[Speeltopic] WvW #299: Quest of the avatar

Deleted User - 1533669

Guest
BI kan bijna geen slechte beul zijn. Hij kan niet meer gewolpt worden en ook de slechte beul zou hem niet kunnen beulen. Hij zou nu alleen maar een infectietarget of lunchtarget zijn. Als hij een slechte beul zou zijn, dan wordt zelf gebeuld door de goede (indien erin zit). Daarnaast is het risicovol om als slechte beul iets te faken, omdat de kans dat je de heks eruit sabelt heel klein is. Mijn voorlopige stem is puur een statement stem: Calamus Incendium
 
Reactiescore
565
BI kan bijna geen slechte beul zijn. Hij kan niet meer gewolpt worden en ook de slechte beul zou hem niet kunnen beulen. Hij zou nu alleen maar een infectietarget of lunchtarget zijn. Als hij een slechte beul zou zijn, dan wordt zelf gebeuld door de goede (indien erin zit). Daarnaast is het risicovol om als slechte beul iets te faken, omdat de kans dat je de heks eruit sabelt heel klein is. Mijn voorlopige stem is puur een statement stem: Calamus Incendium

goede beul gaat , en mag zijn beul hier echt niet op verspillen he
 
Reactiescore
1.279
Je gooit te makkelijk de handdoek BI. heroverweeg het. Doe het voor de goedjes.

Monobear is de wolf Anthroxxor zijn wolfdar zit gewoon goed. Loopt tot nu toe enkel mee terwijl hij wel actief is.
verder gaat hij zich nu wel heel hard verdedigen.
 

Deleted User - 1533669

Guest
goede beul gaat , en mag zijn beul hier echt niet op verspillen he
Waarom niet? Die verandert naar een burger. Het is een bewezen goedje en kan alleen maar lunchtarget/infectie worden. Ik zou het dan zien als opoffering van het team: goedjes. Daarnaast zou er nog een BE kunnen ingrijpen (mocht die erin zitten).
 
Reactiescore
1.279
bewezen goedjes worden pas echt leuk in de eindfase. beter nu nog bewaren. om bijvoorbeeld een 100% wolf eruit te werken zonder te wachten op een lynch. Maar de goede beul heeft al gebeuld. ben ik vrij zeker van op dit moment.
 
Reactiescore
723
Nog niet gestemd, maar het gaat vgm tussen BI en Mono, voor lynch.
Aangezien ik BI al meer goed neig t.o.v. Mono ga ik voor MonoBear
 
Reactiescore
1.015
Je gooit te makkelijk de handdoek BI. heroverweeg het. Doe het voor de goedjes.

Monobear is de wolf Anthroxxor zijn wolfdar zit gewoon goed. Loopt tot nu toe enkel mee terwijl hij wel actief is.
verder gaat hij zich nu wel heel hard verdedigen.

Ik doe dit juist voor de goedjes. Ik doe wat ik het best acht voor mijn kant en op dit moment is dat mezelf killen.
Ik zie in Mono niet meteen een slechtje (exclusief hulpjes) dus ik ga ook niet switchen om mezelf te redden.
 
Reactiescore
48
Ik vind wel dat er flink moet worden opgelet wie je als bewezen beschouwd want als der een infectiewolf inzit kan je iemand verkeerd op goed plaatsen
 
Reactiescore
1.279
Ik doe dit juist voor de goedjes. Ik doe wat ik het best acht voor mijn kant en op dit moment is dat mezelf killen.
Ik zie in Mono niet meteen een slechtje (exclusief hulpjes) dus ik ga ook niet switchen om mezelf te redden.
Je bent op dit moment een bewezen goedje. Je kan altijd nog een keer jezelf offeren. nu is er een kans om een wolf eruit te werken.
Later in het spel kan je ook nog jezelf offeren. laten we een deal maken. Je haalt je stem van jezelf af en na dag 3 lynchen we jou tenzij de infectie er uit is.
 
