[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
61
Net even terug gelezen, wat mij opvalt is Sule zijn redenering over vvhaaren.

De schoenen winkel vvhaaren zal in ieder geval geen wolf zijn? Zou niet slim zijn van de spelleiding na aanleiding van vorig potje. Wat mij betreft dus eerste bewezen goedje.
Hele slechte redenatie van jou en om hem dan gelijk maar als bewezen neer te zetten gaat te ver
Mijn BM gaat daarom dus ook op Vvhaaren aangezien hij eerste bewezen goedje is
Komt het niet omdat hij niet bij jou in de wolvenchat zit dat je het zo zeker weet?
Vind dit wel heel erg over de top om maar te laten zien dat je probeert goedjes van wolven te onderscheiden Sule Silmad


Ik heb even elke speler geciteerd die openlijk voor het BM schap ging. Heb geleerd in de afgelopen potjes dat de ziener hoogstwaarschijnlijk dag 1 de BM gaat controleren. Daaruit leid ik af je als wolf zijnde liever geen BM word?




Itsdash was lynch dag 2 in het vorige potje en bleek wolf. Hij was de BM, werd gezien door Fam (ziener) en dat resulteerde in zijn dood. Zou hij 1 potje later terug openlijk voor het BM schap gaan en dergelijk groot risico nemen? Of zou het juist verdacht zijn als hij niet weer voor het BM schap zou gaan?

Ik denk dat moest hij wolf zijn geweest hij toch stilzwijgend en niet voor het BM-schap zou gaan op zulk enthousiaste manier als hij dit nu doet. Voor mij Itsdash dus goedje.



Glenn vorig potje lynch dag 1 (door mij) maar bleek goedje. Schoot zoals ik al in een post eerder zei ook daar sterk uit te startblokken. In dat opzicht ligt zijn spel in dezelfde lijn als hoe hij gestart was in het vorige potje waar hij dus goedje was. Ook een overtuigende uitleg om voor hem als BM te gaan, zou hij ook het risico nemen dag 1 gezien te worden door de ziener? Ik denk eerder van niet ook, maar meer twijfel over als bij Itsdash omdat ik Glenn moeilijker kan pijlen in deze.



Time gaat voor BM maar zonder enige moeite.



Schoenwinkel reageert er vervolgens op.



Vervolgens het punt Candiu aanhaalde als ik het goed heb. Time gaat op niet overtuigende manier voor het BM-schap en zegt iets later 'ik word toch geen BM'. Met zo'n houding word je inderdaad geen BM maar ga je wel voor het BM schap. Mss omdat hij niet verkozen wilt worden maar toch zich beschikbaar wilt stellen als BM? Of omdat hij zijn kansen laag inschat omdat hij vorige potjes niet speelde of niet goed meespeelde, dat moet die zelf maar even beantwoorden. Ik noteer hier gewoon, kan er verder niet goedje of slechtje over zeggen.



Lijkt me goedje.
Waar is mijn quote dan?
Verder kan ik me wel vinden in de logica
 
Reactiescore
3.586
Net even terug gelezen, wat mij opvalt is Sule zijn redenering over vvhaaren.


Hele slechte redenatie van jou en om hem dan gelijk maar als bewezen neer te zetten gaat te ver

Komt het niet omdat hij niet bij jou in de wolvenchat zit dat je het zo zeker weet?
Vind dit wel heel erg over de top om maar te laten zien dat je probeert goedjes van wolven te onderscheiden Sule Silmad



Waar is mijn quote dan?
Verder kan ik me wel vinden in de logica

U quote heb ik gemist dan. En je stem op Sule kan ik niet serieus nemen, hij trolled overduidelijk. Dus vat het niet te serieus op.
 
Reactiescore
61
U quote heb ik gemist dan, jij ging voor BM ook dan?
Zoals te zien stel ik mij ook beschikbaar als BM
Ook ik stel mij beschikbaar als BM!

Candiu verdiend het in mij ogen nog steeds om als BM te starten

En je stem op Sule kan ik niet serieus nemen, hij trolled overduidelijk. Dus vat het niet te serieus op.
Is hij overduidelijk aan het trollen of probeert hij actief over te komen zonder zich te verspreken?
 
Reactiescore
534
Komt het niet omdat hij niet bij jou in de wolvenchat zit dat je het zo zeker weet?
Vind dit wel heel erg over de top om maar te laten zien dat je probeert goedjes van wolven te onderscheiden Sule Silmad


Vind je dit zelf logisch klinken?
 
Reactiescore
3.586
Is hij overduidelijk aan het trollen of probeert hij actief over te komen zonder zich te verspreken?

Dat eerste. Maar ik kan nu ook zeggen dat jij een makkelijk slachtoffer neemt om als wolf zijnde een makkelijke lynchstem te plaatsen. Dus vind het meer verdacht van jouw dan van Sule.
 
Reactiescore
534
Snelle bescherming op een rare post van medewolf sule joker?

Is allemaal wel erg kort door de bocht dit? Omdat ik jou als goedje acht vanwege een vrij valide reden ben ik een wolf? Omdat joker hem vervolgens terug op zijn plaats zet is hij ook een wolf?
 
