[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
3.583
Ik zeg niet dat je mijn grootste verdachte bent, maar wil je niet als 99% zeker goedje neerzetten.
Je weerlegt bepaalde dingen door een alternatief aan te geven. Soms is dit goed, maar doordat je dat in #300 zo goed deed en er daardoor lang in zat probeer ik goed op te letten.
Dus is meer een compliment naar je #300 spel, dus probeer vooral zelf voorzichtig te zijn.

Ja oke, daar kan ik mij wel in vinden. Ik ben zelf zeker ook iemand die kritisch blijft naar iedereen en houd alle opties open.
 
Reactiescore
3.583
Dat jullie samen wolf zijn ;)

Wat is je uitleg daarover dan waarom je CI of/en mij als wolf zou zien. Ik ben het eens met Royalist dat je mij niet als 99% goedje moet zien maar ik herhaal het nog maar eens, ik heb dit potje enkel nog maar lynch stemmen op wolven gegeven en niet laatste nutteloze lynch stemmen maar al vrij vroeg telkens. Zou op zijn zachts gezegd wel het voordeel van de twijfel mogen krijgen.

In ieder geval is er meer argumentatie dat ik een goedje zou zijn dan dat jij dit zou zijn, spreek me gerust tegen als je het daar niet mee eens bent Tigor.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Wat is je uitleg daarover dan waarom je CI of/en mij als wolf zou zien. Ik ben het eens met Royalist dat je mij niet als 99% goedje moet zien maar ik herhaal het nog maar eens, ik heb dit potje enkel nog maar lynch stemmen op wolven gegeven en niet laatste nutteloze lynch stemmen maar al vrij vroeg telkens. Zou op zijn zachts gezegd wel het voordeel van de twijfel mogen krijgen.

In ieder geval is er meer argumentatie dat ik een goedje zou zijn dan dat jij dit zou zijn, spreek me gerust tegen als je het daar niet mee eens bent Tigor.

Laat ik het zo zeggen, dat ik mijn redenen heb wie ik vertrouw en wie niet, dat je stemt op een wolf zegt eigenlijk niks. Het feit dat je al vrij vroeg je stem zette kan ook wijzen op dat je stemt op een medewolf en nadien kan aantonen ja kijk ik stemde wel heel vroeg, dus ik ben 99% goedje. Plus terwijl je zo vroeg stemt kan je het overzicht beter bewaren over wie hoe en op wie stemt. Terwijl we eerlijk moeten zijn Jannes geen van beide time en candiu waren Lynch. Maar dood aan iets anders. Dus eigenlijk heb je geen enkele wolf gelyncht. Om het dan speltechnisch te kijken.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ben het eens met jou, Mater, vvhaaren en mezelf.
Calamus en Joker ben ik niet met je eens tbh...

Materlotti gezien. Ben je daarom zo zeker van hem?
En waarom VVD?

Famdecibel zou in principe ook cupido moeten zijn? We moeten ook wel opletten want morgen is het infectiedag natuurlijk.
Het is vandaag toch de derde dag, of is infectie ook een dag opgeschoven?

same, joker en ik gwn bewezen goedjes.
Joker en CL zijn bewezen...... bewezen wolven voor mijn gevoel ja.
Sorry CL, dit potje vertrouw ik je echt niet. Ook Green behoort tot jullie roedel voor mij.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Materlotti gezien. Ben je daarom zo zeker van hem?
En waarom VVD?


Het is vandaag toch de derde dag, of is infectie ook een dag opgeschoven?


Joker en CL zijn bewezen...... bewezen wolven voor mijn gevoel ja.
Sorry CL, dit potje vertrouw ik je echt niet. Ook Green behoort tot jullie roedel voor mij.

Nee dit was dag 2 infectie kan enkel op dag 3.

Green acht ik als goedje waarom jij als slechtje?
 
Reactiescore
3.583
Laat ik het zo zeggen, dat ik mijn redenen heb wie ik vertrouw en wie niet, dat je stemt op een wolf zegt eigenlijk niks. Het feit dat je al vrij vroeg je stem zette kan ook wijzen op dat je stemt op een medewolf en nadien kan aantonen ja kijk ik stemde wel heel vroeg, dus ik ben 99% goedje. Plus terwijl je zo vroeg stemt kan je het overzicht beter bewaren over wie hoe en op wie stemt. Terwijl we eerlijk moeten zijn Jannes geen van beide time en candiu waren Lynch. Maar dood aan iets anders. Dus eigenlijk heb je geen enkele wolf gelyncht. Om het dan speltechnisch te kijken.

Niet geheel mee eens. Ten eerste haalde ik zelf al aan je mij niet als 99% goedje moet zien maar enkel het voordeel van de twijfel zou mogen geven door mijn stem gedrag. Dus als je aanhaalt mijn doel is om achteraf te zeggen van kijk ik ben sws goedje, dat heb ik alvast nergens gezegd en zelfs tegen gesproken.

