[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

DeletedUser40402

Guest
Voorlopig ga ik op jokersbrain. Overal een ballonnetje opsmijten en iemand verdenken op basis van grotendeels het al dan niet BM willen zijn om dan door te gaan op de volgende als niemand meepakt. Heb er een slecht gevoel over.
 
Reactiescore
5
Iedereen mag er toch voor gaan of niet soms? Ik was toevallig onlinebij beide dus ik dach, ik probeer het gewoon.
 
Reactiescore
3.586
Voorlopig ga ik op jokersbrain. Overal een ballonnetje opsmijten en iemand verdenken op basis van grotendeels het al dan niet BM willen zijn om dan door te gaan op de volgende als niemand meepakt. Heb er een slecht gevoel over.

Ik probeer wat leven in de brouwerij te brengen aangezien er nog niks gezegd (inhoudelijk) geweest is tot ik hier mee kwam aanzetten. Gelijkaardig aan mijn vorig potje (wat jij zou moeten weten) al ben ik nu iets voorzichtiger doordat ik toen dus de bal enkele keren missloeg.

Westkip zijn uitleg is prima voor mij, dus ga het daar ook bij laten. Itsdash is voor mij wel een goedje door reeds aangehaalde argumentatie wat ik bij hem wel van toepassing acht. Verder vind ik je lynchstem goedkoop.
 
Reactiescore
3.586
Voorlopig ga ik op jokersbrain. Overal een ballonnetje opsmijten en iemand verdenken op basis van grotendeels het al dan niet BM willen zijn om dan door te gaan op de volgende als niemand meepakt. Heb er een slecht gevoel over.

Interessant om deze twee te combineren. Wel doen alsof je BM wil worden, omdat dat voor wolven slecht is om te doen, dus je goed voordoen. Wel zorgen dat je geen risico loopt omdat je het op deze manier echt niet gaat worden.

En er zijn wel degelijk mensen die erin mee gingen. Dus wat je zegt klopt al niet echt.

Oke, duidelijk. Ik noteer dat Candiu weigert te antwoorden op mijn vragen. Hoe minder je antwoordt, hoe minder je kan verspreken zeker?

Ik kan trouwens je eigen logica tegen je gebruiken. Eerst fel op Candiu ingaan en als blijkt dat niemand volgt dan maar op iemand anders springen die initiatief toont en een makkelijk target is. Hoop voor je dat dit een tactiek is om te kijken wie gaat mee volgen anders daal je toch wat in mijn achting.

Je kan op save spelen door ongevaarlijke dingen te verkondigen en dwarrelend door de eerste dagen komen of je speelt als mij iemand die geen schrik heeft om vanaf de start op de voorgrond te spelen.
 
Reactiescore
534
Jokersbrain is volgensmij een goede WvWer. Het lijkt me zonde hem er nu al uit te stemmen op basis van deze toch wel kleine en onzekere argumenten.

Bij gebrek aan beter gaat mijn stem voor nu op Altijd Bezig gezien zijn rare conclusies richting mijn kant. Mocht er nog wat geks gebeuren (wat ik niet verwacht) dan kan dit nog gewijzigd worden.
 
Reactiescore
3.586
Ik ga ook voor AB overigens. Wegens zijn erg makkelijke lynch stem op Sule. Ideale lynch stem voor een beginnende wolf. Volgens mij is hij niet ervaren als wolf (kan ik fout hebben). Dat is het beste wat ik er vandaag kan uithalen.

Een poging ondernomen de potentiële BM'rs onder de loep te nemen buiten het feit voor mij Itsdash daardoor een goedje is ben ik daar weinig wijzer uit geworden.
 
Reactiescore
1.707
ik ga voor cnegers. zoals ik al aan heb gekaart was zijn BM stem verhaal een beetje overdreven. een fout die beginnende wolven vaak maken.
dank me maar als hij hangt?
 
Reactiescore
1.279
ik ben helaas minder actief dan dat ik zelf hsd gehoopt. Liggen er 2 ziek hier op bed en dat zorgt ervoor dat ik echt heel weinig vrije tijd heb gehad. Desalniettemin vind ik alles overwegende time zijn theorie onderbelicht op dit moment. Het klopt gewoon niet dat lyonn at random een naam aanhaalt die nog niet voorbij is gekomen. Daar is meer aan de hand.

In de discussie sule, AB ben ik het volledig eens met Sule. Beide spelleiders zaten in de wolvenchat en hebben dit ten volste mee gekregen. De gedachte van sule vind ik daarom logisch ook al denk ik dat de beide spelleiders hier boven staan en dus at random de rollen hebben verdeeld. Er is in deze discussie dus naar mijn mening 1 onervaren speler die tracht orde in de chaos te scheppen op basis van wat hij weet en een matige wvw speler die te gretig hapt. Dat laatste zou zeker een wolf kunnen zijn, maar ik verdenk AB ervan dan enkel op de achtergrond te blijven.

