[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser79170

Guest
Heb je ook een encyclopedie over het gedrag van tutm? Hebben we meer aan.
Gewoon een nieuwe speler die denkt heel goed te zijn maar er volledig naast zit en als je in discussie gaat je uitlacht voor retard? Ik negeer hem gewoon, hij is een goedje maar ik wil het spel liever vandaag eindigen dan jou te zien geluncht worden en hier morgen TUTM te moeten overtuigen om de juiste keuze te maken.
 

DeletedUser79170

Guest
Tja ik wil gewoon Pierre lynchen of de gok op Piet wagen en als hij niet liegt Pierre er alsnog uit hebben maar ik moet hij continu hetzelfde herhalen en herhalen en dan blijf ik verdacht worden van g/s terwijl ik dat nu al zovaak ontkracht heb. Het amateurisme waarmee TUTM speelt en denkt zijn gelijk te halen is echt beneden alles. Dat akkefietje met Fam en met Cryptic bah. Jij bent hier gewoon de enige overblijver die logica in zijn verdenkingen steekt. Ik vond je lynch van Cryptic niet slecht, ik was niet overtuigd, ik snap dat je mij verdacht van g/s maar nadat ik elke dag iemand anders verdedig hoop ik dat je wilt zien dat dat niet kan. Ik snap waarom je op Piet wilt, maar als hij de jager is wil ik wel mijn wolf eruit.
Dat jij ook overtuigd bent van je punt, snap ik best, groot gelijk maar ik maak voor de rest een post waar ik probeer elk detail te belichten in mijn speelstijl en in mijn verdenking en ik kom terug en opeens ben ik weer het g/s en de argumenten om mij of wie dan ook te lynchen slaan volledig nergens op. Jongens mijn punten staan op de vorige pagina, lees het eens alsjeblieft allemaal nog eens na. Ik zou graag wat meer horen van Fam. Van de overige spelers is ze de enige waar ik op dit moment van geloof dat ze logisch wil meedenken en onze punten wil inzien, dus hoor ik heel graag wat je te zeggen hebt. @famdecibel
 

DeletedUser77141

Guest
Zo nieuw is hij niet dat is t ergste. Mij boeit t ook allemaal niet meer.

mij boeit het nog wel.
en ik wil gewoon winnen. Het liefst levend..
maar als dat niet mogelijk is dan maar op de laatste dag de lynch zijn.

Al zeg ik dat ik niet weet wie ik moet schieten. Ik zelf zie in Jessica niet een wolf. in pierre dan meer.
maar @.TimeforplanB jij bent overtuigd van pierre zijn goedheid, waarom dat snap ik nog steeds niet.

@famdecibel op wie vind jij dat ik moet schieten als ik lynch/lunch word? ik kom er zelf namelijk niet uit.
 

DeletedUser79170

Guest
Maareuh jongens, als jullie mijn hele redenering die ik heb neergeschreven niet willen volgen, de serieuze bedenkingen die ik maak niet willen geloven, is het dan wel een goed argument dat ik vandaag jarig ben en jullie me een mooi verjaardagscadeau kunnen lynchen? Ik begin wat moegestreden te worden.
 

DeletedUser77141

Guest
Maareuh jongens, als jullie mijn hele redenering die ik heb neergeschreven niet willen volgen, de serieuze bedenkingen die ik maak niet willen geloven, is het dan wel een goed argument dat ik vandaag jarig ben en jullie me een mooi verjaardagscadeau kunnen lynchen? Ik begin wat moegestreden te worden.

gefeliciteerd dan!

Ja ik snap je, net alsof je aan een dood paard loopt te trekken, als een roepende in de woestijn.

Ik ben van mening als we dat hele g/s links laten liggen en gewoon op zoek gaan naar de wolf dan pak je ook automatisch de g/s. als jullie besluiten mij te lynchen vanavond zijn er minimaal 3 doden vannacht(inclusief lunchs als ik de wolf niet te pakken krijg).

dan zit je morgen dat er nog 5 man leven. (fam en TUTM, the eternity en time) mocht ik lynch worden Jessica mee neem en pierre lunch is(ik noem maar wat namen het mensen).
dan is het nog altijd 3 : 2 mocht er wel een g/s koppel zijn. dan zoeken ze het maar verder uit. ik ben dan dood dus dan is het mij om het even.

maar toch blijf ik van mening als we gewoon nu de wolf pakken waarom mij opofferen?
 

DeletedUser79170

Guest
Ik heb dezelfde mening Piet. De enige reden dat ik je verdacht is omdat je niet confirmed bent. Je kan dus nog de wolf zijn als is die kans zo klein na je vorige posts. Ik zou je enkel lynchen omdat ik dan weet dat Pierre er, mag ik zeggen eindelijk, uit zou gaan. Ik wil speciaal voor jou je wel proberen overtuigen waarom hij het is omdat ik het gevoel heb dat je wel bereid bent in gedachten te nemen wat ik zeg maar de post op de vorige pagina spreekt voor zich. Sommige verwachten dat ik de wolvenchat infiltreer en foto's post van Pierre in zijn wolvenpak voor ze me willen geloven. Die gaan niet komen maar duidelijker dan dit wordt het niet.

