is verdomme midden december en Walter Model heeft me uit zijn tent gezet voor die vuile Chmegers. Het is altijd iets met dat soort volk. Het lijkt wel een niet nader genoemde religie uit de artificiële staat Israël?

Ik pik dit niet langer. Van zodra hij de tent uitkomt neem ik wraak!

En beste lezers, wraak nemen deed ze...
 
Reactiescore
1.804
Lynch dag 2

Ze liep de eerste tent die ze zag binnen en zocht een wapen. Ze vond enkel een botte vijl en een citroen. Compleet blind van woede stormde ze de tent uit. Ze sprong op chmegers en ramde de vijl meermaals in zijn gezicht. Zijn neus brak, een tand vloog in het rond, en het kamp werd gevuld met een ijzig geroep. Gesmeek bijna.

Ze hield de citroen boven zijn aangezicht en perste hem helemaal uit boven zijn ogen en gebroken neus. Gekrijs. Ondertussen begon ze met de botte vijl te snijden in zijn been. Het leek eeuwig te duren, maar na veel gekraak kwam het been los. Ze nam het been en ramde het in zijn mond. En bleef maar duwen. ZO, NU WEET JE HOE HET VOELT OM MEER BINNEN TE KRIJGEN DAN JE AANKAN!!!!!!

Ze stampte het levensloze lichaam nog eens hard na.

Eens de woede ging liggen kwam ze echter tot een schokkende ontdekking. Ze had zich vergist en per ongeluk Materlotti aangevallen.

Materlotti was propagandawolf
 

Deleted User - 487970061

Guest
chmegers lijkt me nu heel duidelijk de volgende die aan de beurt is? Aangezien hij materlotti probeerde een kans te geven.

Also, gefeliciteerd iedereen, we hebben eindelijk een wolf, nu kunnen we tenminste iets. Morgen ga ik in de verdenkingen van en naar materlotti duiken, ik vermoed daar nog wel het eea in te kunnen vinden.
 
Reactiescore
1.539
Lynch dag 2

Ze liep de eerste tent die ze zag binnen en zocht een wapen. Ze vond enkel een botte vijl en een citroen. Compleet blind van woede stormde ze de tent uit. Ze sprong op chmegers en ramde de vijl meermaals in zijn gezicht. Zijn neus brak, een tand vloog in het rond, en het kamp werd gevuld met een ijzig geroep. Gesmeek bijna.

Ze hield de citroen boven zijn aangezicht en perste hem helemaal uit boven zijn ogen en gebroken neus. Gekrijs. Ondertussen begon ze met de botte vijl te snijden in zijn been. Het leek eeuwig te duren, maar na veel gekraak kwam het been los. Ze nam het been en ramde het in zijn mond. En bleef maar duwen. ZO, NU WEET JE HOE HET VOELT OM MEER BINNEN TE KRIJGEN DAN JE AANKAN!!!!!!

Ze stampte het levensloze lichaam nog eens hard na.

Eens de woede ging liggen kwam ze echter tot een schokkende ontdekking. Ze had zich vergist en per ongeluk Materlotti aangevallen.

Materlotti was propagandawolf
Kijkend naar de profielfoto van Chmegers had hem dit ook zomaar kunnen overkomen ahahahaha?
 

DeletedUser40402

Guest
De grote vraag, zet Materlotti zijn BM door op een medewolf of een goedje. Daar gaan we ons nog op zitten mindfucken.
Precies, het eigenlijk gewoon negeren dus. Kan gewoon beide kanten op en je kan er beide wat voor zeggen. Weinig zin om daar dan energie in te steken.
 
Bovenaan