[Speeltopic] WvW #287: Teachers of Wakkerdam (Mentorronde)

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
93
Uiteraard, maar in feite hebben de slechtjes de BM niet nodig want ze zijn met redelijk veel. Low-profile houden is het beste wat ze kunnen doen, wat ze denk ik ook aan het doen zijn.
Vaak is het percentage slechtjes ongeveer 25-30%. Hierdoor denk ik dat het aantal slechtjes dit potje 3 is (25% van 12 is 3. 30% is 3.6 en ik denk dat 4 weer te veel zou zijn). In een groep van 12 man, kan een groep slechtjes van 3 toch goed de stemming beïnvloeden zonder al te veel op te vallen. Hierom moeten we juist opletten met onze BM-stem.
 
Reactiescore
1.049
Vaak is het percentage slechtjes ongeveer 25-30%. Hierdoor denk ik dat het aantal slechtjes dit potje 3 is (25% van 12 is 3. 30% is 3.6 en ik denk dat 4 weer te veel zou zijn). In een groep van 12 man, kan een groep slechtjes van 3 toch goed de stemming beïnvloeden zonder al te veel op te vallen. Hierom moeten we juist opletten met onze BM-stem.
Uhhm Dragon. 20-25 waarbij het vaak rond 20 zit. Verder wil ik vanmiddag post maken over rolverdeling
 
Reactiescore
93
Uhhm Dragon. 20-25 waarbij het vaak rond 20 zit. Verder wil ik vanmiddag post maken over rolverdeling
In vorige potjes is toch echt meerdere keren 25-30 gezegd, daar ging ik dan ook vanuit.
 

DeletedUser17472

Guest
Mij is altijd een kwart gezegd, kan iets meer zijn iets minder. Ik denk dat er nu 3 beginwolven zijn.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik denk niet dat er een ketterse wolf in zit. Het is een mentorronde met veel beginners. Laten we het gewoon houden. Ik denk 3 beginwolven en idd nog een welp..

enne... je zegt wof, wep en wof... dan is het ook woffen.
 

DeletedUser79054

Guest
Hoeveel er zijn maakt niet zoveel uit eigenlijk, zolang we ze er maar allemaal uit krijgen.
Eerste stap is natuurlijk de BM bij de goedjes krijgen.
Laten we nu niet discussiëren over hoeveel van wat, daar schieten we niks mee op.
Ik denk dat we allen wachten op activiteit van anderen, zo krijgen we materiaal waarmee we dan kunnen verderwerken.
 

DeletedUser77141

Guest
Ik had het hier ook al met mijn mentor. Over van zitten alle bijrollen er in. Die gaf ook net als farm aan is een beginnerspotjes dus waarschijnlijk niet te veel.

Jullie geven aan geen moeilijke slechtjes dus zijn er dan wel. Voldoende sterke goedjes behalve do?

Enons nadeel is wel dat die 3 wolven kunnen overleggen. Zou dan 3 tegen 9 zijn. Dan hoeven ze maar 3 te overtuigen om ergens anders op te stemmen voor een gelijkspel. Maarhoe vaak komteen gelijk spel vooor dan. Lijkt. Mij zelf. Niet hele grote kans?
 

DeletedUser17472

Guest
Helaas winnen de wolven meestal. Ik heb nog maar een paar potjes meegemaakt dat de burgers winnen :(
 

DeletedUser78878

Guest
Aangezien er meermaals herhaald wordt dat het vroeg en moeilijk is om een BM te kiezen stem ik voor: TLF.

Hopelijk neemt niemand me dit later kwalijk, maar ik merk dat je niet veel anders kunt dan semi-oppervlakkig stemmen. TLF lijkt me een kritische houding te hebben, is niet de nieuwste hier en zijn idee over mentoren sprak me enorm aan, dus geloof ik wel dat we op dezelfde lijn zitten. :)

Ik neem aan dat we tegen 22:00 ook moeten stemmen om te lynchen? Als iemand dat kan bevestigen ga ik al stemmen omdat ik er vanavond wellicht niet aan zal denken. Als ik me bedenk zal ik dit bericht aanpassen en ook een nieuw plaatsen. (Tenzij ik niet mag aanpassen en simpelweg enkel een nieuwe post moet maken).
 

DeletedUser17472

Guest
Nog 1 die TLF gelooft terwijl hij niet eens capabel is. Jullie moeten het zelf weten. TLF ken ik als iemand die zelf geen heft in handen neemt, maar werk het liefst door anderen laat doen. Vandaar zal hij zeker mijn stem niet krijgen. Je plaatst ook een stem zonder onderbouwing. Dat snap ik dus echt niet. Het is nog vroeg. Ook die BM stem hoeft pas om 22 uur. Vroeg stemmen is enkel het voordeel van de wolven.

Berichten met stemmen mag je nooit aanpassen. Je moet dan de naam die je had doorstrepen en de nieuwe naam neerzetten.
 

DeletedUser79054

Guest
Waarom ga je zo hard in tegen TLF @fam?
Hoezo denk je dat jij beter bent dan hem?
 
Reactiescore
93
Helaas winnen de wolven meestal. Ik heb nog maar een paar potjes meegemaakt dat de burgers winnen :(
Ik heb volgens mij geen enkel potje gespeeld dat de goedjes wonnen. Enkel 2x neutraaltjes (tunnelvisionair en engel)
 

DeletedUser78878

Guest
Ik snap ook niet waarom je er zo fel tegenin gaat. Iedereen bevestigt dat het niet simpel is om iemand te kiezen omdat het zo vroeg is. Moeten we allemaal een volledig essay schrijven op wat we onze keuze baseren? Er is niet zoveel om je keuze op te baseren.

Ik wil de kudde niet nodeloos volgen zonder zelf na te denken, maar ik ga ook niet m'n stem weggooien door op een random persoon te stemmen. Als iemand op je stemt zonder woord, dan krijg ik mijn bedenkingen of die persoon niet blind jou steunt (omdat er mss achterliggen dingen zijn).

Ik ga natuurlijk niemand beginnen aanwijzen die wolf is, maar je moet je op de kleine details baseren omdat, zoals zovele keren gezegd geweest is, je je zo vroeg op niet veel kan baseren en de eerste ronde een gok is.
 

DeletedUser78878

Guest
Ik ga me niet blindstaren op de details, vanaf dat er iets relevanter is zal ik me daarop focussen. Dat is nu eenmaal het enige waar ik potentieel iets uit kan halen, dus maak ik er iets van. Niemand anders schuift iets relevants naar voren.
Hou er rekening mee dat ik nu ook niet alles op dat ene detail zal inzetten, dus voel je zeker niet aangevallen. ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Waarom ga je zo hard in tegen TLF @fam?
Hoezo denk je dat jij beter bent dan hem?
Ik zeg niet dat ik beter ben. Ik vraag me af waarom jullie hem zo verdedigen.
TLF en ik zijn altijd tegen elkaar bij wvw, ik weet niet waarom, op discord kunnen we goed praten met elkaar.
 

DeletedUser17472

Guest
En jullie mening is mij aanvallen en TLF steunen.... lijkt wel een roedel.
 
Bovenaan