Dus Piet zeg maar, waar twijfel je nog aan, wat wil je nog van me weten, wie denk jij dat het nog kunnen zijn. Ik ga niet meer met TUTM of eender wie discussiëren ik wil jou helpen de juiste keuze te maken indien je gelyncht wordt. Er is ook gwn geen g/s koppel, hoogstens een g/g koppel dat zich in de luwte houdt zodat we geen 2 burgers verliezen. Dus vraag maar raak @pietvanl
 

DeletedUser77141

Guest
Nou ja ik zelf zit ook meer aan pierre te denken, maar time is daar dus op tegen.
en vraag me dus af waarom.

Want waarom wil hij pierre beschermen? dat zou alleen kunnen als hij g/x is met pierre. maar time is gebroeder. dus kan pierre wel cupido wezen maar dan zijn ze een g/g koppen en die winnen toch samen met de goedjes? worden toch geen 3de partij...
dus waarom pierre dan beschermen.

of stel jij of time zijn cupido dan zou je je toch niet aan Jessica koppelen? is nog maar mijn 2de potje maar iedereen roept dat ze zo raar speelt. En ook aan pierre zou ik het niet doen, gezien zijn inactiviteit.

dus wacht eigenlijk op reactie van @famdecibel hoe die er precies over denkt.
en dan zie ik wel of ik lynch ben of niet. en mede van fam haar inbreng zie ik dan wie ik afschiet.
Want voor mij is iedereen buiten TUTM en FAM om een optie om neer te halen. niemand is verder bewezen goedje.
 

DeletedUser79170

Guest
Time is wel een bewezen goedje. DZ verdacht hem niet, stond altijd bij de goedjes op DZ zijn lijstjes en zijn gebroeder claim en speelstijl is gewoon confirmed goed. Hij heeft gewoon gelijk dat er 3 mogelijke wolven zijn en als jij jager bent, ben je het beste target om te lynchen omdat we dan 2/3 uitschakelen. Puur tactisch is het de juiste keuze, een twijfelgeval met jou weg en 50/50 kans op de wolf (ipv nu 33% kans in de lynch zegmaar).
Iedereen kan de cupido zijn geweest maar ach aan wie koppel je je van de overgebleven spelers? Time als geliefde nemen is een risico want die is BM en de kans dat hij lunch wordt als hij tegenwerkt voor hen is heel groot. Hope (ik dus) speelde zo verdacht van dag 1 als agressieve burger, daar koppel je je ook niet aan. Jij bent nieuw en de andere zijn gewoon slechte keuzes. Laat dat koppeltje gewoon even achterwege, als we gewoon de wolf eruithalen hebben we dat zogezegd g/s sowieso.

Ik ben door mijn vorige verdenkingen ook confirmed goedje. Enkel als g/s kan ik nog slecht zijn maar ik zie niet wrm je aan mij zou koppelen of aan wie ik mezelf zou gekoppeld hebben Daarbij speel ik ook niet rond 1 persoon maar verdedig ik meer mensen.

Ik ben ook heel benieuwd naar Fam haar mening. Ik snap gewoon niet waarom de confirmed goedjes mij niet willen volgen voor deze ene keer. Ik zit al sinds eergisteren op hem, als g/s koppel ga je niet op één persoon zo bashen, dit zet mij gewoon in de schijnwerpers en waarvoor? Om er 1 verdacht iemand uit te krijgen? Klinkt als een slecht plan voor g/s.

Punt is dat geen enkele optie buiten Pierre hier goed belicht wordt, er worden GEEN argumenten gegeven waarom jij of Jessica de wolf zouden zijn buiten puur op basis van wegstrepen. Pierre is ook een kandidaat als je gaat wegstrepen en deze stelling wordt WEL onderbouwd door mij en ik geef argumenten waarom. Pierre lynchen zou de enige onderbouwde keuze zijn die we kunnen maken want voor de rest hoor ik geen argumenten. Iedereen denkt gewoon dat ik slechte bedoelingen heb omdat ik zo hard hamer op één persoon maar ik ben ook wel de enige die een duidelijke mening durft vormen. Zie in dat ik als g/s totaal geen baat heb bij wat ik momenteel doe en dat Pierre de enige keuze is die momenteel belicht is met (goeie) argumenten.