Vroeger of later stemmen wat heeft dat met een beter of slechter overzicht te maken? Die vat ik niet zo.

Om even Candiu als voorbeeld aan te halen, ik ging dag 1 al op Candiu (idk of ik de eerste was), stel ze was medewolf dan kan het idd tactiek zijn maar Candiu werd in de dagen daarna nog meer en meer verdacht door andere spelers. Dan zou ik als medewolf eigenlijk moeten afhaken en op een ander target verder moeten gaan omdat het anders wel risky word er een medewolf uit gaat. Maar ik deed het tegenovergestelde, ik ging verder op Candiu door en had vandaag ook als 1 van de eerste een stem geplaatst op haar. Dat ze dan op het einde geen lynch is geworden ligt niet binnen mijn handbereik, dan zal je eerder moeten kijken naar de mensen die op Altijd Bezig gingen. Een geluk bij een ongeluk was de heks daar.

Dus ben het niet echt eens met je uitleg en als ik daar jouw stemgedrag tegenover stel, dag 1 Itsdash kan ik weinig op tegenin brengen omdat ik hem ook verdacht vind maar dan dag 2 op Time gegaan nadat hij al claimed had wolf te zijn (ik 10 uur daarvoor al op hem gestemd als 4de persoon) wel een hele makkelijke stem die letterlijk niks bewijst jij een goedje zou moeten zijn. Dag 3 geen lynch stem geplaatst. Als je iemand wilt verdenken op basis van stem gedrag zou ik eens naar jezelf kijken^^
 

Deleted User - 487963986

Guest
Niet geheel mee eens. Ten eerste haalde ik zelf al aan je mij niet als 99% goedje moet zien maar enkel het voordeel van de twijfel zou mogen geven door mijn stem gedrag. Dus als je aanhaalt mijn doel is om achteraf te zeggen van kijk ik ben sws goedje, dat heb ik alvast nergens gezegd en zelfs tegen gesproken.

Vroeger of later stemmen wat heeft dat met een beter of slechter overzicht te maken? Die vat ik niet zo.

Om even Candiu als voorbeeld aan te halen, ik ging dag 1 al op Candiu (idk of ik de eerste was), stel ze was medewolf dan kan het idd tactiek zijn maar Candiu werd in de dagen daarna nog meer en meer verdacht door andere spelers. Dan zou ik als medewolf eigenlijk moeten afhaken en op een ander target verder moeten gaan omdat het anders wel risky word er een medewolf uit gaat. Maar ik deed het tegenovergestelde, ik ging verder op Candiu door en had vandaag ook als 1 van de eerste een stem geplaatst op haar. Dat ze dan op het einde geen lynch is geworden ligt niet binnen mijn handbereik, dan zal je eerder moeten kijken naar de mensen die op Altijd Bezig gingen. Een geluk bij een ongeluk was de heks daar.

Dus ben het niet echt eens met je uitleg en als ik daar jouw stemgedrag tegenover stel, dag 1 Itsdash kan ik weinig op tegenin brengen omdat ik hem ook verdacht vind maar dan dag 2 op Time gegaan nadat hij al claimed had wolf te zijn (ik 10 uur daarvoor al op hem gestemd als 4de persoon) wel een hele makkelijke stem die letterlijk niks bewijst jij een goedje zou moeten zijn. Dag 3 geen lynch stem geplaatst. Als je iemand wilt verdenken op basis van stem gedrag zou ik eens naar jezelf kijken^^

Klopt, mij stemgedrag is zo typisch Tigor als slechtje zijnde. Maar eeuhm wie verdenk jij dan ipv je te verdedigen? Want je staat niet hoog op mijn verdachte lijstje
 

DeletedUser17472

Guest
Nee dit was dag 2 infectie kan enkel op dag 3.

Green acht ik als goedje waarom jij als slechtje?
Veel succes allemaal

Eerste deadline is dinsdagavond 02-06-2020 om 22:00

Vanaf 18:00 mag er gepost worden, vanaf 17:00 worden de rollen verdeeld

Dinsdag, woensdag, donderdag.
Dus even een vraag aan de spelleiding of infectie ook een dag is opgeschoven.

@Tigor93 green gedraagt zich als wolf in mijn ogen. Ik geloof echt niet dat die goed is.
 
Reactiescore
656
Dinsdag, woensdag, donderdag.
Dus even een vraag aan de spelleiding of infectie ook een dag is opgeschoven.

@Tigor93 green gedraagt zich als wolf in mijn ogen. Ik geloof echt niet dat die goed is.
Vandaag is 2e nacht. Dus morgen is infectie.
Er was geen deadline gister, dus telt niet voor de telling van dagen, right?

@maretan @Kerouac
 
Reactiescore
656
Dinsdag, woensdag, donderdag.
Dus even een vraag aan de spelleiding of infectie ook een dag is opgeschoven.

