[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

Deleted User - 2075062

Guest
Ik wil in elk geval alvast aangeven dat ik om 20:00 weer moet trainen. Training zou tot 21:30 moeten zijn maar de praktiek wees uit dat dat wel is later kan worden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Kom zo online ben nog even grote schoonmaak aan het doen
 

DeletedUser77141

Guest
Ik snap je verhaal niet. Je zit dan toch de eerste dagen met 3? Of wat bedoel je precies?
ik bedoel dat de goedjes vrij sterke rollen hebben. ik verwacht dus ook dat de slechtjes dan met 4 man zijn, waar we eerst van drie uitgingen.
Eén van die slechtje was een welp. dus ben je eerst 3 dagen met 3 man, als er 2 welpen zouden zijn zit je slechts met 2 man tegen 12.
Dus ik verwacht 3 slechtjes die er meteen al stonden. dit kan wezen nog 2 wolven maar ook een wolf en een slechtje rol (bijvoorbeeld een ketter).

Verder ja weet ik het nu gewoon niet wat te doen.
Enne kant zeg ik gewoon time volgen want dat is een ervaren wolvenvanger, maar ja dat ging gister ook niet de goede kant op.

ben er dus niet echt over uit..
 

DeletedUser74597

Guest
ik vind die klaagmuur altijd heel verwarrend en snap ze 9 van de 10x niet :(
+ je weet ook nooit van wie ze af komen

maar dit is gwn kut en capri blijft voor mij nog het meest verdacht
bij de rest heb ik niet echt iets om op af te gaan

cryptic zou gister actiever worden maar dat kwam er jammer genoeg ook niet uit.
en jess komt alleen voor te stemmen :/
Jessica zat gister op hotel en net pas terug thuis ,zal nu me best doen om actief hier te zijn.

@Cryptic en @jessicavd vandaag graag een wat hogere postcount.

Laten we niet vergeten dat het helemaal geen schande is dat we een keer mislynchen mensen. In mijn optiek zullen er met deze instellingen totaal 3 wolfjes zijn. Hoewel als er echt 2 zienende rollen in zitten dit misschien anders kan zijn. Hoe denkt iedereen over die berichten op de klaagmuur? Time, jij geloofde er sowieso al weinig van zei je?

Eentje is van mij, ik had namelijk een burger gezien gisteravond. Orakel zit er dus sowieso in.

Vandaag even afwachten wat de dag gaat brengen en wat activiteit mogelijk maakt. Ik kom er later op terug. Nu aan het werk dus dit is even een tussenpost met wat vragen enzo, hoop straks reacties te hebben.

Ik denk zelf nog 1 wolf maar dat is mijn idee , 2 zienende rollen kan altyd ik durf t wel te geloven ... 2 of 3 goedjes gespot dacht ik ... wie verdenk jij castiel en time .. en waarom .. ik heb alles gelezen maar kon er nu niet geheel uitkomen ..
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dat weerbericht is trouwens onzin, never nooit dat er bij een no claim ziener en orakel inzit.

Ook toevallig wordt Johan gezien die al lynch bleek te worden. De andere is capri die net toevallig op Johan stemt. Ja dag, capri

Waarom ben ik wolf omdat iemand op de klaagmuur zet dat Jo Han en ik goedjes zijn?
De kans dat het daadwerkelijk een bericht van de ziener is, is ongeveer gelijk aan nul. Dus dan heeft er iemand gewoon lopen kloten en daar kan ik niks aan doen.

ik vind die klaagmuur altijd heel verwarrend en snap ze 9 van de 10x niet :(
+ je weet ook nooit van wie ze af komen

maar dit is gwn kut en capri blijft voor mij nog het meest verdacht
bij de rest heb ik niet echt iets om op af te gaan

cryptic zou gister actiever worden maar dat kwam er jammer genoeg ook niet uit.
en jess komt alleen voor te stemmen :/

Waarom ben ik het meest verdacht?

Gisteren wou ik op Jo Han gaan, dat heb ik gezegd. Lees jij zelf alles?
Ik heb gewoon zijn claim niet genegeerd.

Gisteren wilde je dus op Jo Han gaan, maar dat maakt nu niet meer uit want hij is dood. Dus op zou je nu stemmen?
 
Reactiescore
2.196
Waarom ben ik wolf omdat iemand op de klaagmuur zet dat Jo Han en ik goedjes zijn?
De kans dat het daadwerkelijk een bericht van de ziener is, is ongeveer gelijk aan nul. Dus dan heeft er iemand gewoon lopen kloten en daar kan ik niks aan doen.



