[Speeltopic] WvW #287: Teachers of Wakkerdam (Mentorronde)

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79054

Guest
Sorry trouwens voor mijn abominabele typwerk, ik ben op een nieuwjaarsreceptie momenteel :)
 

DeletedUser77141

Guest
levert dat In game ook wat op :p Farm, om jou een bm stem te geven.

aangezien ik verder niemand ken is mij BM stem tegen de hoogste prijs.
ben ook maar een arme stakker..
 

DeletedUser17472

Guest
Nee, @pietvanl , ik ben hier speler en geen mod. Bovendien ben ik als mod ook niet te chanteren en leef ik de policy altijd na. Iedereen die me kent kan dat beamen. IG zul je het dus zelf moeten doen, maar in Wakkerdam wil ik iedereen helpen en bijstaan.
 

DeletedUser77141

Guest
Nee, @pietvanl , ik ben hier speler en geen mod. Bovendien ben ik als mod ook niet te chanteren en leef ik de policy altijd na. Iedereen die me kent kan dat beamen. IG zul je het dus zelf moeten doen, maar in Wakkerdam wil ik iedereen helpen en bijstaan.

een reep chocolade dan?

nee zonder alle gekheid. jij bent wel de enige die ik qua naam ken...
zal er nog een nachtje over slapen.
 

DeletedUser17472

Guest
Mooie onderbouwing, je zou haast denken dat je in een andere chat (met een zeer specifieke naam) afgesproken hebt ;)
Iedereen die mijn mijn mentor op skype heeft weet dat hij er nu niet is en vanavond laat pas, dus ik moet het echt zelf doen. Niet erg, want het is weekend. Daar moet je van genieten :)
 
Reactiescore
1.049
Jij krijgt mijn BM stem dus niet. Simpelweg omdat je zelf niet kunt denken, maar voor alles je mentor schijnt nodig te hebben om wolven te zoeken.

Mijn mentor is er vanavond pas krijg ik net door van Hope, dus ik doe het nog even op eigen kracht... BM stemmen mogen deze ronde, zonder al die ervaren spelers, wel mijn kant op.
Haha jij kunt niet tegen een grapje hé
Heb em nog ni eens gesproken
En verder ''nu nog even op eigen kracht'' Komt hypocriet over
 

DeletedUser79054

Guest
Ik heb gehoord van mijn mentor dat Fam een goed goedje en gemakkelijk te vangen wolf is.

Fam

Ook de persoon die het scherpste reageerde tot nu toe. (Relatief want 2 pagina's, maar goed)
 
Reactiescore
1.049
Ik heb gehoord van mijn mentor dat Fam een goed goedje en gemakkelijk te vangen wolf is.

Fam

Ook de persoon die het scherpste reageerde tot nu toe. (Relatief want 2 pagina's, maar goed)
Sorry, Maar zie jij scherp als een vraag beantwoorden of mis ik iets?
 

DeletedUser79054

Guest
Sorry, Maar zie jij scherp als een vraag beantwoorden of mis ik iets?

Jap. Want voor de rest is hier nog niks gebeurd.
Wat versta jij onder scherp dan?
En trouwens, en dit is een vraag gericht aan iedereen: wat verwacht men van een BM?
Dan wil ik me wil plooien naar die wensen en de BM zijn die verwacht wordt.
 
Bovenaan