@Tigor93 green gedraagt zich als wolf in mijn ogen. Ik geloof echt niet dat die goed is.
Green had Time gevangen.
Green is zo goed als maar kan dit potje. + hij heeft het nu al tot dag 3 gehaald, dus nieuw record als je kijkt naar de laatste paar potjes :p
 
Reactiescore
3.583
Klopt, mij stemgedrag is zo typisch Tigor als slechtje zijnde. Maar eeuhm wie verdenk jij dan ipv je te verdedigen? Want je staat niet hoog op mijn verdachte lijstje

Itsdash, Simeco, Puga en Tigor. Willekeurige volgorde.

@Tigor93 green gedraagt zich als wolf in mijn ogen. Ik geloof echt niet dat die goed is.

Kan ja ook onderbouwen waarom je denkt dat green zich als een wolf gedraagt, citeer eens iets en geef er een woordje uitleg bij. Anders kunnen wij jouw gedachtegang nooit begrijpen en erop in gaan. Ik zeg het maar voor the greater good.
 
Reactiescore
1.804
Okeee interessante gebeurtenissen vanavond. Denk dat we nu wel best wat info gaan kunnen halen uit het gedrag van de dode wolven de voorbije dagen. Ik probeer morgenvoormiddag nog hun Posts onder de loep te nemen. Maar voorlopig zegt mijn gevoel Ctrl alt del of anthraxxol als wolf.
 
Reactiescore
1.804
Green had Time gevangen.
Green is zo goed als maar kan dit potje. + hij heeft het nu al tot dag 3 gehaald, dus nieuw record als je kijkt naar de laatste paar potjes :p
Eerste punt houdt weinig steek aangezien time g/s was. Over het tweede punt zie ik niet hoe dit in godsnaam kan insinueren dat hij goedje is. Net eerder het omgekeerde. Rare post vind ik dit tenzij ik hem fout interpreteer?
 
Reactiescore
656
Eerste punt houdt weinig steek aangezien time g/s was. Over het tweede punt zie ik niet hoe dit in godsnaam kan insinueren dat hij goedje is. Net eerder het omgekeerde. Rare post vind ik dit tenzij ik hem fout interpreteer?
De kans dat hij wist dat het G/S was acht ik heel erg klein, aangezien het meteen dag 1 was, dus lijkt me heel sterk. Als hij dit wel door had, respect.
Het 2e is niet al te serieus. Ging meer over het feit dat hij de laatste paar potjes er heel vroeg uit ging door random dingen, dus leuk om te zien dat hij nu langer mee doet.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
Dinsdag, woensdag, donderdag.
Dus even een vraag aan de spelleiding of infectie ook een dag is opgeschoven
Ja, de infectiewolf kan enkel infecteren op deadline 3, oftewel komende deadline.
 
Reactiescore
993
Spelerslijst

1. ItsDash
4. Green

5. CI
6. fam
7. vvhaaren
8. .royalist.
10. materlotti
11. JokersBrain
13. Tigor

14. Puga
15. simeco
17. Anthraxxol - burger geworden door AB (executeerder)
18. Chaos.
19. ctrl alt del



Dit is mijn lijstje voor nu. Mijn stem staat voorlopig nog op Anthraxxol maar bij nader inzien vind ik de theorie van executeerder wel niet slecht. Ook speelt hij redelijk 'normaal' naar mijn mening dus dat kan wel wijzen op een speciale rol, en laat executeerder nu net zo eentje zijn.

Groen wil zeggen dat ik redelijk zeker ben dat ze goed zijn, of zeker in mijn eigen geval natuurlijk.

Oranje staan op mijn verdachtenlijst en zwart is momenteel neutraal/geen mening. Ik stel voor dat we nu gewoon met alle groene op één target gaan en zo kunnen we systematisch alle wolfjes eruit knikkeren.
 
Reactiescore
656
Spelerslijst

1. ItsDash
4. Green

5. CI
6. fam
7. vvhaaren
8. .royalist.
10. materlotti
11. JokersBrain
13. Tigor

14. Puga
15. simeco
17. Anthraxxol - burger geworden door AB (executeerder)
18. Chaos.
19. ctrl alt del



Dit is mijn lijstje voor nu. Mijn stem staat voorlopig nog op Anthraxxol maar bij nader inzien vind ik de theorie van executeerder wel niet slecht. Ook speelt hij redelijk 'normaal' naar mijn mening dus dat kan wel wijzen op een speciale rol, en laat executeerder nu net zo eentje zijn.

Groen wil zeggen dat ik redelijk zeker ben dat ze goed zijn, of zeker in mijn eigen geval natuurlijk.

Oranje staan op mijn verdachtenlijst en zwart is momenteel neutraal/geen mening. Ik stel voor dat we nu gewoon met alle groene op één target gaan en zo kunnen we systematisch alle wolfjes eruit knikkeren.
Mooi om te zien dat we grotendeels hetzelfde lijstje hebben.
Ik heb Green als goedje, en Jokers als twijfelgeval. Voor de rest kan ik me helemaal in je lijst vinden.
Hoezo denk je dat Anthraxx executeerder was?

edit: Ctrl is goedje btw.
 
Bovenaan