[Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

Reactiescore
93
Nee klopt niet. Je mistte al 2 stemmen op PlanZ.
Oh? Van wie dan?

En als ik er 2 miste, kom ik op 6 op PlanZ uit. Ik heb er nu namelijk 4: Donkergat, PlanB, Loyal, PlanZ
 
Reactiescore
93
Oja, vond zijn post nu. 10min na de lynch actie.

Dan zou het idd 5/5 zijn tussen Loyal en PlanZ, maar jij zei dat ik er 2 miste. Wat is de 2e stem die ik volgens jou mis?
 

DeletedUser78769

Guest
Oja, vond zijn post nu. 10min na de lynch actie.

Dan zou het idd 5/5 zijn tussen Loyal en PlanZ, maar jij zei dat ik er 2 miste. Wat is de 2e stem die ik volgens jou mis?
Je had PlanZ, WBJ, Time, Donker en Loyal. Jij mistte op dat moment alleen WBJ oeps. Geen 2e :p
 

DeletedUser64575

Guest
Oja, vond zijn post nu. 10min na de lynch actie.

Dan zou het idd 5/5 zijn tussen Loyal en PlanZ, maar jij zei dat ik er 2 miste. Wat is de 2e stem die ik volgens jou mis?

Ik ben BM en BM is doorslaggevend, dus kun je in dit geval voor 2 stemmen tellen.
 
Reactiescore
93
Je had PlanZ, WBJ, Time, Donker en Loyal. Jij mistte op dat moment alleen WBJ oeps. Geen 2e :p
Ah, ok:) Dan zou mijn lijstje nu moeten kloppen:)

Na de lynch (aangezien er geen lunch zou zijn vandaag) zal ik hem weer even bijwerken en (incl degenen die dood zijn en de vorige dagen) weer opnieuw posten:)
 

DeletedUser78769

Guest
Lol je vond Loyal toch een goedje?
Kijk mijn redenatie bij dezelfde stem man? Trouwens, ga jij maar eens even nadenken over vandaag én de rol die WBJ hierin speelt. Ik denk dat hij gewoon g van g/s is. Als jij dan toch die ene wolf of welp bent moet je hem er eens uitwerken, en anders je medeslechtje, voor zover die al bekend is bij je.
 

DeletedUser64575

Guest
Kijk mijn redenatie bij dezelfde stem man? Trouwens, ga jij maar eens even nadenken over vandaag én de rol die WBJ hierin speelt. Ik denk dat hij gewoon g van g/s is. Als jij dan toch die ene wolf of welp bent moet je hem er eens uitwerken, en anders je medeslechtje, voor zover die al bekend is bij je.

Daar komen ze al, de wolventrekjes van Game :p
 
Reactiescore
2.193
Kijk mijn redenatie bij dezelfde stem man? Trouwens, ga jij maar eens even nadenken over vandaag én de rol die WBJ hierin speelt. Ik denk dat hij gewoon g van g/s is. Als jij dan toch die ene wolf of welp bent moet je hem er eens uitwerken, en anders je medeslechtje, voor zover die al bekend is bij je.

Lololol, je hebt niet eens redenatie gegeven man. Je begint enkel Plan Z te verdedigen omdat het jou koppelmaat is. Enige reden waarom je een iemand wil lynchen omdat je een claim zag boven iemand waarvan je hem wel goedje vind met verkeerde redenen.
 

DeletedUser78769

Guest
Daar komen ze al, de wolventrekjes van Game :p
Ga niet zo doen man. Ik denk dat jij ook heel goed weet wat je aan het doen bent en daarom ook mij eruit wilt hebben. Dat je vandaag de claim van PlanZ negeerde en daarbij mij beschuldigde van wolf zijn en daar nu mee verder gaat spreekt voor mij van een koppeldeel, of anders een goedje die het voor z'n eigen team aan het verpesten is.

Ik hoop dat het schot van PlanZ goed staat btw. Anders wordt het nog makkelijker voor de slechtjes/het koppel.
 
Reactiescore
93
@Castiel. Als mijn lijstje nu wel klopt zou de lynch dus PlanZ zijn, doordat het 5/5 was tussen hem en Loyal en WBJIMO op PlanZ stemde
 
Reactiescore
326
lb1o8jg9fdwon.png




Daar had je PlanZ dan. PlanZ zat zo erg met de code, hij kon het maar niet kraken. Uiteindelijk werd hij zo gek van de code dat hij zichzelf de dood in wenste. PlanZ had gelukkig één voorwerp in zijn kamer liggen waar hij dit mee kon doen. Hij nam nog een laatste diepe zucht en kaboem, PlanZ lag dood op de grond.

PlanZ is de vierde lynch-target! Dat hebben jullie weer goed uitgedacht jongens! Want PlanZ is de
Suicide sister (jager)! Hij nam vervolgens Maroen1 mee, die toevallig in de kamer naast hem sliep. Hij was de
Patient (burger)!

57bd0e6acca7d81724fba3bcc0241635.png


De lunch ging zoals eerder gemeld vandaag niet door.
 

Bijlagen

  • upload_2017-11-10_23-15-31.png
    upload_2017-11-10_23-15-31.png
    10,3 KB · Weergaven: 3
Bovenaan