Waarom ben ik het meest verdacht?



Gisteren wilde je dus op Jo Han gaan, maar dat maakt nu niet meer uit want hij is dood. Dus op zou je nu stemmen?

Ja want iemand zet dat erop om te kloten. Je had geen rekening gehouden met de orakel berichten dus plannetje mislukt. Je wist dat johan goedje was en nam de gok dat hij er uit ging. Dat zou een ziener bericht geloofwaardig maken maar je had geen rekening gehouden met dat ik nooit pm kijk dus gistere de pm pas zag.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja want iemand zet dat erop om te kloten. Je had geen rekening gehouden met de orakel berichten dus plannetje mislukt. Je wist dat johan goedje was en nam de gok dat hij er uit ging. Dat zou een ziener bericht geloofwaardig maken maar je had geen rekening gehouden met dat ik nooit pm kijk dus gistere de pm pas zag.

Wacht wat heeft het feit dat jij nooit naar je PM kijkt met het klaagmuurbericht over mij en Jo Han te maken?

En ja, iemand kan dat erop zetten om te kloten. De wolf bijvoorbeeld. Dat noemt men chaos veroorzaken.
 
Reactiescore
2.196
Daarom kwam er dag 2 niks op de klaagmuur over orakel, maw wist je niet dat er orakel aanwezig was en dacht je dat je het zienerbericht kon plaatsen. Jammer voor je dat er Toen opeens 2 orakel berichten tevoorschijn kwamen.

En een wolf gaat geen ziener bericht maken en 2 mensen goed noemen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Daarom kwam er dag 2 niks op de klaagmuur over orakel, maw wist je niet dat er orakel aanwezig was en dacht je dat je het zienerbericht kon plaatsen. Jammer voor je dat er Toen opeens 2 orakel berichten tevoorschijn kwamen.

En een wolf gaat geen ziener bericht maken en 2 mensen goed noemen.

Time, je zegt nu zelf dat ik geen wolf ben. Dus haal je stem maar van me af.
 

DeletedUser77141

Guest
Daarom kwam er dag 2 niks op de klaagmuur over orakel, maw wist je niet dat er orakel aanwezig was en dacht je dat je het zienerbericht kon plaatsen. Jammer voor je dat er Toen opeens 2 orakel berichten tevoorschijn kwamen.

En een wolf gaat geen ziener bericht maken en 2 mensen goed noemen.

dit snap ik even niet...

een wolf zou dat juist wel doen toch?
 
Reactiescore
2.196
Time, je zegt nu zelf dat ik geen wolf ben. Dus haal je stem maar van me af.

Ik zeg dat je wel wolf bent.

Dag 1 en 2 geen klaagmuur bericht.
Fake ziener zet op klaagmuur dat die goedje is samen met de hoogstwaarschijnlijke lynch.
Niet rekening houden met de orakel berichten die daarna komen.

Een wolf gaat niet 2 andere bestempelen als goedje op klaagmuur dmv zienerbericht.
 

DeletedUser77141

Guest
Capricorno

Sorry maar kan time gewoon geen ongelijk geven over die muur...
 

Deleted User - 2075062

Guest
Capri

Dezelfde redenen als gisteren. Ik ga het veld op! Ben er 21:40 nog wel denk ik!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik zeg dat je wel wolf bent.

Dag 1 en 2 geen klaagmuur bericht.
Fake ziener zet op klaagmuur dat die goedje is samen met de hoogstwaarschijnlijke lynch.
Niet rekening houden met de orakel berichten die daarna komen.

Een wolf gaat niet 2 andere bestempelen als goedje op klaagmuur dmv zienerbericht.

Nou, blijkbaar doet een wolf dat wel want ik heb dat bericht niet op de klaagmuur gezet. Ik vind de klaagmuur namelijk een behoorlijk nutteloos iets.

Capri

Dezelfde redenen als gisteren. Ik ga het veld op! Ben er 21:40 nog wel denk ik!

Wacht welke redenen waren het ookalweer? Ohja, diegene die ik al een aantal keren heb weerlegd zeker?
 
Reactiescore
559
Waarom ben ik wolf omdat iemand op de klaagmuur zet dat Jo Han en ik goedjes zijn?
De kans dat het daadwerkelijk een bericht van de ziener is, is ongeveer gelijk aan nul. Dus dan heeft er iemand gewoon lopen kloten en daar kan ik niks aan doen.



