[Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

Reactiescore
338
Weerwolven van Wakkerdam # 281 Depressed Express
THE STORY CONTINIOUS - THE AWAKENING


CURRENT TIME 07:00 AM

'Au .. mijn hoofd, wat is er gebeurd?' Langzaam ontwaken mijn ogen en kijk ik wazig om me heen. Mijn hart slaat tweeduizend keer zo snel, godver, waar ben ik? Wow, wow .... wow. Het lijkt alsof ik in een of andere horror-serie terecht ben gekomen. Uit het niets sprint ik naar de deur, ruk ik aan de deurkruk, wacht, wat ... er zit geen eens een deurkruk? Ik begin te bonzen op de deur, 'WAT IS DIT!', 'LAAT ME ERUIT!'. Er gebeurt niks. Ik begin te janken, mijn hoofd slaat op hol, nouja niet letterlijk, want anders was ik al helemaal in een horror story beland. Wacht, wat als mijn hoofd straks wel gaat rollen? Mijn hart slaat nog sneller, ik loop naar het vieze matras waar ik op heb geslapen (kennelijk). En sla even mijn handen voor mijn ogen. Ik droom, ik moet nog wakker worden. Ik adem rustig in en uit, en wordt dan gewoon wakker bij het ...

DAT WAS HET! Ik zat in een vliegtuig van Depressed Express en daar verloor ik mijn bewustzijn door een soort gas! Godver, dus ik ben hier echt!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
338
Weerwolven van Wakkerdam # 281 Depressed Express
INSTELLINGEN

Aantal spelers: 20+
Klaagmuur: Nee
Hints: Ja
Rollen: ERROR WITH LOADING ...

Eindtijd stemmen: 23:00
Speciale Rollen naar: PM naar CrazySobek
Weerwolven Moord naar: PM naar CrazySobek
Lynch: Ja. Lynchstem dikgedrukt rood in het topic.
Burgemeester: Ja. Burgemeesterstem dikgedrukt blauw in het topic.
Speciale rollen: Ja. PM naar CrazySobek.

Netwerken/Claimen: NEE/JA
Extra instellingen: TO BE CONTINUED ...

ROLBESCHRIJVINGEN

GOEDJES
Patient (burger):
- Een rol zonder speciale krachten.

Helse patient (doodsheks):
- Heeft een doodsdrankje.

- Er wordt niet vermeld dat het doodsdrankje is gebruikt.

Zuster (levensheks):
- Heeft een levensdrankje.
- Er wordt niet vermeld dat het levensdrankje is gebruikt.

Surviver (dorpsoudste):
(afkorting: DO)
- Overleeft één aanval van de Weerwolven. Wanneer hij de nacht erna nogmaals geluncht wordt, zal hij wél sterven.

Suicide Sister (jager):
- Neemt iemand mee in zijn dood.
- Deze persoon moet hij van tevoren opgestuurd hebben naar de spelleider, hij mag ieder moment zijn keuze veranderen. Echter als de jager sterft en hij heeft nog geen persoon doorgegeven, vervallen zijn krachten en zal de jager niemand mogen neerschieten.
- Ook wanneer de jager door inactiviteit sterft, zal hij niemand meenemen in zijn graf. Of hij nu wel of geen schot geplaatst heeft.

Helderziende (ziener):
- De helderziende mag iedere nacht een spelersnaam insturen en krijgt hiervan de rol te weten.

- Ziet geen bijrollen.

NEUTRAALTJES

Psychopaat (premiejager):
- De psychopaat krijgt een lijstje van 8 spelers. Deze 8 spelers dient de psychopaat uit het spel te werken.
- Wanneer alle 8 spelers uit het spel zijn, wint de psychopaat.

Rokkenjager (cupido):
- Mag zichzelf aan iemand anders koppelen.
- Het koppel mag met elkaar overleggen!
- Wanneer de ene dood gaat, sterft de andere ook vanwege liefdesverdriet.
- g/g koppel wint met de goedjes, s/s met de slechtjes en g/s vormt een 3e partij.

SLECHTJES

Satanistische sekteleider (alfa-wolf):
- De satanistische sekteleider is een gewone wolf met een extra optie.
- De satanische sekteleider is namelijk knettergek, hij heeft de mogelijkheid eenmalig iemand uit zijn satanistische sekte te gooien. Uiteraard vermoord hij die speler dan, want niemand mag weten van zijn sekte.
Waarom zou je een mede-slechtje vermoorden? Waarom niet?
- De actie moet voor de nacht (deadline) ingezonden worden, als laatste nachtactie komt namelijk de satanistische sekteleider.

Sadist (welp):

- Kan speciaaltjes proberen te vermoorden. Dit door de rol + spelersnaam in te zenden voor de deadline.

