[Speeltopic] #WVW 297 - THE HUNGER GAMES - CRAZY CREATURE

Reactiescore
768
Tegenstrijdig waarschijnlijk in de zin van trollgedrag. Zeggen dat je BM wilt zijn, maar drie posts later op Capri stemmen :p. Voor de rest niet zoveel toevoegend. Net zoals iedereen :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zijn posts zijn inderdaad wat tegenstrijdig, maar de rest kan niemand toch iets toevoegen op dag 1?
welke discussie?

Het gaat vooral om de opmerkingen richting Time over zijn postcount, wat totaal niéts met wvw te maken heeft, maar wel lijkt op activiteit “want hey, discussie!”.

Hoewel ik moet zeggen dat ditzelfde punt bij veel mensen, oa mij, kan worden gemaakt..

Ja, maar Jo Han sprong er wel uit. Vooral vanwege bovengenoemde reden.
 
Reactiescore
559
Vandaag al lynch ja:/

Volgens mij is dat Hopefuls punt. Hoewel ik moet zeggen dat ditzelfde punt bij veel mensen, oa mij, kan worden gemaakt..

heb jij al iemand die jou is opgevallen dan?
 
Reactiescore
1.577
Capri zo sportief ben ik dan weer wel

Opvallend dit. Heel duidelijk propaganda voeren om burgemeester te worden, vervolgens twee personen aanvallen die hun BM-stem op voornaamste concurrent Capricorno zetten en als hij er bijna zeker van is voldoende stemmen geronseld te hebben, zet hij zijn eigen BM-stem uit "sportiviteit" op diezelfde Capricorno. Lijkt op een poging om sympathie te winnen.

Als ik anderen moet geloven, speelt hij ook niet zoals normaal. Bovendien viel hij nu al meerdere personen aan, maar staat zijn lynchstem ook nog niet vast. Wacht hij af tot het duidelijker is wie weggestemd wordt vooraleer hij bepaalt op wie hij zijn lynchstem zet?

@.TimeforplanB op wie zet je je stem?
 
Reactiescore
348
Ik vind de posts van Jo Han wel meevallen, enige wat opvalt is dat er wat getroll met .Time in voor komt. Is natuurlijk de eerste dag dus merendeels van de posts zijn niet echt sterk.
Verder vind ik Lyonn zijn stem richting mij toe niet erg onderbouwd, hij heeft nog geen reactie gegeven op mij en ook niet op de vraag om toelichting van anderen. Hopelijk komt die nog met een reactie.
 
Reactiescore
348
Opvallend dit. Heel duidelijk propaganda voeren om burgemeester te worden, vervolgens twee personen aanvallen die hun BM-stem op voornaamste concurrent Capricorno zetten en als hij er bijna zeker van is voldoende stemmen geronseld te hebben, zet hij zijn eigen BM-stem uit "sportiviteit" op diezelfde Capricorno. Lijkt op een poging om sympathie te winnen.

Als ik anderen moet geloven, speelt hij ook niet zoals normaal. Bovendien viel hij nu al meerdere personen aan, maar staat zijn lynchstem ook nog niet vast. Wacht hij af tot het duidelijker is wie weggestemd wordt vooraleer hij bepaalt op wie hij zijn lynchstem zet?

@.TimeforplanB op wie zet je je stem?
Time heeft zijn stem al op Tigor staan
 

Deleted User - 2265087

Guest
heb jij al iemand die jou is opgevallen dan?

Eigenlijk alleen Kerouac, verder is het gwn een vervelende eerste dag nu.

Opvallend dit. Heel duidelijk propaganda voeren om burgemeester te worden, vervolgens twee personen aanvallen die hun BM-stem op voornaamste concurrent Capricorno zetten en als hij er bijna zeker van is voldoende stemmen geronseld te hebben, zet hij zijn eigen BM-stem uit "sportiviteit" op diezelfde Capricorno. Lijkt op een poging om sympathie te winnen.

Als ik anderen moet geloven, speelt hij ook niet zoals normaal. Bovendien viel hij nu al meerdere personen aan, maar staat zijn lynchstem ook nog niet vast. Wacht hij af tot het duidelijker is wie weggestemd wordt vooraleer hij bepaalt op wie hij zijn lynchstem zet?

