[Speeltopic] WvW #294

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
2.193
Het probleem zat hem er met name in dat er maar liefst 4 goedjes zijn doodgevallen door inactiviteit. Als dat er geen of 1 was geweest, waren het nu 6 goedjes en 4 wolven geweest waarvan g/s, dan zou het nog speelbaar zijn geweest.

Over de lunch van dag 2: Loyalpsycho heeft het levensdrankje ingezet en vervolgens niet gepost oid. De nachtacties kwamen voor de inactiviteitsdoden dus hield het drankje de lunch tegen en viel Loyal vervolgens dood.

Ja dat klopt ook wel, snap dat dit als spelleider ook klote is. Ik zeg ook dat de instellingen verder top zijn alleen nu was t voor mij onmogelijk
 
Reactiescore
559
time weer diplomatiek bezig :D

volgende potje doe ik ook weer mee.
als iemand me op skype kan waarschuwen wanneer het begint, ik ben niet zo actief op het af :oops::p
 
Reactiescore
93
Moet ze zelf normaal doen, als zij begint met spelverpester dan krijgt ze de volle laag. Zielig gedoe.
Ondanks dat jij het einde verpest hebt, zal ik dit potje meetellen als mijn 1e win als slechtje.

Kijk, zo'n ervaren speler ben ik dus.
 
Reactiescore
2.193
Ondanks dat jij het einde verpest hebt, zal ik dit potje meetellen als mijn 1e win als slechtje.

Kijk, zo'n ervaren speler ben ik dus.

Wtf lul jij nou weer. Slechtje hebben gewonnen dat kan je toch lezen in die post. Feit blijft dat slechtjes door mij gewonnen hebben. Heb 3 mislynches gemaakt en 2 welpacties en non stop risico gelopen.

Zoek eerst op wat spel verpesten inhoud voordat je mensen zo gaat noemen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Fijn dit soort spelverpesters. Ik doe voorlopig niet meer mee aan potjes waaraan PlanB mee doet.

Hoezo dat? Je bijdrage dit potje was gewoon niet super, waardoor je als wolf bijna onmogelijk te vangen bent. Dat daar wat van gezegd wordt vind ik terecht.

Zie het als een leermoment: volgende keer dat je slechtje bent, neem wat meer risico. Dan wordt het leuker voor jou, omdat je verdacht kan worden (wat imo het leukste is aan slechtje zijn) en de andere spelers kunnen ook meer met je posts. Dan komt het potje op gang en tot leven.
 

DeletedUser17472

Guest
@Jo Han @capricorno mag spelbederf zomaar? HIj claimt zijn rol en roept zichzelf tot winnaar uit. Beslissen jullie dat niet zelf? Ik wilde Time lynchen vanavond.... o nee.. castiel of delfine... nu weet ik het ook niet meer :(


Gefeliciteerd Time.. en wie je liefje ook is. Ik niet...
 
Reactiescore
1.468
@Jo Han @capricorno mag spelbederf zomaar? HIj claimt zijn rol en roept zichzelf tot winnaar uit. Beslissen jullie dat niet zelf? Ik wilde Time lynchen vanavond.... o nee.. castiel of delfine... nu weet ik het ook niet meer :(


Gefeliciteerd Time.. en wie je liefje ook is. Ik niet...
Slechtjes winnen en daar valt time als g/s niet onder.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind hem een winnaar...

Maar Piet en Dragon hebben goed gespeeld. De winst heb ik niet mee veroorzaakt. Ik bleek al even geïnfecteerd te zijn, maar ik ben er gisteravond pas bijgekomen.
 
Reactiescore
1.468
Einde ronde
Omdat Time4PlanB G/S heeft geclaimed hebben de slechtjes gewonnen. Van harte gefeliciteerd!

De rollen:
1. Hopeful Burger
2. Famdecibel Burger
3. Time4planB Welp + cupido
4. Jessicavd Jager
5. Cryptic DO
6. Thedarkshadow Burger
7. Castiel. Burger
8. Jarnick Burger
9. Purple Swag Jager
10. Rens1104 Burger
11. Pietvanl Wolf
12. The Self-Made men Burger
13. batchieboy Muizenval
14. Ik hou van vitabiskoeken Bengel
15. Delfine Burger
16. Dragonwoman Infectiewolf
17. Loyalpsycho Heks
 

Deleted User - 2075062

Guest
Fijn dit soort spelverpesters. Ik doe voorlopig niet meer mee aan potjes waaraan PlanB mee doet.

Want Time deed dit express wil je zeggen? Wat een onzin! Time kan hier helemaal niks aan doen.

Ik dacht gisteravond toen Hope tegen mij zei dat hij Burger was dat het potje klaar zou zijn. Dus ik appte Time omdat wij vaak na de potjes even napraten over het potje. Bleek opeens dat het potje nog gaande was.

Wat was het geval, Time dacht dat ik lunch was en dus zei hij wat hij was. Niet wetend dat ik nog in leven was.

Nu zou ik vol op Time gegaan zijn of ik nou wist wat hij was of niet, maar dat is even een heel ander punt.

Ik wil me excuses aanbieden voor mijn aandeel in deze verpesting van het verdere potje. Erg jammer dat het zo is gelopen maar ik moet ook zeggen dat het potje aardig ontsiert is door inactiviteit. Het is logisch met dit weer dus ik neem het niemand kwalijk maar het is wel jammer want het potje had super tof kunnen zijn! Maar opeens is het al D-day op dag 3 en dat kan gewoon niet. Je moet als goedje 2 dagen krijgen om fout te zitten en zo het veld in te zien en fouten van wolven te gaan herkennen.

Wolven, goed gespeeld. Vooral Piet vond ik erg sterk. Er waren wel weinig posts maar daar had iedereen last van.

Nogmaals mijn excuses. Had het graag anders gezien :(
 
Bovenaan