[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
1.049
Oh, dit vind ik zo opzichtig.

Wat ik denk dat hier aan het gebeuren is, is dat TLF de infectiewolf is, dag 3 komt er aan en hij moet absoluut overleven. Medewolven Tigor en Hopeful zijn vanalles aan het proberen om te voorkomen dat hij doodgaat.

Zou het een en ander verklaren als dit echt zo is.
Ja want dan wist k van hamster en Wolf eh
Dan beschuldig je ook je medewolf als 50% kans
 
Reactiescore
768
Oh, dit vind ik zo opzichtig.

Wat ik denk dat hier aan het gebeuren is, is dat TLF de infectiewolf is, dag 3 komt er aan en hij moet absoluut overleven. Medewolven Tigor en Hopeful zijn vanalles aan het proberen om te voorkomen dat hij doodgaat.

Zou het een en ander verklaren als dit echt zo is.
Dit is ook wel een optie. Goed gedacht Glenn
 
Reactiescore
338
Capricorno

Ik probeerde zojuist al een post te maken, maar via mijn telefoon ging het fout en er stonden nog oude teksten in gekopieerd. Ik heb niet alles meer kunnen doorlezen, maar begrijp dat dit de meest verstandige keuze is. Zal alles zo even bijlezen ... want weet even niet wat er allemaal gaande is!
 

Deleted User - 2265087

Guest
1 opmerking:
Priester
De priester bezit een klein flesje heiligwater. Hij kan dit flesje uitgieten over een zelfgekozen speler. Als deze speler een weerwolf of de heks is zal deze speler doodgaan, anders gebeurt er niets. Dit doet hij overdag, en dus kan iedereen zien dat hij de priester is.

Beperkingen: Het flesje heiligwater werkt enkel op de heks en weerwolven en niet op andere slechte personages/hulpjes. Het flesje heiligwater werkt niet op de ketter

Lol, sinds wanneer vermoord ik een weerhamster met een drankje? xD
 
Reactiescore
167
1 opmerking:
Priester
De priester bezit een klein flesje heiligwater. Hij kan dit flesje uitgieten over een zelfgekozen speler. Als deze speler een weerwolf of de heks is zal deze speler doodgaan, anders gebeurt er niets. Dit doet hij overdag, en dus kan iedereen zien dat hij de priester is.

Beperkingen: Het flesje heiligwater werkt enkel op de heks en weerwolven en niet op andere slechte personages/hulpjes. Het flesje heiligwater werkt niet op de ketter

Lol, sinds wanneer vermoord ik een weerhamster met een drankje? xD

Kijk naar de rolbeschrijving van weerhamster ;)
 

Deleted User - 487963986

Guest
Weerhamster

De Weerhamster is immuun voor aanvallen van de wolven; zowel voor de lunch als andere dodende krachten van wolven. Echter, wanneer een zienende rol de Weerhamster opvraagt, of een Priester de Weerhamster watert, sterft de Weerhamster.
De Weerhamster kan wel gewoon gelyncht worden
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
De gebeurtenissen komen eraan!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
LYNCH

Een spannende dag vandaag, maar uiteindelijk waren de burgers van het dorpje er klaar mee. De burgemeester gedroeg zich al dagen vreemd en moest dit vandaag beboeten..... en zo werd ook de burgemeester op het blok gelegd. De burgers waren zo woest echter dat ze haar grepen en met handen en voeten an stukken scheurden, helemaal niets meer van over.

Johan stierf op mysterieuze wijze ook, maar niemand die op hem lette, iedereen was bezig capri te verscheuren. Het laatste was ze zei was dat purple de nieuwe bm zou worden

Lunch

Kerouac die van een afstandje zat te kijken hoe de burgemeester werd gedood werd gegrepen door de wolven niemand die het zag of ooit zal hebben gezien.

TLF stierf die dag op mysterieuze wijze ook in zijn huis waar niemand het zag.

Inactiviteitsdoden:

Mortua burger
Sule Silmad Burger
Sleepwell Inbreker
Extra: aangezien ik bij priester niet expliciet heb gezegd dat hij een potentiele weerhamster kan doden is dat tegenstrijdig en kan dit dus ook niet als er een priester in zit (even voor duidelijkheid de komende dagen)
 
Reactiescore
2.386
Amen.
 
Bovenaan