[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
1.000
Klaagmuur toont aan dat de ziener, Royalist, mij gezien heeft en hij weet dus dat ik goed ben.
 
Reactiescore
1.279
@materlotti ,

Ik snap een aantal mensen in het groen niet. en ook je andere gradaties begrijp ik niet. Kan jij mij even uitleggen hoe je hiertoe bent gekomen?
 
Reactiescore
1.000
[/QUOTE]
@materlotti ,

Ik snap een aantal mensen in het groen niet. en ook je andere gradaties begrijp ik niet. Kan jij mij even uitleggen hoe je hiertoe bent gekomen?

Ik heb mij gebaseerd op mensen hun relatie met Candiu, hun gedrag tijdens de stemming tussen AB en Candiu en gewoon mijn algemeen gevoel.
Ik vind het heel opvallend dat GreenGang na mij ook op Candiu sprong, en dan erna zei "ik ga het mij wel beklagen maar ik ga toch voor AB". Dat lijkt verdomd veel op indekken voor als Candiu er toch uit zou gaan.

zou kunnen, zou wolvenbericht kunnen zijn
antwoord je ook nog even hierop?

Je theorie van Calamus vind ik verkeerd. Hij is inderdaad inactief, maar ging wel gewoon mee op Candiu toen het nog spannend was. Dat zou hij niet doen moest hij slecht zijn, aangezien zijn stem wijzigen op het einde heel erg zou opvallen achteraf.

Verder vind ik je theorie over Time en Royalist te ver gezocht en lijkt het heel erg op een poging om een beetje te doen alsof je zoekt maar toch ook niet.
 
Reactiescore
1.804
Je theorie van Calamus vind ik verkeerd. Hij is inderdaad inactief, maar ging wel gewoon mee op Candiu toen het nog spannend was. Dat zou hij niet doen moest hij slecht zijn, aangezien zijn stem wijzigen op het einde heel erg zou opvallen achteraf.
Dat was geen theorie hoor. En wat jij daarna zegt geef ik later ook gewoon zelf aan.

Verder vind ik je theorie over Time en Royalist te ver gezocht en lijkt het heel erg op een poging om een beetje te doen alsof je zoekt maar toch ook niet.
Nogmaals ik vind het zelf ook ver gezocht en het lijkt mij onwaarschijnlijk. Maar ik hou de piste open zolang royalist niet gelunched wordt.
Verder heb ik nog wel enkele bedenkingen bij anthraxxol en chaos (stemgedrag voor deadline gisteren), eventueel vvharen (link met candiu op dag 1) maar ik moet eerlijk zeggen dat die niet heel onderbouwd zijn omdat ik het spoor wat bijster ben. Ik wil dus gerust droogjes meelopen hoor vandaag :smile: :smile:
 

Deleted User - 487963986

Guest
@Tigor93 ,

ben je Anonieme slaaf (executeerder) en heb je mijn naam doorgekregen?
Wat zit jij in een enorme tunnel op mij zonder enige reden.

Trap er niet in mensen. Ik ben vrij zeker dat ze bovenstaande rol heeft en mij dood wil hebben.

Goed bedacht, maar als ik echt tunnel had ik gisteren wel mijn stem op je geplaatst. Ik heb dat ook benoemd dat ik dat niet wilde in een tunnel geraken. Tenslotte blijf ik je verdacht vinden. Ik wil straks wel wat citaten aanhalen. Maar dan is het weer tunnel, dus vroeg ik wat andere van je denken.

Net zoals ik een slecht gevoel heb bij simeco
 
Reactiescore
1.000
Ik heb ook een heel slecht gevoel bij Simeco. Speelt heel terughoudend/afwachtend en is ook vrij inactief en op de achtergrond. Begint zich zelfs te verdedigen als ik hem lichtjes aanval, dus dat zegt ook al veel.
 
Reactiescore
1.279
Goed bedacht, maar als ik echt tunnel had ik gisteren wel mijn stem op je geplaatst. Ik heb dat ook benoemd dat ik dat niet wilde in een tunnel geraken. Tenslotte blijf ik je verdacht vinden. Ik wil straks wel wat citaten aanhalen. Maar dan is het weer tunnel, dus vroeg ik wat andere van je denken.

Net zoals ik een slecht gevoel heb bij simeco
:redface: , je zit nog altijd op een post van dag 1 te tunnelen. beschamend gewoon.
Ondertussen heb ik meerdere mensen duidelijkheid gegeven over Fam, gestemd op time vlak voor DL dag 1 en benoemde ik al snel dat ofwel AB ofwel candiu wolf was. Zijn dat acties van een slechtje?

Wat heb je zelf al bijgedragen dit potje?
 
Reactiescore
1.804
Goed bedacht, maar als ik echt tunnel had ik gisteren wel mijn stem op je geplaatst. Ik heb dat ook benoemd dat ik dat niet wilde in een tunnel geraken. Tenslotte blijf ik je verdacht vinden. Ik wil straks wel wat citaten aanhalen. Maar dan is het weer tunnel, dus vroeg ik wat andere van je denken.

