[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Deleted User - 2265087

Guest
Goeiemiddag iedereen! Wegens gebrek aan ervaring in dit spel, zal ik mezelf geen kandidaat stellen voor het burgemeesterschap. Mijn stem volgt later nog, vind het hier iets te vroeg voor. :)

E; is het vanavond al deadline voor BM of pas morgenavond?

Die is morgen pas, om 22:00, gelijk met de lynch
 
Reactiescore
2.386
Als simpele boerenzoon wil ik nog even wachten met stemmen, maar weet dat ik niet zo te manipuleren ben als normale jongelingen.
Ik stel me geen kandidaat, wie gelooft er nou een simpele boerenzoon :rolleyes:
Waarom zou men niet stemmen op een simpele boerenzoon? Met gezond boerenverstand geraak je meestal al verder dan een hoop intelligentie samen (kijk maar naar de politiek).
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zie hier een semi-pedo in actie. Niet te vertrouwen

Stem daarom Rens. Rechtvaardg En Niet Slim

Zo is het beter :)

Ik ben geen 18, maar het is in het verhaal duidelijk te lezen dat ik serveerster ben. Alcohol serveren mag vanaf 16 jaar.

Ik wil bij deze afraden om op Hopeful te stemmen als BM. Een BM die niet elke post uitgebreid doorleest is nooit een goede BM!

Vooruit dan
 

DeletedUser17472

Guest
Goedemiddag allemaal. Fijn dat iedereen (of veel toch) terug zijn. Ik stel mij geen BM. In deze coronatijd is dat teveel verantwoordelijkheid. Stemmen vind ik ook nog te vroeg.

In ieder geval allemaal veel succes!
 
Reactiescore
1.037
Wie is er nou betrouwbaarder als burgemeester dan degene die heeft geconstateerd dat die verrekte wolven terug zijn! Ik stel mij beschikbaar voor BM bij deze, als sterke leider in deze tijd van crisis wil ik graag leiding geven aan de jacht op wolven!
 
Reactiescore
1.733
Ik stel mij niet beschikbaar als BM. Ik heb dit spel daarvoor te lang niet gespeeld en daarbij heb ik minder tijd dan voorheen.
 
Reactiescore
338
Eeeen het is 12 uur, dus we mogen beginnen. Ik zal gelijk het spits afbijten met zeggen dat ik graag BM wil zijn. Net als de meeste van jullie heb ik al lange tijd geen WvW online meer gespeeld, maar het is vast als fietsen. Eenmaal geleerd verleer je het nooit meer.
Bovendien, ik zal jullie als BM voorzien van de nodige alcohol op z'n tijd :D

Ten slotte, ik heb zin in het potje, ik hoop jullie ook!

Hé, hallo! Lang niet gesproken! Ik voel me vereerd om weer met zulke leuke mensen en oude spelers een potje te kunnen spelen.

Het is voor mij ook weer een tijdje geleden dat ik heb gespeeld, desalniettemin stel ik mij wel beschikbaar als BM! Ik ben namelijk niks verleerd en ga weer vol voor dit potje!
 
Reactiescore
167
Hey allemaal!

Ik wacht nog eventjes met mijn BM stem om te kijken wie er graag BM wilt worden. Zelf ben ik nog nooit BM geweest (terwijl ik toch best vaak mee heb gedaan... zegt genoeg over mij denk ik?) dus ik voel me ook niet echt geroepen om dat nu te zijn.
 

DeletedUser76681

Guest
thijsje!

Gewoon stemmen jongens als iedereen gaat wachten hebben we een bm binnen een jaar fzo.
 
Reactiescore
167
zeer verdacht greengang je wil dus eigenlijk gewoon meelopen straks :p

Nee hoor haha, ik zeg toch niet dat ik wacht tot iemand de meeste stemmen heeft? Ik zeg dat ik wacht tot iedereen die BM wilt worden zich kenbaar heeft gemaakt en dan maak ik een weloverwogen keuze die niks met meelopen te maken heeft :)

Anders zou ik m'n BM gewoon op capri zetten, maar ik kan me niet herinneren dat zij een goede BM is geweest in het verleden dus ik wacht tot iemand anders zich aanmeldt.

Wel bedankt voor de biertjes @Capricorno :D
 
Reactiescore
1.697
bm is sowieso overschat. dat jij er een hele heisa van maakt betekend dat je het misbruikt om iets bij te dragen aan de game zodat je dan later undercover kan gaan.
dat is typerend voor wat wolven doen dus bij deze heb ik greengang al gevangen als wolf mensen :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hé, hallo! Lang niet gesproken! Ik voel me vereerd om weer met zulke leuke mensen en oude spelers een potje te kunnen spelen.

Het is voor mij ook weer een tijdje geleden dat ik heb gespeeld, desalniettemin stel ik mij wel beschikbaar als BM! Ik ben namelijk niks verleerd en ga weer vol voor dit potje!

Dit is zeker lang geleden. Leuk weer eens met je te spelen! Crazysobek Omdat je altijd een capabele WvW'er was en als jij zei er vol voor te gaan, dan deed je dat ook altijd wel.

Nee hoor haha, ik zeg toch niet dat ik wacht tot iemand de meeste stemmen heeft? Ik zeg dat ik wacht tot iedereen die BM wilt worden zich kenbaar heeft gemaakt en dan maak ik een weloverwogen keuze die niks met meelopen te maken heeft :)

Anders zou ik m'n BM gewoon op capri zetten, maar ik kan me niet herinneren dat zij een goede BM is geweest in het verleden dus ik wacht tot iemand anders zich aanmeldt.

Wel bedankt voor de biertjes @Capricorno :D

Ik ben in het verleden wel eens een goede BM geweest! En kom op, de biertjes verdienen wel mijn naam in het blauw toch?
 
Reactiescore
167
bm is sowieso overschat. dat jij er een hele heisa van maakt betekend dat je het misbruikt om iets bij te dragen aan de game zodat je dan later undercover kan gaan.
dat is typerend voor wat wolven doen dus bij deze heb ik greengang al gevangen als wolf mensen :)

Dat was inderdaad mijn plan, waar koop jij je glazen bol want die zou ik ook wel willen hebben (als hij niet te duur is, heb niet zoveel geld :rolleyes:)

Maar ga verder niet serieus in op jou beschuldigingen aangezien jij altijd op de eerste persoon die jou tegenspreekt gaat.
 
Bovenaan