[Speeltopic] #WVW 297 - THE HUNGER GAMES - CRAZY CREATURE

Reactiescore
559
Jup ik verdedig hem. Iets mis mee?

niks mis me.
vraag me alleen af waarom?
waarom ga je iemand op dag 1 al verdedigen terwijl je er totaal nog geen zekerheid over hebt wat hij is?
tenzij jij dat wel hebt natuurlijk. :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capri zo sportief ben ik dan weer wel

Oei, ik niet :p

niks mis me.
vraag me alleen af waarom?
waarom ga je iemand op dag 1 al verdedigen terwijl je er totaal nog geen zekerheid over hebt wat hij is?
tenzij jij dat wel hebt natuurlijk. :p

Ik heb totaal geen zekerheid van wat hij is. Hij kan best wolf zijn, maar de dingen waarop hij verdacht wordt gemaakt zijn meer beginners"fouten" dan wolvenacties. Dus wil hem niet om dat soort dingen lynchen.
 
Reactiescore
723
Gezien het enorme verschil tov vorig potje denk ik dat time nu iig goedje is voorlopig op m'n lijstje.

Die post van miketijger over time vind ik echter vreemder, kan je deze even toelichten @miketijger ?
Ik heb gewoon iets raars tegen mensen die in de derde persoon over zichzelf en dat "bewust" doen.
Dat is van 2 of 3 jaar (of langer, kweet ni) terug op training.


Mijn "analyse" vandaag: Zoals eerder gezegd is het gedrag van TimeforplanB anders dan het vorige potje.
Het gedrag van Greengang lijkt me ook lichtjes. Voor de rest heb ik niks te zeggen denk ik.
 
Reactiescore
559
Oei, ik niet :p



Ik heb totaal geen zekerheid van wat hij is. Hij kan best wolf zijn, maar de dingen waarop hij verdacht wordt gemaakt zijn meer beginners"fouten" dan wolvenacties. Dus wil hem niet om dat soort dingen lynchen.
dank je voor je uitleg, hoop dat hij zelf ook nog reageert :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb gewoon iets raars tegen mensen die in de derde persoon over zichzelf en dat "bewust" doen.
Dat is van 2 of 3 jaar (of langer, kweet ni) terug op training.


Mijn "analyse" vandaag: Zoals eerder gezegd is het gedrag van TimeforplanB anders dan het vorige potje.
Het gedrag van Greengang lijkt me ook lichtjes. Voor de rest heb ik niks te zeggen denk ik.

Wat vind je van Kerouac? En van andere spelers, iets verdachts gezien?

Mijn gedrag zegt niks over of ik hoedje of wof ben. Nu verder woffen stenigen graag.

Begin maar eens over waarom we Tigor volgens jou moeten stenigen?
 
Reactiescore
723
Wat vind je van Kerouac? En van andere spelers, iets verdachts gezien?
Kerouac geen idee van momenteel.
Andere spelers ook niet echt.
Als het me was opgevallen, dan had ik het gezegd, ma ook al probeer ik specifiek te zoeken, kvind niks
 
Reactiescore
559
Vind je 'm nog steeds verdacht en/of heb je ook andere dingen die je zijn opgevallen oid?
ik geef hem het voordeel van de twijfel, misschien kan hij me meer overtuigen.
dus hoop hem nog te horen voor de DL.

verder is het een beetje typisch dag 1 :(
wat getrol en weinig aanknopingspunten
 
Reactiescore
338
tebm2jrxj2.png


President Crazy leunt voorover, schenkt een glas rode wijn in en leunt weer achterover. Hij kijkt naar zijn enorm grote tv-scherm en krijgt een brede glimlach.
"Op een nieuwe editie sensatie" en heft het glas. "Ik ben benieuwd welke elementen BI dit jaar toevoegt aan de spelen."
President Crazy gaat zitten en gooit de voeten op tafel. "Lucinda, haal jij eens wat runderkroketjes voor me" roept hij nors.

BI, spelmaker dit jaar, staat voorovergebogen voor een groot aantal schermen. "Oké team we zijn live. De tributen zitten nu in de liften."

"Iedereen sta gereed voor actie" BI zorgt ervoor dat hij met elke medewerker oogcontact heeft. Er wordt instemmend geknikt.
Een van de medewerkers telt af. 10 .. 9 .. 8 .. 7 .. 6 .. 5 .. 4 .. 3 .. 2 .. 1 ..

De Hongerspelen editie #297 is van start gegaan. De foto's van de deelnemers verschijnen. In alle Capitolen van Wakkerdam zijn de spelen live te volgen.


zxnmot1mypm.png


ps. stukje voorinformatie, anders zit er niet een goed verloop in mijn verhaal vanavond :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ben ik de enige die Jo Han redelijk zinloos vindt tot nu toe? Zijn posts voegen niets toe en het beetje discussie wat ie teweeg brengt ging ook nergens over.
 
Reactiescore
559
Ben ik de enige die Jo Han redelijk zinloos vindt tot nu toe? Zijn posts voegen niets toe en het beetje discussie wat ie teweeg brengt ging ook nergens over.
welke discussie?

Zijn posts zijn inderdaad wat tegenstrijdig, maar de rest kan niemand toch iets toevoegen op dag 1?
uhm over welke post heb je het?

heb net zijn post bekeken maar behalve wat getrol en weinig inhoud zie ik er niks aan.
maar misschien dat ik iets mis.
 
Bovenaan