[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
1.286
Timing was wel bizar mooi ja.

Was deze ook geweest, als ctrl was gelynched, was CI direct erna als wolf gestorven door ctrl zijn jagersschot, waarna itsdash werd gelunched, want die zou bij CI slapen, maar met CI dood blijft hij dus thuis ^^.

En dan was het jokers, vvhaaren, materlotti en greengang geweest, waarbij ik vermoed dat men op greengang was gegaan
2X goed weg gekomen dus.
 
Reactiescore
656
"Dat zeg jij, maar"
Was om aan te tonen dat het vandaag nog makkelijk fout had kunnen gaan, want er stonden een tijd lang stemmen op Ctrl en volgens mij ook Greengang op een gegeven moment.
 
Reactiescore
3.584
Ik ben wel heel erg teleurgesteld moet ik zeggen, dat mijn harde werk niet geloond word. Ik vind dat mijn mede slechtjes het niet zo goed gedaan hebben en we daardoor verloren zijn in de eerste plaats. Time die in het begin flipte en ging claimen waardoor er geen lunch was maar dus wel een slechtje er uit maar dus geen goedje die eruit ging.

CI die overduidelijk op ctrl moest gaan wat ook gewoon veel subtieler mocht, alsof iemand gaat volgen als je enkel een heel potje lang roept dat ctrl slechtje is zonder argumentatie. Candiu en Antraxxol kan ik niets verwijten.

En omdat Mohniels en Royalist uit de game werden gezet voor claimen en Puga voor inactiviteit besloot ik sportief te lunchen zoals Maretan al zei. Want ik redeneerde het volgende: Royalist stond op lunch maar werd die avond uit de game gezet, dus ik dacht dat het niet eerlijk was als ik dan Tigor zou lunchen omdat in normale omstandigheden ze ook nog overleefd had omdat ik op Royal ging en dus het eerlijkste was als ik de dorpsgek er een dag langer in liet dus koos ik voor Fam die soort van ook al Cupido speelde en minder waarde had in het spel. Maar achteraf bekeken is dat o.a wel een dag teveel voor de dorpsgek geweest.

Anders had ze geen lijstje met namen van goedjes en verdachte gedropt ect en had niemand nu een idee wat te denken. Maar is achteraf gelul, moraal van het verhaal is dat ik niet meer sportief ga lunchen ondanks de goedjes benadeeld worden door spelers die eruit vliegen als ze dan alsnog er best goed voor staan tegenover de slechtjes. En de slechtjes moesten maar beter spelen zodat ik niet in de positie kwam om te kiezen tussen het eerlijkste of de beste balans in de game. Maar volgende keer kies ik dus sws dat 2de, fuck eerlijkheid als het je uit balans brengt!

Maar goed dat Itsdash op het einde goed door drukte op mij anders waren green en Materloti mij nog gevolgd dus het kopje er goed bijgehouden zou ik zeggen en ook beetje voor ctrl!

Komende 10 potjes wil ik goedjes rol krijgen want is best intens als slechtje zijnde in het nauw gedreven worden.


Non claim potje doe ik ook niet meer want geloof niet dat echt werkt. Toch goed van de leiding gedaan om keuzes te maken als mensen gingen claimen ect dus toppie.
 
Reactiescore
3.584
Heh heh. Kan ik eindelijk zeggen, dat ik geen wolf was tot mijn lunch ;-)

Kwam mij btw echt zalig goed uit, want ik wist dus niet je een wolf was en toen ging je dood en had ik dus een belangrijke stem op u gedaan om te lynchen xD Wel zonde we nooit hebben kunnen overleggen en samenspelen.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.697
Dubbele ziener pakte idd veel sterker uit dan gedacht, zeker gezien iedereen er ondanks de no claims er vrij goed in slaagde hun rollen te kunnen communiceren.

Petje af voor jokersbrain die er nog bijna in slaagde iedereen om de tuin te leiden vandaag :p

Jammer van de early claims ook, en van nonkels ban die langer duurde dan verwacht, waardoor CI de eerste 2 dagen al buiten spel stond bijvoorbeeld.

als jullie gewoon zoals ik opperde nonkel dood hadden laten vallen en dan maar CI wolf hadden gemaakt was de boel beter in balans. onbewust had ik jullie de kans gegeven de boel te herstellen
 
Reactiescore
1.697
ik heb jokersbrain wel flink uitgelachen toen ik hoorde dat hij fam had geluncht ik deed het bijna in mijn broek?
 
Reactiescore
1.286
Non claim potje doe ik ook niet meer want geloof niet dat echt werkt.