@.TimeforplanB op wie zet je je stem?

Hij heeft z'n stem al gezet, bovendien op iemand die niet op mij stemt als BM. Ten tweede, hij speelt indd niet zoals het vorige potje, maar toen was hij wolf. Dus dat lijkt me een goed teken.

Ik vind de posts van Jo Han wel meevallen, enige wat opvalt is dat er wat getroll met .Time in voor komt. Is natuurlijk de eerste dag dus merendeels van de posts zijn niet echt sterk.
Verder vind ik Lyonn zijn stem richting mij toe niet erg onderbouwd, hij heeft nog geen reactie gegeven op mij en ook niet op de vraag om toelichting van anderen. Hopelijk komt die nog met een reactie.

"niet erg onderbouwd" is wel een understatement. @Lyonn kom je nog een reactie te geven waarom je op Smoke Bomb stemde?
 

Deleted User - 487920325

Guest
Nog niet heel veel verdachts gezien. Voor mij is Purpletail de meest opvallende persoon tot nu toe. Veel posten maar eigenlijk niks toevoegen.

Purpetail
 
Reactiescore
1.468
Ik heb gewoon iets raars tegen mensen die in de derde persoon over zichzelf en dat "bewust" doen.
Dat is van 2 of 3 jaar (of langer, kweet ni) terug op training.


Mijn "analyse" vandaag: Zoals eerder gezegd is het gedrag van TimeforplanB anders dan het vorige potje.
Het gedrag van Greengang lijkt me ook lichtjes. Voor de rest heb ik niks te zeggen denk ik.
Puur op gevoel:
Miketijger
 
Reactiescore
559
Eigenlijk alleen Kerouac, verder is het gwn een vervelende eerste dag nu.



Hij heeft z'n stem al gezet, bovendien op iemand die niet op mij stemt als BM. Ten tweede, hij speelt indd niet zoals het vorige potje, maar toen was hij wolf. Dus dat lijkt me een goed teken.



"niet erg onderbouwd" is wel een understatement. @Lyonn kom je nog een reactie te geven waarom je op Smoke Bomb stemde?
waarom kerouac?
Nog niet heel veel verdachts gezien. Voor mij is Purpletail de meest opvallende persoon tot nu toe. Veel posten maar eigenlijk niks toevoegen.

Purpetail
mij viel die op omdat hij zo makkelijk mee stemde op Jo han
 
Reactiescore
1.728
Het gaat vooral om de opmerkingen richting Time over zijn postcount, wat totaal niéts met wvw te maken heeft, maar wel lijkt op activiteit “want hey, discussie!”.



Ja, maar Jo Han sprong er wel uit. Vooral vanwege bovengenoemde reden.

Als je het een beetje gevolgd had ging time zijn opmerking over postaccount in dit topic en niet algemeen. En in dat opzicht heeft het er wel iets mee te maken.

En niemand wint van mij hier in Total post account.
 
Reactiescore
768
Nog niet heel veel verdachts gezien. Voor mij is Purpletail de meest opvallende persoon tot nu toe. Veel posten maar eigenlijk niks toevoegen.

Purpetail
Fair enough. 7 posts in 2 dagen tijd is best veel ook.

mij viel die op omdat hij zo makkelijk mee stemde op Jo han
Vind ik vrij knap aangezien ik nog niet heb gestemd voor de lynch :rolleyes:. Vergissing of probeer je me op de brandstapel te krijgen met onwaarheden?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Als je het een beetje gevolgd had ging time zijn opmerking over postaccount in dit topic en niet algemeen. En in dat opzicht heeft het er wel iets mee te maken.

En niemand wint van mij hier in Total post account.

Time’s opmerking was logisch, Johan’s reactie niet. Daar gaat het over.
 
Reactiescore
559
Fair enough. 7 posts in 2 dagen tijd is best veel ook.


Vind ik vrij knap aangezien ik nog niet heb gestemd voor de lynch :rolleyes:. Vergissing of probeer je me op de brandstapel te krijgen met onwaarheden?
sorry dacht dat je je stem had gezet
 
Bovenaan