[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
3.586
Nee het valt me op, dat wederzijdse vertrouwen. In deze fase van het spel kan ik nog niet veel meer dan zaken benoemen die me opvallen. Verwacht nog geen samenhangende analyses en theorieën zonder dat we ook nog maar een lynch gehad hebben.

Ik heb geen vertrouwen in Sule. Ik vond enkel de reden waarom AB op Sule zijn lynch plaatste erg matig. Het is niet omdat ik in deze optiek Sule verdedig ik hem daarom ook als goedje zie. Daar zit een groot verschil.
 
Reactiescore
5
Sule
Ten eerste vind ik zijn berichten raar en wisselt hij van targets. Ten tweede vind ik zijn bm stem op mij nergens op slaan, een reden die niet bestaat en ik wil geen eens bm worden.
 
Reactiescore
534
@Sule Silmad Wie zijn verder jou verdachten?

Ik heb verder geen verdachte. Vandaar dat ik al een paar keer benoem mijn stem op jou bij gebrek aan beter is.

Sule
Ten eerste vind ik zijn berichten raar en wisselt hij van targets. Ten tweede vind ik zijn bm stem op mij nergens op slaan, een reden die niet bestaat en ik wil geen eens bm worden.

Kan je dit verder onderbouwen? Ik ben niet van target verwisselt. Je verzint hier dus gewoon wat? Is meer in de trant van ´jij zegt dat ik de wolvenlijst hebt gelekt vorig potje dus ik stem op jou´
 
Reactiescore
61
Waar zie jij hem zichzelf verdedigen? Hij valt puur mij aan.

Vreemde verandering van stem na wat kritiek van een andere speler.
Lees jij het topic wel, of alleen wat jou uitkomt?

Ik heb verder geen verdachte. Vandaar dat ik al een paar keer benoem mijn stem op jou bij gebrek aan beter is.



Kan je dit verder onderbouwen? Ik ben niet van target verwisselt. Je verzint hier dus gewoon wat?
Okay, hoe denk jij over @Lyonn
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Vanaf morgen speel ik actief mee, heel het weekend moetrn werken
 
Reactiescore
534
Reactiescore
3.586
Je kan niet toevallig het forum lezen én toch om klokslag 00.00 klaarzitten om mee te doen met het bosbietje (en dan nog niet eens een poging wagen).

Hij gniffelde reeds (impulsief wrs) om 00.00 of 00.01 dat ik achter het bosbietje gegrepen had. Alles op zo'n korte tijdsfractie zie ik niet gebeuren.

Motief: vvhaaren zou het bosbietje nemen (wat maakt dus dat vvhaaren wrs ook wolf is).

Los van dit motief blijft het duidelijke tegenstrijdige communicatie waar mijn wolfdar niet omheen kan.

Voor mij vormt dit vandaag veruit het opmerkelijkste. Acht de kans groot dat ik correct zit. Jammer voor hem maar beginnende spelers vallen als wolf soms snel door de mand.

Oke, i get it. Ik ga volgen, het is beter dan we hebben op AB. Meister.

Waar zie jij hem zichzelf verdedigen? Hij valt puur mij aan.

Vreemde verandering van stem na wat kritiek van een andere speler.

Omdat ik vragen stelde aan hem en zijn antwoorden mij anders deden denken. Hij gaf aan best ervaring in het spel te hebben dus ik zie AB niet zijn lynch op jouw zetten om als wolf een makkelijk target te hebben. Ook gaf hij aan het was om reacties uit te lokken en dus niet een serieuze lynch stem.

Je mag het vreemd vinden, maar in dialoog gaan en er wijzer uit worden is deel van het spel. Je gaat op iemand, hij kan zich degelijk verdedigen waardoor ik minder zeker van mijn zaak ben en dus meer zie in de theorie van Westkip.
 
Reactiescore
421
Ik heb geen vertrouwen in Sule. Ik vond enkel de reden waarom AB op Sule zijn lynch plaatste erg matig. Het is niet omdat ik in deze optiek Sule verdedig ik hem daarom ook als goedje zie. Daar zit een groot verschil.

Hmm ja ok dit klopt op zich wel.

westkieken verdient overigens mijn bm-stem door wat een prima analyse lijkt rondom het het 00:00 verhaal.
Ik beraad me nog een moment op mijn lynchsstem.
 
Reactiescore
999
Idem hier, pas terug van de Ardennen met een geweldige kater dus had eerst paar uur in mijn bed gelegen. Vanaf morgen weer veel meer tijd en nu al even alles bij gelezen.

Als BM ga ik voor rukurt want hij was vroeger echt een heel goede WvW speler en ik merk nu ook al dat hij er wel zin in heeft. Maakt goede analyses.

Verder denk ik dat Joker wel goed is aangezien hij weer heel actief speelt en een beetje overal tegen schenen zit te schoppen. Voor mij zal het voor andaag zal het echter wel een meeloop stemmetje worden vrees ik, iets waar ik normaal heel erg tegen ben maar door mijn katertoestand zit er niet veel anders op.
 
Reactiescore
3.586
Ik ben trouwens van mening Sule goedje is. Doordat hij mij eerst verdedigde en nu aanvalt. Dat is typisch een goedje die niet weet wat te denken van mensen in de eerste dagen. Een wolf weet wie goedje is en wie slechtje en zal niet zo wisselvallig zijn.
 
Reactiescore
534
Mijn stem op VVharen was natuurlijk niet serieus. Dit was meer om mijn statement duidelijker te maken dat ik denk dat hij een goedje is omdat hij hoogst waarschijnlijk vorig potje de wolvenlijst heeft gelekt. Mijn werkelijke BM gaat naar Matterloti omdat ik hem vorig potje erg slim en doordacht vond spelen. Aangezien dit het enige potje is wat ik heb gespeeld zal ik daar mijn bevindingen uit moeten opmaken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
@Calamus Incendium

Mensen met lynchstemmen tot nu toe: Meister, Sule, Altijd Bezig, Chmegers. (correct me als ik er vergeten ben?)

Plaats je lynchstem eens op één van deze, maakt niet uit wie. Kunnen we je misschien morgen toch al wat peilen. ;)

Dan ga ik op sule

Meister ken ik niet, altijd bezig enzeker chmegers kunnen nuttige spelers zijn. Sule silmad is vrij nieuw en maakte behoorlijk wat vfouten vorig potje als wolf.

Als ik uit 1 van deze moet kiezen ga ik voor hem. Sorry dat ik nu ff geen tijd heb om goed te lezen sule

Sule silmad
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Ik ben trouwens van mening Sule goedje is. Doordat hij mij eerst verdedigde en nu aanvalt. Dat is typisch een goedje die niet weet wat te denken van mensen in de eerste dagen. Een wolf weet wie goedje is en wie slechtje en zal niet zo wisselvallig zijn.
Is wel zo, wolven wisselen niet vaak van stem zeker niwt de eerste dagen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Is dat echt rukurt die terug is
 
Bovenaan