Reactiescore
534
Vvhaaren lekt vorige potje volledige wolvenlijst. Huidige spelleiding was daar van op de hoogte. Lijkt me dus 90%+ kans dat ze hem dit potje niet weer wolf maken?
 
Reactiescore
61
Vind je dit zelf logisch klinken?
Logischer dan jou beredenering

Dat eerste. Maar ik kan nu ook zeggen dat jij een makkelijk slachtoffer neemt om als wolf zijnde een makkelijke lynchstem te plaatsen. Dus vind het meer verdacht van jouw dan van Sule.
Tsja je mag me verdacht vinden, maar het beschermen van iemand anders die nog weinig heeft gepost hier is nog verdachter.

Vvhaaren lekt vorige potje volledige wolvenlijst. Huidige spelleiding was daar van op de hoogte. Lijkt me dus 90%+ kans dat ze hem dit potje niet weer wolf maken?
Dus van bewezen naar 90% zeker terwijl de rollen (als het goed is) random worden toegewezen?
 

DeletedUser40402

Guest
Ik heb even elke speler geciteerd die openlijk voor het BM schap ging. Heb geleerd in de afgelopen potjes dat de ziener hoogstwaarschijnlijk dag 1 de BM gaat controleren. Daaruit leid ik af je als wolf zijnde liever geen BM word?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier zelfs niet aan gedacht had en ik ben 1 van degene die voor BM gaat. Als ik er niet aan denk zullen er vast andere ook niet aan denken. Zou hier dus niet te veel conclusies aan vastknopen.
 
Reactiescore
534
Logischer dan jou beredenering


Tsja je mag me verdacht vinden, maar het beschermen van iemand anders die nog weinig heeft gepost hier is nog verdachter.


Dus van bewezen naar 90% zeker terwijl de rollen (als het goed is) random worden toegewezen?

Duidelijk en je goedrecht dat je mij beredenering niet helemaal vind kloppen, maar wat is dan jou beredering hierachter dat ik om deze reden wolf zou zijn?

Komt meer over als een makkelijke stem. Dit is mijn tweede potje nadat de eerste niet heel goed ging, dus je zal de bühne makkelijk meekrijgen. Of is dat niet de gedachtegang achter je vrij makkelijke lynchstem?
 
Reactiescore
1.014
Materlotti is op terugweg van de ardennen. Ik lees straks alles door maar BM stemmen mogen alvast mijn richting uit.
Fijn dat je er straks bent!
Dan krijg je bij deze mijn stem.
materlotti
rukurt nog niet gezien.
 
Reactiescore
3.586
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier zelfs niet aan gedacht had en ik ben 1 van degene die voor BM gaat. Als ik er niet aan denk zullen er vast andere ook niet aan denken. Zou hier dus niet te veel conclusies aan vastknopen.

Klopt maar elk geval is anders. Ik weet niet of jij het vorige potje gevolgd hebt nadat je eruit ging dag 1. Ik weet 100% zeker dat Itsdash die lynch werd vorig potje dag 2 nadat hij gezien was door de Ziener omdat hij BM was wel 2x gaat nadenken dit potje om niet nog eens hetzelfde mee te maken dus ik ga er toch de nodige conclusies uit trekken zeker bij de spelers die actief waren in het vorige potje. Denk dat je het met mij wel eens zal zijn dat Itsdash mits hij wolf is daar wel aan zou denken? Same voor andere zoals ik die er actief waren. Het is geen zwart of wit verhaal maar je kan er naar mijn inziens wel iets uit afleiden omdat het een impact had in de vorige game.
 
Reactiescore
5
Ik krijg alleeb maar vage berichten, omdat de wolven snel gevonden waren MOET iemand de lijst gelekt hebben. En ja, de nieuweling is het dan geweest natuurlijk.
 
Reactiescore
757
Ik kan pas vanaf morgenavond actief meespelen. Dus het heeft niet echt zin om een stem uit te brengen dan denk ik?
 
Reactiescore
61
Duidelijk en je goedrecht dat je mij beredenering niet helemaal vind kloppen, maar wat is dan jou beredering hierachter dat ik om deze reden wolf zou zijn?

Komt meer over als een makkelijke stem. Dit is mijn tweede potje nadat de eerste niet heel goed ging, dus je zal de bühne makkelijk meekrijgen. Of is dat niet de gedachtegang achter je vrij makkelijke lynchstem?

Zoals ik al heb gezegd
Net even terug gelezen, wat mij opvalt is Sule zijn redenering over vvhaaren.


Hele slechte redenatie van jou en om hem dan gelijk maar als bewezen neer te zetten gaat te ver

Komt het niet omdat hij niet bij jou in de wolvenchat zit dat je het zo zeker weet?
Vind dit wel heel erg over de top om maar te laten zien dat je probeert goedjes van wolven te onderscheiden Sule Silmad
En hier
Is hij overduidelijk aan het trollen of probeert hij actief over te komen zonder zich te verspreken?

Verder zie ik nog niemand een stem plaatsen, dus hoe kom je erbij dat ik mensen makkelijk mee ga krijgen?
 
Bovenaan