EDIT: merk de banaliteit van dit gesprek ook op.
Schiet pierre maar neer
Mooie argumentatie vooral :D
Als je eerst ff alles leest. Genoeg gegeven maar gek genoeg zeg je het zelfde als loyal

Time is dan eindelijk bereid mij evt. tegemoet te komen. Gaat hij zeggen dat er 'geen argumentatie is' terwijl ik net een woordenboek aan redenen gaf. Hij doet precies wat Loyal doet, en er staat in mijn post zelfs letterlijk dat ik hem daarom ook zo verdacht vindt. Hij reageert op identiek dezelfde manier als Loyal, wat een wolf was. Hij heeft echt geen stok meer om mee te slaan maar niemand wil het inzien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Jij bent hier gewoon de enige overblijver die logica in zijn verdenkingen steekt
Time is ook de enige ervaren speler die is overgebleven. De rest speelt nog niet zo heel lang en hadden het vorige potje nog een mentor.

@famdecibel op wie vind jij dat ik moet schieten als ik lynch/lunch word? ik kom er zelf namelijk niet uit.
Pierre de Pieter.
Ik geloof niet dat ze Jessica wolf hebben gemaakt toen ze er later bij kwam. Wel is ze stiller dan normaal. Normaal speelt ze heel verwarrend en brengt ze nog iets van verwarring in, maar nu zwijgt ze. Daarom ook mijn twijfel.

De enige reden dat ik je verdacht is omdat je niet confirmed bent
Ja, logisch, een jager kan zich pas bewijzen als hij dood gaat, net als dat ik me niet kan bewijzen.

Ik vraag me af of er wel een cupido in zit. Wat eternity zegt, koppelen met BM zou dom zijn. Koppelen met mensen als Pierre of Jessica doen ze niet gauw omdat dat risicovolle spelers zijn om je aan te koppelen. Ik ben er later ingekomen en DGO speelt ook te weinig om een betrouwbare cupido te zijn. Dus ik denk niet dat er een cupido in zit.....

Pietvanl

Ik haal mijn stem (even) van hem af. Er wordt hier een spelletje gespeeld waarbij ik echt niet weet wat ik moet doen.
 

DeletedUser74597

Guest
Piet is jager of wof, als jager schiet hij een wof dood. 1 + 1 = 2

Plus meegaan en 5 minuten later toch maar niet is gewoon niet meegaan. Het feit dat je niet het jagerschot maar de lynch zelf wil veranderen spreekt boekdelen.
Ja als hij wof is wat ik nu echt hoop dan is er 1 dood als jager helaas 2 goedjes...als hij mij schiet maar ik vind het wel best
Als Piet beloofd te schieten op Pierre ben ik akkoord en volg ik. Ik zou Jessica gewoon een heel erg slechte wof vinden en ik vind haar echt spelen als een burger. Draakje zijn gebash was ook maar 2/3 posts die op dat moment zonder enig gevolg bleven. De lynch lag toen al hoe dan ook vast, het was gewoon een goede actie om daar jezelf te verzekeren van een argument voor later in het spel. Als we er niet meer vanuit gaan dat wolven ook goeie acties kunnen doen stoppen we er beter mee. Pierre ruikt gewoon op alle vlakken wolfs. Zijn manier van argumenteren, de manier waarop hij zich verdedigt, enkel actief worden als hij zijn vel (ja vel niet huid) moet redden. Ik geloof er echt niks van dat hij burger zou zijn en in deze fase van het spel wil ik daar heel hard op ingaan.

Dus nu wachten we gewoon af wat Piet vindt en dan zie ik of ik je volg of niet.
ik speel al 2 jaar mee en nog niet goede wolven vanger vrees ik,maar als welp of wolf ben ik altijd super actief.
Ben nu burger en vind het een rol waar ik me slecht mee uit de voeten kan.maar fijn ...dus wat kunnen wij het beste doen ?
 

DeletedUser79170

Guest
Oh in dat geval excuses Jessica. Leek me gewoon dat je inderdaad dit potje moeite had met initiatief nemen en nam dus een verkeerde conclusie dat je nieuw was.

Aan mij moet je uiteraard niet vragen wat te doen, dat is wel duidelijk. Ik zou gewoon Pierre lynchen, als hij het niet is hebben we nog meer dan genoeg mensen over om Piet te lynchen en Jessica te schieten en dan hebben we iedereen. Als we nu Piet lynchen en de foute persoon laten schieten verliezen we 2 ipv 1 goedje en met mensen als TUTM in het spel is het evenwicht dan helemaal zoek. Hij moet dan maar 1 vreemde kuur maken om ons alsnog het spel te kunnen doen verliezen.

Liever voorkomen dan genezen, ik roep op tot het lynchen van Pierre voor zovaak eerder genoemde redenen.
 

DeletedUser70854

Guest
Ik ben door mijn vorige verdenkingen ook confirmed goedje. Enkel als g/s kan ik nog slecht zijn maar ik zie niet wrm je aan mij zou koppelen of aan wie ik mezelf zou gekoppeld hebben Daarbij speel ik ook niet rond 1 persoon maar verdedig ik meer mensen.
:D
De helft van je verdenkingen houden geen steek + mensen koppelen zich wel vaak aan Hope ;)
 
Reactiescore
2.196
En dan krijg je dat pierre gewoon als idioot speelt en blijkt piet toch wof. Nee jager manier doen is beste manier.
 
Bovenaan