Waarom ben ik het meest verdacht?



Gisteren wilde je dus op Jo Han gaan, maar dat maakt nu niet meer uit want hij is dood. Dus op zou je nu stemmen?

pff ik weet het niet meer :(
begin nu aan iedereen te twijfelen
bij jou nog vanwege dat je zo op castiel sprong en verdediging batchie

hope maar dat is meer n gevoel en weet niet hoe groot die puinhoop is bij hem thuis dat tie nu nog steeds met de grote schoonmaak bezig is.

moet zeggen dat ik castiel ook minder gefocust vind als normaal
en nu weer weg is.

vanmorgen was ik zekerder en zou ik mijn stem direct weer op capri hebben gezet.
maar ik weet het nu nog niet, ik wacht nog even met mijn stem in de hoop dat iemand meer inzicht heeft
 

DeletedUser77141

Guest
pff ik weet het niet meer :(
begin nu aan iedereen te twijfelen
bij jou nog vanwege dat je zo op castiel sprong en verdediging batchie

hope maar dat is meer n gevoel en weet niet hoe groot die puinhoop is bij hem thuis dat tie nu nog steeds met de grote schoonmaak bezig is.

moet zeggen dat ik castiel ook minder gefocust vind als normaal
en nu weer weg is.

vanmorgen was ik zekerder en zou ik mijn stem direct weer op capri hebben gezet.
maar ik weet het nu nog niet, ik wacht nog even met mijn stem in de hoop dat iemand meer inzicht heeft

ja ik weet het ook even niet hoor..

ben ook gaan kijken wie de ziener eventueel zou wezen Daarbij ook kijkend naar wie er actief zijn.. castiel en time vallen dus al af als die beide een bericht van de ziener hebben gehad(zie niemand hun daarop tegenspreken dus ga ik daar van uit).

verder zla de ziener vrij actief wezen, aangezien die wel de moeite genomen heeft alle dagen pm daarvoor te doen. dus inactieve mensen vallen daarvoor mij ook al af... blijven er maar 3 man over ofzo die het kunnen zijn en daar valt capri dan wel onder..
 

Deleted User - 2265087

Guest
Guys, hear me out, wat denken jullie?

Het orakel heeft pech gehad met welke spelers hij heeft doorgestuurd om gezien te worden. Er zijn namelijk een paar spelers waarvan men wel vindt dat het goedjes zijn, eentje daarvan (bloodwolf) is dood en de andere twee zijn gezien.
Dat ene bericht met die plaatjes op de klaagmuur. De ene verwijst naar anime dingen dus dat bericht verwijst naar PlanB. De andere is een plaatje van een zwarte piet, dus dat is pietvanl.

De orakel heeft dus Time en Piet gezien en die zijn allebei, dat is bevestigd door Time en Castiel, goed.
 

DeletedUser78825

Guest
Guys, hear me out, wat denken jullie?

Het orakel heeft pech gehad met welke spelers hij heeft doorgestuurd om gezien te worden. Er zijn namelijk een paar spelers waarvan men wel vindt dat het goedjes zijn, eentje daarvan (bloodwolf) is dood en de andere twee zijn gezien.
Dat ene bericht met die plaatjes op de klaagmuur. De ene verwijst naar anime dingen dus dat bericht verwijst naar PlanB. De andere is een plaatje van een zwarte piet, dus dat is pietvanl.

De orakel heeft dus Time en Piet gezien en die zijn allebei, dat is bevestigd door Time en Castiel, goed.

Maar je hebt 3 plaatjes he.
Je hebt een kasteel, anime en zwarte piet.
 

Deleted User - 487871837

Guest
1. Cryptic
3. Hopeful
4. jessicavd
7. Castiel.
8. Capricorno
9. laila
10. .TimeforplanB
11. Pietvanl

Deze mensen leven nog.

Als je het plaatje gelooft zijn deze mensen goed:

7. Castiel
10. .TimeforplanB
11. Pietvanl

Hou je over:

1. Cryptic
3. Hopeful
4. jessicavd
5. laila
8. Capricorno

Ik weet van mezelf dat ik geen slechtje ben, dus:

1. Cryptic
4. jessicavd
5. laila
8. Capricorno

Vandaag Capri en morgen verder kijken?
 
Bovenaan