[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser77898

Guest
time je mag me overigens best confirmen hoor... Die cryptic gaat dat toch nooit doen, plaat voor zn kop
 

DeletedUser69459

Guest
Achja, prima voor mij. Kan ik morgen voor mijn examen leren.

Hopelijk leren jullie veel uit het feit dat ik een burger ben :rolleyes2:
 

DeletedUser77898

Guest
Achja, prima voor mij. Kan ik morgen voor mijn examen leren.

Hopelijk leren jullie veel uit het feit dat ik een burger ben :rolleyes2:
naja beter een burger eruit dan ik, met alle respect. Hoewel ik nu ook niet meer zo nuttig ben behalve confirmed goedje als ik nog leef
 

DeletedUser65921

Guest
Why the fuck claim je zo laat pas, je kan niet gelunched worden en de welp is er al uit...

Wel opvallend die hele late stemmen daar. Van loyal en pieter.
 

DeletedUser77898

Guest
Why the fuck claim je zo laat pas, je kan niet gelunched worden en de welp is er al uit...

Wel opvallend die hele late stemmen daar. Van loyal en pieter.
ja zeker opvallend. Die gaan echt compleet onder de loep. Hoewel ik al zei dat loyal slechtje is...

Btw infectie is er ook nog he... waarom zou ik zomaar gaan claimen en alles op tafel leggen. Bovendien hoopte ik op een lunch van de wolven. Wellicht is dat de reden dat dag 1 er geen lunch was heb ik al die tijd zitten denken
 

DeletedUser78825

Guest
Aha dat is dus de reden van de late claim.

Ik weet van geen slet die bij mij geslapen zou hebben, en dit zou ik dus normaal moeten weten indien hij bij mij geslapen heeft.

Natuurlijk, indien hij slet is, maar liegt over bij wie hij heeft geslapen... Ja, dan verwacht ik wel dat degene die echt een slettenbezoekje hebben gehad dit wel even zouden vermelden hier.

nou wolf is gespot dames en heren :) Als time ook zegt van niet, dan hebben we 2 wolven te pakken. Hier kom je niet meer onderuit cryptic

Aparte stelling, haarbal.
 

DeletedUser78878

Guest
Ik wacht op PlanB (en de lynch/lunch) om conclusies te trekken rond de claim.
 
Bovenaan