Dat lag niet aan de non claim maar aan de spelers die zich er niet aan houden. Juist de nonclaim zorgt ervoor dat het veel langer de vraag blijft wie wat is. Zo'n chaos als deze laatste dag heb je anders niet meer.

Ik denk dat het grootste probleem dit potje was dat tigor opeens het hele veld wist. Heeft tigor ook goed in het topic neergezet.
 
Reactiescore
2.193
Dat lag niet aan de non claim maar aan de spelers die zich er niet aan houden. Juist de nonclaim zorgt ervoor dat het veel langer de vraag blijft wie wat is. Zo'n chaos als deze laatste dag heb je anders niet meer.

Ik denk dat het grootste probleem dit potje was dat tigor opeens het hele veld wist. Heeft tigor ook goed in het topic neergezet.

No claim werkt wel maar niet op deze manier. Zonder echt te claimen wist je een executioner, de ziener en cupid. Dan krijg je nog een mongool als ik die capri nog probeert te laten leven, maar vergeet dat ie al de andere wolf heeft genoemd. Uiteindelijk was met claimen en gewoon 2 welpen beter geweest voor dit potje.
 
Reactiescore
3.584
Dat lag niet aan de non claim maar aan de spelers die zich er niet aan houden. Juist de nonclaim zorgt ervoor dat het veel langer de vraag blijft wie wat is. Zo'n chaos als deze laatste dag heb je anders niet meer.

Ik denk dat het grootste probleem dit potje was dat tigor opeens het hele veld wist. Heeft tigor ook goed in het topic neergezet.

Ja het ligt niet aan het non claim potje maar ik ben van mening dat er altijd mensen gaan zijn die niet capabel zijn deze game modus te spelen en er zo altijd doden gaan vallen op deze manier. Het is toch ook een dunne lijn wnr je te veel hint naar je rol. Er is altijd een grijze zone die moeilijk te bepalen is.

En ik herinner mij dat potje 300 helemaal op het einde ook redelijk chaos was nog dus of dat aan non claimen ligt weet ik niet. Als iedereen beetje goed speelt is het altijd chaos tot het einde.
 
Reactiescore
1.286
Ja het ligt niet aan het non claim potje maar ik ben van mening dat er altijd mensen gaan zijn die niet capabel zijn deze game modus te spelen en er zo altijd doden gaan vallen op deze manier. Het is toch ook een dunne lijn wnr je te veel hint naar je rol. Er is altijd een grijze zone die moeilijk te bepalen is.

En ik herinner mij dat potje 300 helemaal op het einde ook redelijk chaos was nog dus of dat aan non claimen ligt weet ik niet. Als iedereen beetje goed speelt is het altijd chaos tot het einde.
Dat niet capabele moet je dus afstraffen met de wolven. Als dat gebeurt gelijk lunchen. Wolp welp helpt daarbij zoals time al zei.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik denk dat het grootste probleem dit potje was dat tigor opeens het hele veld wist. Heeft tigor ook goed in het topic neergezet.

Ik wist wel dat ik beter was in hrt opvrzgen van de goedjes xD heb ook echt geen enkele slechte of neutrale rol doorgekregen.

Of je krijgt van die sneue mensen die ineens post gaan verwijderen :p daardoor wist ik dat je slet was kip
 
Reactiescore
3.584
Of je krijgt van die sneue mensen die ineens post gaan verwijderen :p daardoor wist ik dat je slet was kip

O nu dat je het aanhaalt, spelleiding wou nog meedelen dat daarom de slechtjes alsnog winnen doordat Itsdash de regels overtreden heeft en onrechtstreeks de goedjes daarmee bevoordeeld heeft : o
 
Reactiescore
1.697
post verwijderen was vroeger gewoon de doodstraf. inactiviteit voor 2 dagen ook. jmmr dat de slechtjes zo benadeeld zijn dit potje
 
Reactiescore
1.804
post verwijderen was vroeger gewoon de doodstraf. inactiviteit voor 2 dagen ook. jmmr dat de slechtjes zo benadeeld zijn dit potje
als je vroeger post verwijderde of aanpaste werd je er meteen uitgestemd omdat iedereen er dan van uit ging dat je wolf was haha
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Tis jammer dat zijn schot op mij stond idd, i ksnap de beweegreden om eht potje te stoppen wel.

Anderzijds denk ik dat mijn psychologische oorlogsvoering richting ctrl bijna gelukt was, heel subtiel was ik al dagenlang bezig de goedjes te hypnotiseren met mijn afdurende ctrl is wolf posts.
 
Bovenaan