Concuderend:
Sule onervaren maar op basis van de redenatue geen wolf
AB matig onderbouwde lynch stem, maar een risico dat hij m.i. niet als wolf zou doen
Lyonn een zeer vage start, iets waar ik hem normaal niet op kan betrappen.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Vanwege wat ik eerder stuurde stem ik op time

(Edit: dikgedrukt maken stem)
 
Reactiescore
559
wat vind je van laila tot nu toe?
Het kan zomaar dat ze samen in een chat zitten dus hier had ik al zomaar beet kunnen hebben als wolvenvanger
random posts van lyonn. wat dacht je makkelijk target?

Mijn verdachte zijn atm lyonn en in mindere maten Glenn



Vind dit een hele subtiele manier om jezelf als hoedje te profileren. "Kijk wat ik deed vorig potje". Voor de rest vind ik hem wel goed posten alleen deze post maakt me wel wantrouwend.







Lyonn komt aan met een random vraag over iemand die nog niet gepost heeft. Wanneer je er naar vraagt, komt hij met een nog randommer antwoord. Je kan dit letterlijk bij iedereen zeggen. Het antwoord geeft me ook meer het gevoel dat hij niet weet wat hij moest zeggen en daarom maar iets schreef. Als hoedje post je met een plan en kan je veel duidelijker je mening formuleren.

Het gaat nu wss als "makkelijk doel" beschreven worden maar het is voor mij voldoende om voor nu mijn stem op lyonn te zetten.



Ik ben er mee eens dat westkip bm waardig is maar daarnaast is hij een beetje zoals mij met chaos maken. Je redenatie klopt niet.
Ik ben het wel eens met Time.
Ik heb nog even afgewacht op een reactie van lyonn op de post van time.
Maar hij blijft duidelijk op de achtergrond terwijl hij al wel eerder online is geweest.
Volgens mij was hij vorige keer als goedje actiever, voor mij iig voldoende reden om op lyonn te stemmen
 
Reactiescore
5
ben ik het volledig eens met Sule. Beide spelleiders zaten in de wolvenchat en hebben dit ten volste mee gekregen. De gedachte van sule vind ik daarom logisch ook al denk ik dat de beide spelleiders hier boven staan en dus at random de rollen hebben verdeeld.

Is echt iedereen ervan overtuigd dat ik heb vals gespeeld?
 
Reactiescore
3.586
Is echt iedereen ervan overtuigd dat ik heb vals gespeeld?

Ik niet, maar heb helemaal niks meegekregen van wat er al dan niet gebeurd is geweest (ben nu wel nieuwsgierig). Maar zou dit verder bespreken in het discussie wvw topic.
 
Reactiescore
421
Ik heb even elke speler geciteerd die openlijk voor het BM schap ging. Heb geleerd in de afgelopen potjes dat de ziener hoogstwaarschijnlijk dag 1 de BM gaat controleren. Daaruit leid ik af je als wolf zijnde liever geen BM word?




Itsdash was lynch dag 2 in het vorige potje en bleek wolf. Hij was de BM, werd gezien door Fam (ziener) en dat resulteerde in zijn dood. Zou hij 1 potje later terug openlijk voor het BM schap gaan en dergelijk groot risico nemen? Of zou het juist verdacht zijn als hij niet weer voor het BM schap zou gaan?

Ik denk dat moest hij wolf zijn geweest hij toch stilzwijgend en niet voor het BM-schap zou gaan op zulk enthousiaste manier als hij dit nu doet. Voor mij Itsdash dus goedje.

Ik vind dit in zoverre een hele interessante post omdat het zo gemakkelijk vrijpleiten van anderen vanuit wolvenoptiek een bekende strategie is. Vriendjes maken als het ware.

Ik vind de redeneerlijn dat wolven geen BM claimen uit zienerangst heel dunnetjes. De daaraan verbonden conclusie dat iedereen die zich aanbiedt als BM goed is, is ronduit verdacht
 
Reactiescore
421
Jokersbrain is volgensmij een goede WvWer. Het lijkt me zonde hem er nu al uit te stemmen op basis van deze toch wel kleine en onzekere argumenten.

Bij gebrek aan beter gaat mijn stem voor nu op Altijd Bezig gezien zijn rare conclusies richting mijn kant. Mocht er nog wat geks gebeuren (wat ik niet verwacht) dan kan dit nog gewijzigd worden.

En deze post wil ik ook vast geciteerd hebben als mijn gevoel dat er iets niet pluis is rondom jokersbrain verder bevestigd wordt. In deze fase van het spel kun je je het als medewolf nog wel permitteren de aandacht te verschuiven.
 
