[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
338
nou het is heel simpel.

purpletail weet zich geen houding te geven en heeft toen zijn medewolven capricorno en greengang om advies gevraagd.
aangezien capri erg veel waarde hecht aan het bm-schap heeft ze hem geadviseerd om het vooral over de bm te hebben om toch een soort van iets bij te dragen maar eigenlijk niets bij te dragen.

En waarin zie jij de link tussen capricorno en greengang?

Jij mag het simpel vinden, ik kan me er nog niet in vinden. Ik vind purpletail tot dusver nog niet erg verdacht.

En volledig eens met @glenn485. Graag forumnamen gebruiken, want ook ik begrijp weinig van al die andere namen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb een 5 tal potjes teruggevonden waarin je meedeed. Waarom zou je hier zeggen dat je maar 1 potje hebt meegedaan? Om de beginner te lijken?

Lekker nuttig om te herhalen wat ik al heb gezegd. Lijkt het iig ook alsof je nog niets toevoegt.

Heb ik serieus 5 potjes meegedaan? Ik zat net te kijken en ik vind mijn naam alleen terug in 154 man. Ik zal eens verder kijken.

EDIT: Hoe heb je dat gezien Glenn?

Ik heb gezocht op purpletail + Quechua want die man speelde vroeger echt elk potje mee.

Ik heb trouwens nog steeds niet gestemd, Purpletail
 
Reactiescore
723
purpletail Greengang
Ik zet mijn stem in ieder geval op antrax voor nu... hij was gisteren helemaal niet aanwezig en dan vraagt er vandaag iemand naar hem omdat deze persoon vond dat antrax zich vreemd gedroeg en na minder dan 3 minuten was hij al aanwezig om te reageren.

Verder herhaalt hij steeds dat hij de wolven al gevangen heeft (waarvan er iig 1 niet klopt want ik ben zeker geen wolf) maar probeert hij dit totaal niet te onderbouwen. En gisteren haalde ik ook al in een eerdere post van mij aan dat ik hem verdacht nadat hij rare beloftes deed als hij wel wolf bleek te zijn... nou ik ben heel benieuwd of jij die beloftes gaat navolgen het volgende potje ;)


Kan iemand mij trouwens eens goed uitleggen waarom @thelightfighter al zoveel stemmen gekregen heeft? Ik heb persoonlijk nog totaal niks gezien wat hem verdacht maakt
Greengang vroeg zich af waarom TLF zoveel stemmen kreeg, Ik vermoed dat zijn medewolf TLF daardoor in het nauw komt te zitten. Purpletail krijgt de kop van de stemmen en daarna is Greengang weinig tot niet meer in de reacties te zien, omdat hij zich geen zorgen meer moet maken?
 
Reactiescore
1.049
purpletail Greengang

Greengang vroeg zich af waarom TLF zoveel stemmen kreeg, Ik vermoed dat zijn medewolf TLF daardoor in het nauw komt te zitten. Purpletail krijgt de kop van de stemmen en daarna is Greengang weinig tot niet meer in de reacties te zien, omdat hij zich geen zorgen meer moet maken?
Mike, wat enorm ondoordacht.
Ik ga GreenGang niet verdedigen maar als hij kritisch vragen stel zit ik in het nauw? Boerezoon-achtig gedacht
 

DeletedUser40402

Guest
Heb ik serieus 5 potjes meegedaan? Ik zat net te kijken en ik vind mijn naam alleen terug in 154 man. Ik zal eens verder kijken.

EDIT: Hoe heb je dat gezien Glenn?

Je kan dit zien door te zoeken - geavanceerd zoeken - zoek topics - geplaatst door purpletail - zoek in forums wvw forum kiezen en resultaten weergeven als topics.

Je hebt meegedaan in 153, 154, 155 en 157.

Lekker nuttig om te herhalen wat ik al heb gezegd. Lijkt het iig ook alsof je nog niets toevoegt.

Op het moment dat ik begon door te lezen en te citeren stond jouw post er nog niet.
 
Reactiescore
768
Nouja, de stemming lijkt geteld. Ik heb het langer dan dag 1 overleefd :D. Mijn rol zal wel naar voren komen. Ik vertrouw op de serieuze posters zoals @.TimeforplanB en @CrazySobek. Een van de weinige posters waar ik me in kon vinden.

Succes verder goedjes.
Mijn verdenkingen: Kerouac en Antrax hebben baat als wolfjes bij de val van de BM. Die 3 hebben geen connectie.
Kan ook anderzijds aangezien Antrax vaakt trollt.
LFT die met zijn stemwijziging ervoor zorgde dat die sws veilig was omdat daardoor 2 man meer stemmen hadden als hem. Ook zijn zwakke verdedigen :D.