Reactiescore
1.015
Je bent op dit moment een bewezen goedje. Je kan altijd nog een keer jezelf offeren. nu is er een kans om een wolf eruit te werken.
Later in het spel kan je ook nog jezelf offeren. laten we een deal maken. Je haalt je stem van jezelf af en na dag 3 lynchen we jou tenzij de infectie er uit is.

Het kan dat er dan nog niet geïnfecteerd is uberhaupt. Ik ga Mono niet naaien om mezelf te redden als ik hem geen slechtje acht. Jullie weten hoe ik erover denk op dit moment. Mijn stem ervoor stond op Nonkel. Heb Nonkel en Maretan benoemd. Als je wilt dat ik verander, moet er daar een meerderheid op zijn.
 
Reactiescore
1.279
Het kan dat er dan nog niet geïnfecteerd is uberhaupt. Ik ga Mono niet naaien om mezelf te redden als ik hem geen slechtje acht. Jullie weten hoe ik erover denk op dit moment. Mijn stem ervoor stond op Nonkel. Heb Nonkel en Maretan benoemd. Als je wilt dat ik verander, moet er daar een meerderheid op zijn.
als de orakel meeleest bekijkt hij een van deze 2. dan komt dat vanzelf goed.


Waarom verdenk je mono niet?
 
Reactiescore
48
Weet je , ik bedenk me zojuist ... stel nonkel is goedje dan zullen slechtjes tot 22 uur zo min mogelijk reageren ivm de muizenval

En evt goedjes juist zoveel mogelijk posten ...morgen maar even checken wie veel en wie weinig posten

Verbeter me maar als ik onjuist denkt
 

Deleted User - 1533669

Guest
Hoe werkt die muizenval dan? Degene die als laatst wordt reageert, wordt dan neergezet als goedje of slechtje en zoja, gaat dit dan met of zonder rol?
 
Reactiescore
565
had dit al gevraagd aan spelleiding.
De persoon die deze actie wint, geeft ons een tijdstip tussen 20u30 en 22u door. De persoon met de muizenval-actie krijgt de rol door van de persoon die het eerste zijn stem zet na dit tijdstip.

maw, als je goedje was moest je al voor 8 uur stemmen, zodat de kans groter is dat nonkel een slechte te zien krijgt (nu maar de vraag dat nonkel zelf wel goed is)
heb het niet gereageerd omdat ik de slechtjes er niet op attent wilde maken.
 
Reactiescore
1.015
als de orakel meeleest bekijkt hij een van deze 2. dan komt dat vanzelf goed.


Waarom verdenk je mono niet?

Het is wat Nonkel ook al vroeg. Wat hij deed was verdacht, maar ikzelf vond het daarom niet verdacht. Er kunnen veel redenen zijn buiten slecht zijn waarom een post verdacht is. Anders word je bv. als goedje ook nooit gelyncht.

Alhoewel hij drogredenen gebruikte en de discussie in gang zette onder valse voorwendselen, denk ik eerder dat hij goed is. Uiteraard kan ik miszitten, maar ik ben krachtenloos nu. Waarom zou ik koste wat koste mezelf redden tegenover iemand die ik momenteel niet als slecht zie en mits goed is, god weet welke rol kan hebben.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik vind dat er juist nu heel makkelijk op mono wordt gelopen. Voor wat precies? Wat extra onnodige info die hij geeft?
 
Reactiescore
565
Ik vind dat er juist nu heel makkelijk op mono wordt gelopen. Voor wat precies? Wat extra onnodige info die hij geeft?
er wordt gemakkelijk op monobear gegaan ja,
maar bedoel je daarmee dat ze meelopen en wolf zijn?
want als ze wilden meelopen gingen ze volgens mij wel op beast,
daar kunnen ze momenteel heel gemakkelijk op stemmen
 
Bovenaan