Reactiescore
976
Had niet verwacht dat nog iemand een poging ging wagen. Waarom deed jij geen poging? Je was duidelijk aan het meekijken zo te zien.

Nee, hoor was TW aan het spelen en aan het leren voor de examens. Was van plan om mee te doen maar gewoon helemaal vergeten.


Zoals ik net zei staat het gewoon open, het kwam er dan nog bij dat men co spelers vroegen om te nachten op w73.

Ik denk dat je het gewoon een beetje heel ver zoekt. Ik wil het niet als excuus gebruiken maar het is men eerste keer wvw en was toevallig forum aan het lezen. Was gewoon met jou aan het lachen omdat je zo zelfverzekerd was dat hij binnen was

Toen ik de spelregels las wou ik meedoen omdat ik dan toch altijd actief ben. Maar was nu te laat.

Oké dus je wou net zoals mij meedoen met het bosbietje, was daarom aanwezig om klokslag 00.00, maar je was net zoals mij te laat?


Mijn stem gaat op Meister.

Hij was aanwezig om klokslag 00.00, maar deed niet mee met het bosbietje.

Op mijn vraag waarom hij niet meedeed, stelt hij eerst dat hij het vergeten was, daarna verklaart hij zijn aanwezigheid om klokslag 00.00 doordat hij toevallig het forum aan het lezen was en ten slotte stelt hij dat hij wel wou meedoen en klaarzat, maar gewoon te laat was.

Spreekt zichzelf duidelijk tegen. Waarschijnlijk omdat hij moeilijk kan verantwoorden waarom hij niet met het bosbietje meedeed, terwijl hij duidelijk wel op het juiste moment aanwezig was én nadien snel had aangegeven dat hij in se wel het plan had om mee te doen.
 
Reactiescore
264
Sorry van mijn inactiviteit vanaf morgen heb ik pas tijd. Wil even terugkomen op de stemmen van mij. Gewoon zoals ik altijd post op dag 1 niks bijzonders. Beetje inkomen kijken wie erop reageren en zodoende makkelijk een stem uitbrengen. Wat mij opvalt is dat de afgeloop paar keer planb hier niet op in ging en nu opeens wel en afgelopen keren was hij elke keer goedje?!

Mijn stem gaat naar ab voor nu als zelfverdediging
 
Reactiescore
61
Ooit op wvw al eens wolf geweest eigenlijk?
Ik denk dat ik alle bekende, meest gebruikte rollen al meerdere malen heb gehad.
Dus ben ook zeker al wolf geweest.

Dit vind ik een heel geforceerde stem. Precies het minste eruit gehaald en op basis daarvan meteen lynchstem geplaatst. Dag 1 dus geforceerde lynchstemmen zijn enigszins begrijpbaar. Het vroege tijdstip voor zo'n geforceerde stem is wel opmerkelijk voor een - toch nog (?) - relatief nieuwe speler. Ben je er vanavond niet meer ofzo?

Gewoon een stem plaatsen en liefst nog op iemand die besproken wordt . Niet stemmen is verdacht, want zo kan je eeuwig op de achtergrond blijven. Het is in ons belang dat we zo snel mogelijk een beeld over je kunnen vormen (oa. op basis van je stemgedrag).

Was je nu toevallig op 00.00 het forum aan het lezen of wou je meedoen met het bosbietje?
Dus het vroeg plaatsen van een stem om te kijken wie en hoe er op gereageerd wordt is door anderen wel toegestaan maar als ik het doe is het gelijk verdacht?

Eerlijk gezegd niet nee, ga ik morgen nog eens goed doen. Vandaag heb ik te ver gewandeld en ik zal binnen nu en een uur op bed liggen. Vanaf morgen hoop ik actief te zijn, maar ik was vandaag om 6 uur op en nog geen uur later was ik aan de wandel. Tegen half 4 pas thuis.

AB

Gewoon omdat hij rare sprongen maakt op Sules. Dit is Sules zijn tweede potje en het eerste potje had hij al niet veel geluk. Het is ook een veilige stem denk ik omdat er nog niets op AB staat. Maar ik moet een stem uitbrengen voordat ik ga slapen. Dat zal niet lang meer duren.
Dit valt me zwaar tegen van jou fam :(

Jokersbrain is volgensmij een goede WvWer. Het lijkt me zonde hem er nu al uit te stemmen op basis van deze toch wel kleine en onzekere argumenten.

Bij gebrek aan beter gaat mijn stem voor nu op Altijd Bezig gezien zijn rare conclusies richting mijn kant. Mocht er nog wat geks gebeuren (wat ik niet verwacht) dan kan dit nog gewijzigd worden.
Je zegt hier bij gebrek aan beter, maar je wacht wel met een stem op mij tot er iemand anders is die de eerste stem zet?
Was je bang om de eerste stem te zetten op mij of werd het afgeraden om te doen in de wolvenchat?
 
Bovenaan