- Is het goed, dan valt deze speler dood.
- Is het fout, dan komt het slachtoffer te weten dat hij/zij een doelwit is geweest.

- Het is onbekend wanneer en of de sadist wordt toegelaten tot de satanistische sekte.
- Een bijrol kan niet gewelpt worden.

Stille Sadist (rode welp):
- Kan speciaaltjes proberen te vermoorden. Dit door de rol + spelersnaam in te zenden voor de deadline.

- Is het goed, dan valt deze speler dood.
- Is het fout, dan vormen de rode welp en het slachtoffer vanaf dan een koppel. De spelleiding maakt hier een chat voor aan.

- Het is onbekend wanneer en of de stille sadist wordt toegelaten tot de satanistische sekte.
- Indien er een G/S koppel wordt gevormd wordt dit een derde partij, S/S wint met de slechtjes uiteraard.
- Een bijrol kan niet gewelpt worden.

Helse helderziende (slechte ziener):

- De helse helderziende mag iedere dag een spelerenaam insturen en krijgt hiervan de rol te weten.
- De helse helderziende gebruikt het echter niet voor goede doeleinden en wint dan ook met de slechtjes.

- De helse helderziende wordt aan de satanistische sekte toegevoegd wanneer hij een van zijn leden heeft gezien.
- Ziet geen bijrollen.

BIJROLLEN
Kwebbelende patient:
- Een patiënt met een nogal vermakelijk karakter.
- Kan niet stil zijn en moet altijd babbelen.
- Gelukkig vindt de kwebbelende patiënt een partner waarmee lekker gebabbeld mag worden. Echter hoeft dit natuurlijk geen lieverdje te zijn.
- Voor de dommerds onder ons, dit kwebbelen mag via een ander chatkanaal.
- Na deadline 1 zal ik de kwebbelende patiënten op de hoogte stellen.


Burgemeester
- Wordt op dag 1 democratisch gekozen.
- De stem van de burgemeester telt niet dubbel.
- Bij gelijkspel is de stem van de burgemeester wel doorslaggevend.
- Kiest na zijn dood zijn opvolger.

DAG EN NACHT VOLGORDE


Overdag:
Lynch

Nacht:
Lunch
Levensdrankje
Doodsdrankje
(rode) Welp
(slechte) Ziener
Satanistische Sekteleider

Overig:
Jagersactie: wanneer hij sterft.
Cupido moet zich voor de eerste lynch/lunch gekoppeld hebben.
Premiejager: wint direct wanneer hij voldoet aan zijn overwinningsvoorwaarde.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
338
Weerwolven van Wakkerdam # 281 Depressed Express
DEELNEMERS


1. Hopeful --> Lynch dag 2 --> Satanistische Sekteleider
2. TLF --> Spelbederf dag 1 --> Sadist 1
3. DZ --> Lynch dag 1 --> Kwebbelende patiënt
4. TurnUpTheMusic --> Spelleiders fout --> Patiënt
5. Maroen1 --> Jagersschot dag 4 --> Patiënt
6. Pierre the Pieter --> Lunch dag 2 --> Helse patiënt

7. Thesummerlovesme
8. Tigor
9. Speeder
10. Dragonwoman
11. WatBlaasJeInMijnOor?
12. Donkergat
13. MonoBear
14. BloodWolf
15. GreenGang. --> Lynch dag 3 --> Patiënt
16. Castiel
17. Time
18. Loyalpsycho
19. PlanZ --> Lynch dag 4 --> Patiënt
20. NITS --> Spelbederf dag 1 --> Kwebbelende patiënt
21. Jessicavd --> Welp dag 2 --> Levensheks
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
338
Weerwolven van Wakkerdam # 281 Depressed Express

Er mag gepost worden. Hieronder nogmaals de instellingen die tot nu toe bekend zijn. Er mag niet genetwerkt worden, tenzij dit in de rol is omschreven. Er mag echter wel GECLAIMED worden. Alle rollen zijn bewust nu nog onbekend, wees daarom geen onbenul en speel safe. Want anders gaat het er hard aan toe <3.

De deadline voor lynch 1 is 7 november 23:00. Ik zal iedereen aansporen tot maximum activiteit. Morgen in de ochtend zal ik alle onduidelijkheden verhelderen.

Aantal spelers: 20+
Klaagmuur: Nee
Hints: Ja
Rollen: ERROR WITH LOADING ...

Eindtijd stemmen: 23:00
Speciale Rollen naar: PM naar CrazySobek
Weerwolven Moord naar: PM naar CrazySobek
Lynch: Ja. Lynchstem dikgedrukt rood in het topic.

