[Speeltopic] WvW #294

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Pieter, hoe kun je nu zeggen dat je bengel bent. Dat was jezelf de dood injagen.



Delfine? Dragon ? Castiel? Time? Ik twijfel. Waarom time castiel? En dan is Delfine die beginneling? Ik weet nog steeds niet wie dat is en ze komt net als dragon steeds op het eind van de dag. Ik heb al eerder gezegd dat ik time ditmaal niet verdenk omdat hij minder agressief is. Maar komt ook omdat dat fijner voelt.
 

DeletedUser79601

Guest
Pieter, hoe kun je nu zeggen dat je bengel bent. Dat was jezelf de dood injagen.



Delfine? Dragon ? Castiel? Time? Ik twijfel. Waarom time castiel? En dan is Delfine die beginneling? Ik weet nog steeds niet wie dat is en ze komt net als dragon steeds op het eind van de dag. Ik heb al eerder gezegd dat ik time ditmaal niet verdenk omdat hij minder agressief is. Maar komt ook omdat dat fijner voelt.
Lezen zou hierbij best wel een steentje kunnen bijdragen weetje. Ik werk dus heb niet eerder kans om te spelen. Waarom zo blindstaren op je gevoel? Jij lijkt anders ook niet echt actief op zoek naar slechtjes, loopt maar wat mee op anderen. Denk eerder dat jij zelf wolf bent Famdecibel. Waarom? Ach, gevoel :D
 
Reactiescore
93
En dan zit ik nog thuis opgesloten ook :( Plannen in de war geschopt door PostNL :( Hopelijk komt mijn router dan toch binnen VOOR ik naar mijn ouders ga vanavond...
 
Reactiescore
2.178
T is wel mooi geweest. Ik claim welp plus cupido dus ben ook g/s. Wolven hebben al meerderheid dus jullie hebben sowieso al verloren.

Wolven: Dragon piet en fam (geïnfecteerd).

2 problemen hier:

1. Instellingen zijn hartstikke goed voor een 20 deelnemers+ potje. Nu is het dag 3 afgelopen, ik kan geen fuck want wolven hebben al meerderheid voordat ik in wolvenchat ben.

2. Inactieve wolven, ze hebben zelf helemaal niks gedaan en ik heb ze de win gegeven door mijn welp rol goed in te vullen. Nou vind ik het van Piet niet erg aangezien die relatief nieuw is maar Dragon mag echt wel meer doen dan dat ze nu doet. Op deze manier is het een lame winst doordat je helemaal niks doet wat ook maar enig risico met zich meebrengt.

Kon een leuk potje worden maar deze 2 dingen hebben het wel gefuckt.
 
Reactiescore
2.178
Als jessica was gelynched en je had een wolf gelunched door de titel te snipen zou je praktisch gewonnen hebben.

Nee 3 wolven 1 dood dan met enkel kasteel als goedje.

Hou je 2 wolven over

1 g/s

1 goedje waarvan kasteel of delfine lunch was.

Morgen is t duidelijk wie de g is dus enkel lunch op die is voldoende.
 
Reactiescore
93
Fijn dit soort spelverpesters. Ik doe voorlopig niet meer mee aan potjes waaraan PlanB mee doet.
 

Deleted User - 2265087

Guest
T is wel mooi geweest. Ik claim welp plus cupido dus ben ook g/s. Wolven hebben al meerderheid dus jullie hebben sowieso al verloren.

Wolven: Dragon piet en fam (geïnfecteerd).

2 problemen hier:

1. Instellingen zijn hartstikke goed voor een 20 deelnemers+ potje. Nu is het dag 3 afgelopen, ik kan geen fuck want wolven hebben al meerderheid voordat ik in wolvenchat ben.

2. Inactieve wolven, ze hebben zelf helemaal niks gedaan en ik heb ze de win gegeven door mijn welp rol goed in te vullen. Nou vind ik het van Piet niet erg aangezien die relatief nieuw is maar Dragon mag echt wel meer doen dan dat ze nu doet. Op deze manier is het een lame winst doordat je helemaal niks doet wat ook maar enig risico met zich meebrengt.

Kon een leuk potje worden maar deze 2 dingen hebben het wel gefuckt.

Het probleem zat hem er met name in dat er maar liefst 4 goedjes zijn doodgevallen door inactiviteit. Als dat er geen of 1 was geweest, waren het nu 6 goedjes en 4 wolven geweest waarvan g/s, dan zou het nog speelbaar zijn geweest.

Over de lunch van dag 2: Loyalpsycho heeft het levensdrankje ingezet en vervolgens niet gepost oid. De nachtacties kwamen voor de inactiviteitsdoden dus hield het drankje de lunch tegen en viel Loyal vervolgens dood.
 
Reactiescore
93
Lol :D meedoen en meespelen is ook een verschil idd
In het verleden kreeg ik altijd kritiek over mijn nutteloze posts. Probeer ik daar wat aan te doen door minder nutteloze posten te doen, ben ik te inactief. Flikker toch op, spelverpester.
 
Bovenaan