Ik kan mezelf nog misschien redden met een claim. Dat zal ik dan maar doen in de vorm van dat mijn rol zichtbaar zal zijn. Wellicht met mijn actie nog. Dit zal afhangen van Noah :D. Ik ga hopelijk met een knallend einde weg :D.
 
Reactiescore
1.707
Als mensen liegen over hun deelnames in get verleden moeten zs gelyncht worden. Het vertrouwen is dan weg.
 
Reactiescore
1.049
Ik denk dat Miketijger hier een verdedigings actie inzet voor purpletail, lijkt me een perfecte tijd om een halfuur voor de DL te switchen en de aanval te openen nu er nog stemmen te winnen vallen! Want waarom zou hij op GreenGang gaan als hij mij als medewolf ziet, dan ben ik veel logischer gezien ik veel hoger in de peilingen sta?
 
Reactiescore
167
haha kerel lynch mij dan maar als purple geen wolf is. ik ben er vrijwel zeker van.

Kun je nu wel zeggen, maar mocht hij geen wolf zijn dan ga jij morgen gewoon verder roepen dat de rest van je lijstje zogenaamd wel goed is dus daar schieten we niks mee op... Ik zit nu te twijfelen om mijn stem op jou te laten staan of ga switchen naar Purple/TLF puur omdat het tussen hun lijkt te gaan, maar je bent sowieso nog niet van mij af!



purpletail Greengang

Greengang vroeg zich af waarom TLF zoveel stemmen kreeg, Ik vermoed dat zijn medewolf TLF daardoor in het nauw komt te zitten. Purpletail krijgt de kop van de stemmen en daarna is Greengang weinig tot niet meer in de reacties te zien, omdat hij zich geen zorgen meer moet maken?

Ik snap je verdenking opzich wel, hij is niet compleet random in tegenstelling tot sommige anderen... Ik zal echter niet zo opzichtig iemand verdedigen als wolf zijnde, ik vroeg het me oprecht af omdat ik hem totaal niet verdacht vind... ik vind noch purple noch TLF verdacht moet ik zeggen... ik was aan het schaken met mn vader dus ben net weer alles aan het lezen en bijhouden wat iedereen zegt. Maar als ik moest kiezen tussen deze 2 zou ik wel eerder op purple gaan, en ik durf ook wel te zeggen dat wanneer mijn stem een beslissende zou kunnen zijn tussen de 2 dat ik hem op purple zet om TLF een extra ronde in leven te houden.
 
Reactiescore
1.468
purpletail Greengang

Greengang vroeg zich af waarom TLF zoveel stemmen kreeg, Ik vermoed dat zijn medewolf TLF daardoor in het nauw komt te zitten. Purpletail krijgt de kop van de stemmen en daarna is Greengang weinig tot niet meer in de reacties te zien, omdat hij zich geen zorgen meer moet maken?
Rare actie dit. Waarom zou je dan niet TLF stemmen? Die kans op lynch is dan toch veel groter?
 
Reactiescore
2.386
Wat is het nut van nu speciaaltje claimen?
 
Reactiescore
2.386
Ondoordacht? Ik dacht juist dat ik wel goed had gedacht :/
Als een stemming tussen 2 mensen gaat, waarom trek je je er dan uit? Zeker op zo'n cruciaal moment? Wolvengedrag?

E: dubbelpost sorry
 
Reactiescore
723
enk dat Miketijger hier een verdedigings actie inzet voor purpletail, lijkt me een perfecte tijd om een halfuur voor de DL te switchen en de aanval te openen nu er nog stemmen te winnen vallen! Want waarom zou hij op GreenGang gaan als hij mij als medewolf ziet, dan ben ik veel logischer gezien ik vee
Ik dacht jou als ziener (het is mijn gedacht)
 
Reactiescore
723
Als een stemming tussen 2 mensen gaat, waarom trek je je er dan uit? Zeker op zo'n cruciaal moment? Wolvengedrag?

E: dubbelpost sorry
Ik ga mijn stem voor nu op purpletail zetten en dan kijken wat personen na mij nog gaan stemmen. Ik heb geen idee hoe het gaat uitdraaien, maar ik wil het een beetje spannend maken. Anders weet ik ook niet wie te stemmen.
Ik citeer mezelf dat ik deze stemming gemanipuleerd hebt om te proberen een wolf eruit te halen. Mijn gedacht is nu dus gezet op GreenGang
 
Reactiescore
768
Laat ik dan maar stemmen op thelightfighter. Waarschijnlijk sta ik er nog 2 of 3 achter (zal zo eens tellen xD), maar mocht ik het overleven dat ziet iig morgen men dat ik een goedje ben (al zou ik niet gelynched worden).
 
Bovenaan