Burgemeester: Ja. Burgemeesterstem dikgedrukt blauw in het topic.

Netwerken/Claimen: NEE/JA
Extra instellingen: TO BE CONTINUED ...


 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78769

Guest
Donkergat? Ik verwacht weer een geweldige post eigenlijk.

Anyway, ik bied mezelf ook weer aan voor BM. Vorige ronde is (kennelijk) gebleken dat ik een goede wolvenvanger ben als wolf, dus ideaal voor een BM :)
 

DeletedUser78303

Guest
Aaaaaah kuuuut. Had niet verwacht dat het potje nu al zou beginnen. Nu heb ik nog geen bm post verdomme :mad:
Dan maar weer aan het bier...post morgen wel nuttig
 

DeletedUser74597

Guest
goedenavond ,BM stemmen mogen ook naar mij :engel:(gegarandeerd kies ik altijd fout :D)

Edit ;dit is een grapje natuurlijk
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik stel me weer beschikbaar als BM! Kan garanderen dat ik me dit keer niet laat vervangen en garandeer ook activiteit! Zal dit keer ook de goedjes maar is naar een overwinning loodsen dan maar ^^
 

DeletedUser76198

Guest
Ik bied mezelf zoals gewoonlijk niet aan als BM. Met stemmen wacht ik ook nog even, hoewel een Castiel die beloofd actief te zijn toch wel een kanshebber is :eek:.
 

DeletedUser78762

Guest
Ik stel me weer beschikbaar als BM! Kan garanderen dat ik me dit keer niet laat vervangen en garandeer ook activiteit! Zal dit keer ook de goedjes maar is naar een overwinning loodsen dan maar ^^
Je bent dus weer wolf want als burger had je er duidelijk geen zin in en nu wel?

Bm stemmen mogen naar mij om 3 redenen:
- Ik heb jullie vorige ronde gered van onnodig gepalaver rond zwarte dood dus daar mag wel iets tegenover staan
- Ik ben de beste
- Ik ga winnen
 

DeletedUser77898

Guest
Hallo allemaal! Het is mij weer gelukt om burger te zijn dit potje! Er mag ook nog is geclaimed worden, dus dat zal voor mij ook geen problemen geven dit potje. Betekent dat ik jullie meest geschikte BM zal zijn :D Dus stem op mij voor BM!
 

DeletedUser77898

Guest
Je bent dus weer wolf want als burger had je er duidelijk geen zin in en nu wel?

Bm stemmen mogen naar mij om 3 redenen:
- Ik heb jullie vorige ronde gered van onnodig gepalaver rond zwarte dood dus daar mag wel iets tegenover staan
- Ik ben de beste
- Ik ga winnen
Oja ik heb mij voorgenomen elke ronde te starten met Summer .

Spelverpester mag wat mij betreft ongeacht goed of slecht er direct uit totdat hij zich een keer beter gaat gedragen :)
 

DeletedUser78762

Guest
Ja laten we allemaal weer onmiddellijk burger gaan claimen want dat is slim :eek: :eek: :eek:
 

DeletedUser76198

Guest
Oja ik heb mij voorgenomen elke ronde te starten met Summer .

Spelverpester mag wat mij betreft ongeacht goed of slecht er direct uit totdat hij zich een keer beter gaat gedragen :)

Of we hopen dat die gewoon meespeelt :D zwarte dood is er deze keer niet.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Je bent dus weer wolf want als burger had je er duidelijk geen zin in en nu wel?

Bm stemmen mogen naar mij om 3 redenen:
- Ik heb jullie vorige ronde gered van onnodig gepalaver rond zwarte dood dus daar mag wel iets tegenover staan
- Ik ben de beste
- Ik ga winnen

Oordeel niet over zaken waar je geen weet van hebt Summer. Ik begin de mensen die constant aangeven dat ze zich echt kapot ergeren aan jou gedrag steeds meer te begrijpen.

Het is algemeen bekend dat ik in elk potje dat ik speel altijd actief speel tenzij er iets serieus tussen is gekomen dus kan je er ook hier gewoon van uit gaan dat er iets tussen is gekomen. Dat jij dit in een volgend potje wil gaan gebruiken vind ik oprecht triest omdat je totaal geen weet hebt van wat er gebeurt is.

Daarnaast vind ik je actie in het afgelopen potje oprecht triest en zie het als een laffe daad. Snap niet wat je ermee wilde bereiken of wat je bedoeling ermee was. Jammer van het potje en jammer dat je je zo moet opstellen.

Oh en jij hebt geen recht van spreken Summer, hier een beetje met een anoniem accountje komen verkondigen dat anderen wvw moeten leren is wel zeer triest moet ik zeggen
 
Bovenaan