[Speeltopic] WvW #299: Quest of the avatar

Reactiescore
1.279
Tijd is om. Ben heel benieuwd naar de mensen die niet gestemd hebben.
 

DeletedUser82586

Guest
Hoe overleef je dag 1: inactief zijn. Niemand zal of kan je verdenken
Vervolgens kom je met een sorry post geen tijd blabla en alles is vergeven
Op zich fair point, maar kans is dan wel dat je lunch bent.
 
Reactiescore
2.196
De echte benoeming
De commandant werd net wakker. Hij nam een warme douche, vond die niet warm genoeg en warmde hem zelf nog wat op met zijn Vuurbending. Daarna wandelde hij rond in de gevangenis en deed een paar inspecties bij gevangenen. Fysiek geweld was voor hem de normale gang van zaken.
Tegen de avond riep hij weer de bewakers bijeen. Hij keek op ze neer, dit keer vanop het uit ijzer gemaakte podium die de bewakers die dag hadden gemaakt.

“Dus, wie wordt het? Wie wordt jullie leider?” vroeg de commandant. Bewaker 2p deed een stap naar voren en zei: “Ik, Nonkel Jos, zal de leiding op mij nemen.”

Nonkel jos is verkozen tot burgemeester.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
560
stemming was 7-9 voor nonkel,
7-8 als tigor niet meer meestemt,

betekent dit dat nonkel lunch was en mij heeft aangeduid?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
er kunnen raaf stemmen inzitten, maar zijn die niet enkel voor lynches?
 

Deleted User - 487966474

Guest
stemming was 7-9 voor nonkel,
7-8 als tigor niet meer meestemt,

betekent dit dat nonkel lunch was en mij heeft aangeduid?
Nee dan zou hij alsnog BM zijn, en dan nadat lynch/lunch is bekendgemaakt zou hij nieuwe BM aanduiden lijkt mij
 
Reactiescore
2.196
De eerste confrontatie

“En wie verdenken jullie om verrader te zijn?” vroeg de commandant nadat de felicitaties voor de nieuwe leider waren weggeëbd. Snelle blikken werden over en weer gegooid tussen de bewakers. “Zeg het dan, ik wil actie zien!” zei de commandant. De kersverse leider stapte naar voren en zei: “Bewakers 3 en 37 vinden wij het meest verdacht.” Interessant, dacht de commandant, waarna hij verkondigde: “Dan beslissen we dit door middel van een Agni Kai”. Iedereen hield zijn adem in.

Beast Incarnate en Monobear stonden voor elkaar in de grote zaal. Ze hadden beiden een kwartier gekregen om zich voor te bereiden. Monobear zag er beduidend meer zelfzeker uit dan Beast Incarnate. “Drie … Twee … Een … Agni Kai!” riepen de overige toeschouwers. Beiden waren zeer gedreven Vuurbenders, maar Monobear zat onmiddellijk beter in het gevecht. Hij liet de ene Vuuraanval na de andere neerslaan op bewaker Beast Incarnate. Ondanks het hoge tempo leek hij niet te zweten, terwijl de verdediger meer en meer moeite kreeg met alle aanvallen te pareren.

Het gebeurde een goede 2 minuten in het gevecht. Beast Incarnate sloeg achterover na een helse vuurmuur die zijn kant op kwam, na een snelle maar dodelijke combo-aanval van Monobear. Hij sloeg achterover, schoof door en kwam onzacht met zijn hoofd tegen de muur terecht. Zijn schedel was verbrijzeld, Beast Incarnate op slag dood.

Beast Incarnate was beul.


Volgende deadlines:
20:00 – Supply Drop
22:00 – Nacht 2
 

Deleted User - 487966474

Guest
Correctie hoe overleef je dag 1: denken dat je lynch bent op dag 1. Jammer voor BI zag hem ook nooit als slechtje maarja.
 
Bovenaan