[Speeltopic] WvW #299: Quest of the avatar

Reactiescore
338
Ik hield ook rekening met een lunch hoor, maar ging ervan uit dat de bengel me na die suppo drop wel zou beschermen... @CrazySobek waarom niet ouwe?

Oh en dat mensen nog twijfelden aan Dash. Ga je schamen. Die had gewoon elke sypply drop moeten krijgen. Wolfjes zouden uiteindelijk wel doorhebben dat hij slet was, maar wellicht pas na infectie. Tot dan was hij bewezen goedje

Geen idee. Ik zat er dit potje echt niet lekker in. De eerste nacht had ik Mohniels gekozen, toen de lunch niet doorging dacht ik dus ook dat het was omdat mijn actie was gelukt. Ik had gewoon gekeken naar de speler die toen het minst actief was (1 post).

De tweede nacht heb ik niemand ingestuurd, naderhand heel stom, maar ik had gewoon totaal niet verwacht dat een actief persoon zoals jij zou worden gelunched. Ik dacht ja kan wel weer inactieve beschermen, maar als de lunch dan steeds niet doorgaat komen we niet verder? Ik wist het gewoon niet zo goed.

Op een gegeven moment was CI duidelijk en Famdecibel verdacht ik, maar daar ging ik weer van af. Balen.
 
Reactiescore
1.692
Koningsdag ga ik dit spel toch niet spelen. Op iedere andere dag was ik actiever geweest :D.
 

DeletedUser82586

Guest
Geen idee. Ik zat er dit potje echt niet lekker in. De eerste nacht had ik Mohniels gekozen, toen de lunch niet doorging dacht ik dus ook dat het was omdat mijn actie was gelukt. Ik had gewoon gekeken naar de speler die toen het minst actief was (1 post).
Daar moeten bengels wel mee oppassen want dat stimuleert onsportief lunchen
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
ik ben van mening dat je het meest logische target moet beschermen/lunchen.

Als wolf wil je verwarringen chaos, om aandacht van jezelf af te leiden en jezelf tussen de twijfels te kunnen verschuilen. spelers die meer confirmed zijn nemen twjfel weg, en als je dan ook nog een inactieve gaat lunchen (twijfelgevalletje want 0 info) maak je het jezelf alleen maar onnodg moeilijker.

Als iedereen die logica volgt krijg je gewoon mooie gameplay, want de wolven proberen dan de meest goedjeslijkende spelers uit te schakelen, waar de lunchstoppers die juist proberen te beschermen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Hiermee bekomen we een 5-5 stand voor de goedjes vs slechtjes, met de BM + Slechte raaf in handen van de slechtjes. Het spel is afgelopen, proficiat aan de slechtjes.

In feite zelfs telt de slechte raaf niet eens mee voor de winst :D:p

Edit: niet qua stemmen iig.
 

Deleted User - 2265087

Guest
ik ben van mening dat je het meest logische target moet beschermen/lunchen.

Als wolf wil je verwarringen chaos, om aandacht van jezelf af te leiden en jezelf tussen de twijfels te kunnen verschuilen. spelers die meer confirmed zijn nemen twjfel weg, en als je dan ook nog een inactieve gaat lunchen (twijfelgevalletje want 0 info) maak je het jezelf alleen maar onnodg moeilijker.

Als iedereen die logica volgt krijg je gewoon mooie gameplay, want de wolven proberen dan de meest goedjeslijkende spelers uit te schakelen, waar de lunchstoppers die juist proberen te beschermen.

Het ding is dat het lynchen van actieve spelers heel snel een potje kan laten doodbloeden. Dat is dit potje gelukkig niet echt gebeurd, maar dat risico bestaat. Daarom is er de ongeschreven regel dat je de eerste 3 dagen sportief luncht, tenzij je bijv. heel zeker weet wie een zienerrol heeft. Na de eerste paar dagen mag je indd best tactisch gaan lunchen.
 

DeletedUser40402

Guest
helpt niet dat bijvoorbeeld een glenn dood neervalt door inactieviteit.
Overigens roepen jullie wel telkens dat de goedjes zo enorm slecht speelden .. maar dat valt eigenlijk nog best mee. BI was een logische lynch, Chmegers snapte ik niet zo, Mono was ook weer een logische lynch. Dus het enige wat echt dom was, was dat iedereen op Mike ging want Ubuntu werd steeds duidelijker het slechtje. Verder is het een kwestie van best wel veel pech. Dat ongeveer alle wat oudere, ervanere spelers eruit vliegen binnen 2 dagen (Tigor, BI, Nonkel, Glenn) en Ruben ook dag 3 helpt niet mee.

Ja, sorry voor dat. 1e week terug gaan werken na 6 weken thuis te zitten en niets te doen heeft er stukje zwaarder ingehakt dan ik verwacht had, energie was 0 om nog iets te doen. Lesje geleerd, niet meer mee doen als ik ook moet werken.
 
Reactiescore
2.365
In feite zelfs telt de slechte raaf niet eens mee voor de winst :D:p

Edit: niet qua stemmen iig.
Laten we eerlijk zijn dat de slechtjes toch wel gewonnen hadden. :smile:
 
Bovenaan