[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser77898

Guest
Toch maar iets van een stem, sorry dat het een soort counter is, maar ik weet van mezelf nou eenmaal dat ik een goedje ben en dat hij zo op mij lijkt te tunnelen vind ik dan toch aardig verdacht

Pierre
stem ajb op saphira dan heeft je stem nut... Dit heeft geen enkele zin zo
 
Reactiescore
93
stem ajb op saphira dan heeft je stem nut... Dit heeft geen enkele zin zo
Ik ga niet stemmen op iemand waarvan ik niet iets heb gezien wat ik als verdacht zou beschouwen. Jullie willen zo graag dat ik echt meezoek ipv meeloopstemmen plaats, dan kunnen jullie het ook krijgen dat ik geen meeloopstemmen plaats.
 

DeletedUser69459

Guest
Dus het enige wat jullie hebben tegen mij is het feit dat ik een stem zet op iemand die verdacht wordt door meerdere mensen zonder extra redenering, simpelweg omdat ik hier geen zin in heb? Van een verspilde lynch gesproken. Achja, in ieder geval is het wel duidelijk waar de wolven te zoeken zijn morgen.
 

DeletedUser76198

Guest
Tutm voor mij eerder slechtje dan Saphira waar ik weinig van gezien heb.
 

DeletedUser77898

Guest
Ok ik ben er klaar mee. Ik claim slet. Ben 1e dag blijven slapen bij time en 2e dag bij cryptic. Deze kunnen dat bevestigen. Mochten mensen mij willen redden of willen zorgen dat ik niet last minute doodga, stem op saphira. Danku
 

DeletedUser70854

Guest
Tutm
Veel te veel gesmeek en te veel in de spotlights willen staan. Vind ik nogal raar...
 

DeletedUser78878

Guest
Tutm voor mij eerder slechtje dan Saphira waar ik weinig van gezien heb.
Lijkt me verdachte stem, maar ga hier nu niet verder op in omdat ik al je andere posts nog niet gelezen heb. Zit Saphira te spreken over reddingsactie, lijkt me dit eerder één.
 

DeletedUser77898

Guest
MENSEN IK BEN SLET DIT KAN GECONFIRMED WORDEN. HAAL JE STEM VAN MIJ AF..... TIME OP DAG 1 CRYPTIC DAG 2
 

DeletedUser76198

Guest
Lijkt me verdachte stem, maar ga hier nu niet verder op in omdat ik al je andere posts nog niet gelezen heb. Zit Saphira te spreken over reddingsactie, lijkt me dit eerder één.

Nee niks te reddingsactie, over het spel heen is TUTM gewoon vreemder dan Saphira
 

DeletedUser78878

Guest
Nee niks te reddingsactie, over het spel heen is TUTM gewoon vreemder dan Saphira
Het zijn twee tegenpolen; ene is zeer actief en aanwezig, de andere juist compleet in de achtergrond. Ik ga hier morgen op verder zoeken rond Saphira als ze lynch niet wordt.
 

DeletedUser78878

Guest
Iemand die de stand heeft bijgehouden? Ik ben alleszins enorm geïnteresseerd naar het resultaat.
 
Bovenaan