[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
167
dat kan. maar dan heb je wel gelogen :p

Is echt geen goede reden, in principe liegt iedere wolf in dit spel dat hij een goedje is dus dat zou alle wolven leugenaars maken, jij hangt er echter een of andere rare belofte aan vast wat nergens voor nodig is.

Doet me een beetje denken aan die turkjes die zeggen "ik zweer op me moeder" en dan vervolgens gewoon blijken te liegen (verder niks tegen buitenlanders ofzo :engel:)
 
Reactiescore
1.736
Voor nu stem ik op Sule SImad. Ik sluit me pc nu af dus ik ben effe pleiten en weet niet wanneer ik weer terug ben. Daarnaast vind ik wat greengang zeg over antraxxis ook wel wat hebben.
+ Ik krijg de tering van dit nieuwe forum. Ken er nog steeds niet aan wennen.
 
Reactiescore
1.707
Is echt geen goede reden, in principe liegt iedere wolf in dit spel dat hij een goedje is dus dat zou alle wolven leugenaars maken, jij hangt er echter een of andere rare belofte aan vast wat nergens voor nodig is.

Doet me een beetje denken aan die turkjes die zeggen "ik zweer op me moeder" en dan vervolgens gewoon blijken te liegen (verder niks tegen buitenlanders ofzo :engel:)
die belofte zet kracht bij je claim van goedje. dat jij het raar vindt zegt meer over jouw door en door harigheid
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zou daar niet zeker van zijn! Je weet tegenwoordig nooit hoe een potje kan draaien etc.
Dus soms betee goed over nagedacht dan een random stem

Nee is zo, maar Laila is de enige die op die persoon (ben de naam even kwijt en geen zin om te zoeken) gestemd heeft, dus ik denk niet dat dat veel verandering gaat maken voor deze lynch, dat bedoelde ik :)

Ze mag gerust voor zichzelf spreken hoor, je hoeft haar niet te verdedigen.

Dat wordt wel lastig als ze er voor de deadline niet meer is (waarschijnlijk). Bovendien was het niet echt verdedigen, meer gewoon Light en de rest wat meer info geven over mensen die hier al langer lopen en niet bekend zijn bij iedereen. Net zoals je oover de posts van anthraxxol nu niet zoveel kan zeggen.

Daarover gesproken, weet iemand hoe ik bekijk wie en hoe vaak in dit topic hebben gereageerd? Daar was altijd een maniertje voor ...

Volgens mij kan dat met het nieuwe forum niet meer, maar ik kan het even navragen voor je.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik vind het ook onzin, je kan ook gaan roepen ik ben wolf,
Niemand gaat je echt geloven hoor. Net zomin als iedereen gaat roepen ik ben goedje of dit of dat.

Dus miss kappen met dat te zeggen bewezen ben je pas met een actie of dood. ☺

En gewoon met argumenten gaan lynchen.
 

DeletedUser17472

Guest
vroeger was het aantal posten idd een dingetje en kon je per persoon alles heel makkelijk terugkijken. dat gaat nu wat lastiger maar opzich is dat niet erg want jullie hebben mij als pro wolvenvanger

als ik wolf ben beloof ik trouwens nooit meer mee te spelen. iets wat die ene niet durfde te zeggen. purpletail geloof ik. remember the name ;)

Wat een onzin dit. Natuurlijk speel je de volgende ronde nog wel als je wolf bent.
geen kleurtje gebruikt ;)
1585756201958.png

Wat gaat er mis? Bij mij kleurt hij echt dik blauw

(help @Hopeful , @Sule Silmad , @Duckje , @theminion, ze zeggen dat hij niet bold blauw is, klopt dat?)
 
Reactiescore
338
vroeger was het aantal posten idd een dingetje en kon je per persoon alles heel makkelijk terugkijken. dat gaat nu wat lastiger maar opzich is dat niet erg want jullie hebben mij als pro wolvenvanger

als ik wolf ben beloof ik trouwens nooit meer mee te spelen. iets wat die ene niet durfde te zeggen. purpletail geloof ik. remember the name ;)

Jij was niet Anthraxxis zei je? Je speelstijl lijkt er verdomd veel op.

Voor nu stem ik op Sule SImad. Ik sluit me pc nu af dus ik ben effe pleiten en weet niet wanneer ik weer terug ben. Daarnaast vind ik wat greengang zeg over antraxxis ook wel wat hebben.
+ Ik krijg de tering van dit nieuwe forum. Ken er nog steeds niet aan wennen.

Ik krijg niet zozeer de tering van dit nieuwe forum, maar wel van de posts van sommige spelers hier, met name door de taalkundigheid. Moet sommige vragen dubbel lezen en dan snap ik het nog niet.

Nee is zo, maar Laila is de enige die op die persoon (ben de naam even kwijt en geen zin om te zoeken) gestemd heeft, dus ik denk niet dat dat veel verandering gaat maken voor deze lynch, dat bedoelde ik :)



Dat wordt wel lastig als ze er voor de deadline niet meer is (waarschijnlijk). Bovendien was het niet echt verdedigen, meer gewoon Light en de rest wat meer info geven over mensen die hier al langer lopen en niet bekend zijn bij iedereen. Net zoals je oover de posts van anthraxxol nu niet zoveel kan zeggen.