Net zoals ik een slecht gevoel heb bij simeco
Ik heb ook een heel slecht gevoel bij Simeco. Speelt heel terughoudend/afwachtend en is ook vrij inactief en op de achtergrond. Begint zich zelfs te verdedigen als ik hem lichtjes aanval, dus dat zegt ook al veel.
Niet mijn beste potje geef ik eerlijk toe. Maar lijkt me logisch dat ik me even verdedig als je me aanvalt en stem op me zet?
Nogmaals het hele royalist gegeven ben ik me van bewust dat het ver gezocht is en ik ga er voorlopig dus ook niet verder op in. Maar tis wel een piste die ik op termijn graag uitgesloten zie worden. Verder ben ik gewoon bereid jullie te volgen hoor aangezien ik het spoor zelf bijster ben.
 
Reactiescore
1.279
Ik heb mij gebaseerd op mensen hun relatie met Candiu, hun gedrag tijdens de stemming tussen AB en Candiu en gewoon mijn algemeen gevoel.
Ik vind het heel opvallend dat GreenGang na mij ook op Candiu sprong, en dan erna zei "ik ga het mij wel beklagen maar ik ga toch voor AB". Dat lijkt verdomd veel op indekken voor als Candiu er toch uit zou gaan.

Het was voor mij een 50-50 waarbij ik al snel zei dat ik een voorkeur had voor AB. neemt niet weg dat ook een wolf op een bepaald moment bewust op Candiu kan hebben gestemd om niet verdacht te worden. Ik zou eerder kijken naar het totaalplaatje.

edit, quote stond niet goed. nu wel.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17472

Guest
Kan ja ook onderbouwen waarom je denkt dat green zich als een wolf gedraagt, citeer eens iets en geef er een woordje uitleg bij. Anders kunnen wij jouw gedachtegang nooit begrijpen en erop in gaan. Ik zeg het maar voor the greater good.

Zijn manier van spelen, al is zijn laatste post wel weer goed.
Oh ja in eerste instantie was ik het natuurlijk niet eens met dat ik executeerder was ivm wolf worden als ab wolf was. Maar met de kennis van nu vind ik dat best een puike theorie van jullie.

Candiu heeft me wel flink om haar vingers gewikkeld. Voel me er rot door :(
Ze heeft het spel in ieder geval al sneller door dan dat ik het door heb. Ik voel me ook niet prettig dat ze het zo heeft kunnen verhullen :(

Dit zei ik gisteren al. Fam verdedigde Candiu heel snel met uitspraken als: 'Toen is spelleider was, was ze ook wolf en speelde ze veel onzekerder.'
Hij stemde gisteravond ook op een persoon (CI) terwijl je wist dat niemand op hem aan het stemmen was.
Ook zei hij al eerder niet op gevoel te stemmen, en geeft vervolgens een lijstje op gevoel.

Dit zijn voor mij aanwijzingen voor een slechtje. Misschien nog vroeg en als het anders uitpakt bij een van mijn andere verdachten, verander ik mijn stem, maar: Famdecibel
Yeah, right. lees eens goed terug.
Ik ben overigens een zij.

Over fam:
Ja dit vind ik eigenlijk helemaal niet kunnen. Het is een niet-claim potje maar ze loopt hier wel heel obvious te claimen, maar we zijn het niet 100% zeker. Op die manier ontloopt ze de lynch wel gemakkelijk natuurlijk. Maar goed, dan zullen we ze maar als goed beschouwen zeker.

Wijs eens aan waar ik letterlijk geclaimd heb dan? Nergens hoor. Maar een goed lezer heeft maar een half woord nodig. Ik ben geen goede speler. Maar ik houd me wel aan de spelregels.

Gezien de reactie van vvh, lijkt het alsof het een wolf is. Ik stem nu weer op CL voorlopig omdat hij volgens mij bij de wolven hoor. Het wil niet zeggen dat als er maar stem op staat dat het een goedje is.
 
Reactiescore
1.707
overigens zou ik fam niet uitsluiten als wolf. puur vanwege het feit dat ze eerst heel zeker over mij was en niet veel later opeens niet meer
 

DeletedUser17472

Guest
overigens zou ik fam niet uitsluiten als wolf. puur vanwege het feit dat ze eerst heel zeker over mij was en niet veel later opeens niet meer
Wie zegt dat ik jou niet bij de wolven reken?

De enige die ik vertrouw atm is Royalist en ik zal dan ook echt kijken wat hij doet hoor. Na vanavond kan dat veranderen als de infectie is geweest.
 
Reactiescore
1.707
Wie zegt dat ik jou niet bij de wolven reken?

De enige die ik vertrouw atm is Royalist en ik zal dan ook echt kijken wat hij doet hoor. Na vanavond kan dat veranderen als de infectie is geweest.

nouja je zegt zelf dat ik me net als jou heb laten manipuleren door candiu. als ik haar medewolf was geweest dan was hier geen sprake van?
 
Reactiescore
656
@simeco van het klaagmuur bericht maak ik niet al te veel. Candiu was vernietigd + ‘Marlotti’ is gezien is bullshit aangezien ik wel een redelijk idee heb van wat hij is qua rol.
 
Reactiescore
656
Simeco aangezien ik geen probleem heb met Materlotti te volgen aangezien hij een heel sterk potje speelt.
 
Bovenaan