Volgens mij kan dat met het nieuwe forum niet meer, maar ik kan het even navragen voor je.

Dankjewel! Nu even eten en dan ga ik de posts doorspitten!
 
Reactiescore
2.196
Wanneer je een inactieve stemt als lynch, wordt dag 2 net als dag 1. Je hebt dan nada informatie.

Ik heb zo besprekingen van m'n werk en daarna moet ik weg.
Ik ben wrs voor de DL nog terug, dat red ik mss nog net, maar voor het geval dat ik het niet haal zet ik mijn stem alvast op .Sleepwell.

Ik heb nog geen flauw idee, dus het is een random stem.
dus mogelijk dat deze vanavond nog veranderd.

Dit is de eerste stam die random is. Niet verdacht eigenlijk.

Oei de eerste onterechte beschuldiging naar mij is geuit! Ben zeker geen wolf maar een beetje op zoek naar wie zich nou verdacht gedraagt.

Denk dat de eerste dag sowieso moeilijk is om te bepalen wie er nou een wolf is, mijn stem gaat naar een inactieveling, The Self-Made Men

En dan krijg je deze stem. Ziet laila op random stemmen en ziet dat als opening om zelf stem kwijt te kunnen.

Dr. Hannibal Lecter
 

DeletedUser17472

Guest
Als ik het zo bekijk, dan kan ik me daar inderdaad in vinden. Hannibal wringt zich in bochten om zijn stem uit te brengen.

Ik zet mijn lynch dus ook op hem:

Dr. Hannibal Lecter
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wanneer je een inactieve stemt als lynch, wordt dag 2 net als dag 1. Je hebt dan nada informatie.



Dit is de eerste stam die random is. Niet verdacht eigenlijk.



En dan krijg je deze stem. Ziet laila op random stemmen en ziet dat als opening om zelf stem kwijt te kunnen.

Dr. Hannibal Lecter

Als ik het zo bekijk, dan kan ik me daar inderdaad in vinden. Hannibal wringt zich in bochten om zijn stem uit te brengen.

Ik zet mijn lynch dus ook op hem:

Dr. Hannibal Lecter

Ik snap jullie stemmen jongens, dat was mijn logica ook toen ik mijn stem zette. Maar als Hannibal Lecter een wolf is, dan kan hij bijzonder overtuigend een naïeve beginneling spelen. In ieder geval, hij heeft geclaimd (en daarna die post aangepast) en ik zie niet echt een reden om aan die claim te twijfelen.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik snap jullie stemmen jongens, dat was mijn logica ook toen ik mijn stem zette. Maar als Hannibal Lecter een wolf is, dan kan hij bijzonder overtuigend een naïeve beginneling spelen. In ieder geval, hij heeft geclaimd (en daarna die post aangepast) en ik zie niet echt een reden om aan die claim te twijfelen.
Jij zegt dat hij zijn tekst heeft aangepast, maar ik heb zijn claim niet gelezen. Dus dan zou ik jou op je woord moeten geloven. Bovendien mag je teksten niet aanpassen volgens mij.... Ook dat kan een tactiek van hannibal geweest zijn. Mijn stem blijft dus echt staan op wat ik zelf gelezen heb.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik snap jullie stemmen jongens, dat was mijn logica ook toen ik mijn stem zette. Maar als Hannibal Lecter een wolf is, dan kan hij bijzonder overtuigend een naïeve beginneling spelen. In ieder geval, hij heeft geclaimd (en daarna die post aangepast) en ik zie niet echt een reden om aan die claim te twijfelen.

Vanwaar deze 180? Ga je nog op mij reageren :(
 
Reactiescore
2.386
Omdat hij claimde.

Daarnaast valt het mij op hoe Fam zonder enige uitleg op .TimeForPlanB stemt als BM, en nu ook zo goed als blindelings volgt op een stem die voor mij eerder uit de lucht gegrepen is dan wat anders.
Als ik het zo bekijk, dan kan ik me daar inderdaad in vinden. Hannibal wringt zich in bochten om zijn stem uit te brengen.

Ik zet mijn lynch dus ook op hem:

Dr. Hannibal Lecter
Jij zegt dat hij zijn tekst heeft aangepast, maar ik heb zijn claim niet gelezen. Dus dan zou ik jou op je woord moeten geloven. Bovendien mag je teksten niet aanpassen volgens mij.... Ook dat kan een tactiek van hannibal geweest zijn. Mijn stem blijft dus echt staan op wat ik zelf gelezen heb.
Ik zeg ook dat hij zijn tekst heeft aangepast. Daarnaast heb je niet zelf je stem gezet, je liet iemand anders denken en volgt hem gewoon zonder zelf logisch na te denken.
 
Reactiescore
2.196
Omdat hij claimde.

Daarnaast valt het mij op hoe Fam zonder enige uitleg op .TimeForPlanB stemt als BM, en nu ook zo goed als blindelings volgt op een stem die voor mij eerder uit de lucht gegrepen is dan wat anders.

Ik zeg ook dat hij zijn tekst heeft aangepast. Daarnaast heb je niet zelf je stem gezet, je liet iemand anders denken en volgt hem gewoon zonder zelf logisch na te denken.

Dikkop, mijn stem was heel logisch.
 
Reactiescore
2.386
Bovenaan