[Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

DeletedUser76681

Guest
@BloodWolf14
Ik ben de posts van zowel Speeder als Loyal van vandaag gaan terug lezen.


GreenGang , lijkt mij een logische conclusie na de verhalen die ik zojuist heb gelezen

Op dag 1 had ik een vrije dag. Ik wilde actief mee doen, veel posten en al verbanden leggen. Blijkt dat dit niet handig is op dag 1 = ik heb te krom nagedacht over de zienerclaim en zag daar een erg doordacht verband in. Welke daar niet bleek te zijn. Ik zit er nu nog eens over na te denken, stel ik was een slechtje en ik had die claim gezien, dan had ik mij zeker weten stil gehouden en hem als lunch aangewezen. Nu was het iets wat ik in een soort van opwinding postte. Volgensmij heb ik ook al meerdere malen aangegeven dat dat de reden was waarom ik op hem stemde = het erg doordachte van een ervaren speler die in het heetst van de strijd de zienerclaim doet.

Gisteren had ik erg weinig tijd, presentaties, studie etc. Ik zal zo eens teruglezen en kijken wie ik als verdachten heb staan.

De lunches zijn vreemd op dag 1 en 3. Ik vind jou heel erg je pijlen richten op een onervaren wolf @BloodWolf14 , mijn gevoel zegt dat je bij Tigor fout zit en ik weet dat je dat ook bij mij bent. Ik denk overigens dat er op het moment, iig gisteren, maar 1 wolf is die niet heel goed nadenkt over zijn acties. Ik wijs mijn verdachte in de loop van de avond aan, nu is het voor mij nog een te groot aantal verdachte deelnemers.

Bovendien snap ik deze wolf niet. Richt zijn pijlen op waar de menigte in het topic heen gaat terwijl hij weet dat de ziener d'r nog in zit.

Houden we in het achterhoofd dat we eerst 2 lynches hebben (en 2/3 slechtjes?) voordat de eerstvolgende lunch komt ;)? Met oog op claimen. Ik weet niet of dat handig is met de data die die persoon nu heeft, dat moet ie zelf maar uitmaken.

PlanZ, Local en over jou twijfel ik een beetje maar neig naar goed. Ziezo. Ik ben druk nu overdag. Ik vind je enorm switchen, al richt je je pijlen op mij, vergeleken met de anderen veel minder ervaren. Slechtjes zouden eerder de ervaren rotten eruit willen lijkt mij. Vanavond meer.

Als je kijkt naar zijn posts, vind ik ze niet slecht, hij denkt mee, maar weet niet goed hoe te formuleren. Zeker niet als dit de eerste keer is op dit forum. Ik weet dat ik Speeder verdacht vond, omwille dat hij zich op de achtergrond hield, maar als je dan kijkt naar vandaag en nu, is hij weer actief en denk hij verder mee na. Ik met ook uit zijn posts op dat hij heel rechtuit is met wat hij denkt. En dus gewoon. Posts wat er in zijn hoofd zit.

Dan de posts van loyal.

Oke @BloodWolf14

Voor mij 100% goedjes:

Castiel
Thesummerlovesme
WatBlaasJeInMijnOor?

Neutraal -> nijg op dit moment naar goed

Speeder
Dragonwoman
Donkergat

Neutraal en met het rijtje naar beneden steeds minder goed

Time


Ik vind time dit potje juist niet actief overkomen. dat is de reden dat je niet een rijtje hoger zit. Ik vind je wel goed spelen en ik dacht een speciaaltje claim te hebben gezien gistern?

Verder is het met time ook zo dat hij meer van de one-liners is dus misschien is die wel actief maar valt hem weinig op.

BloodWolf - vind je gewoon niet als goedje spelen :p denk dat je best kans maakt op neutraaltje als er daarvan meer erin zouden zitten.
Tigor - precies dat wat jij zelf aanhaalde @BloodWolf14 alleen zegt de meute dat het juist Tigor spel is... daarom dat zij niet lager staat.
MonoBear - word steeds stiller naarmate het potje vordert, valt voor mij dus een beetje in zijn "slechtje" flow.

Meer naar slecht

PlanZ - hardstikke raar stemgedrag gisteren. Je reden is prima, maar die kun je ook achteraf bedenken :p daarbij hemelde ik je gisteren op omdat ik dacht dat jij verantwoordelijk was voor de lynch van Hopeful (my bad)
Maroen1 - heel erg afwezig maar op de foute manier afwezig vind ik, op dag 1 greep Castiel hem heel kort vast:



En dan komt er een vaag antwoord.

In alle posts die ik van hem lees of die wat meer bevatten is hij over claims bezig. Waarom zou je daar zo de aandacht op vestigen? Ik vind hij gewoon een soort copyright doen van jou lijstje. Maar slechter verwoord. Hij geeft nergens concreet aan waarom die goedje of slechtje is.

Als ik op basis hiervan moet kiezen dan neig ik meer naar loyal. Jij gaf zelf aan dat hij veel naar claims vraagt en dat blijft hij doen. Lijkt me zo dat hij een goed target zoekt? Of ben ik hierin fout
 

DeletedUser78769

Guest
Het is ongelofelijk.. Je blijft richten, ik heb meermaals aangegeven dat ik een goedje ben, ik heb geprobeerd alles te weerleggen, maar je blijft me d'r uit willen knikkeren. Eerste 1,5 dag was je er niet en was je stil, nu wil je de leiding nemen en iedereen sturen. Ik vind je zeer verdacht.
Wie zou jij dan stemmen ipv mij of PlanZ?
 

DeletedUser76681

Guest
Wat vindt iedereen van Tigor? En van Maroen1? Wat is jou mening op hun bijvoorbeeld Time?

Nja over mijn eigen kan ik niet echt een uitspraak geven. Dan dat ik mijn best doe met zoeken.

Over maroen: ik vind hem raar posten anders dan ik van hem gewend ben. Ook uit zijn posts kan je weinig afleiden. Niet echt actief in mijn ogen.
 
Reactiescore
93
Er zit sowieso nog 1 welp (of ondertussen opgegroeide wolf in). Ook de slechte ziener is er nog niet uit. En dan is er zeer waarschijnlijk een 5e slechtje, hoewel het niet zeker is wat dit is. Er werd door mensen verwacht de alfa-wolf. Hoewel een gewone welp ook mogelijk is. De rode welp en de slechte ziener zouden te OP worden voor de slechtjes

De huidige levenden:

Summer: Claimde eerder een speciaaltje te zijn maar gaf vervolgens na de lynch toe dat dit niet klopte. Na Hopeful's lynch maakte hij een opmerking dat hij toch Summer als lunch had moeten laten staan. Dit lijkt erop dat Summer dan een goedje is (of op zijn minst niet in de wolvenchat zat), hoewel dit ook een tactiek kan zijn om te zorgen dat Summer niet verder verdacht wordt.

Dragonwoman: Wat jullie over mij denken laat ik aan jullie over:p

Donkergat: Zeer inactief, afgelopen 2 dagen ook geen lynch stem uitgebracht. Gok dat hij zal doodvallen ivm inactiviteit?

Castiel: Bewezen goedje, hoewel hij wel aan het begin bij BM-schap claimde activiteit te kunnen garanderen maar dat valt volgens mij nog aardig tegen

PlanZ: Rare actie om op jezelf te stemmen voor een lynch? Zeker gezien het feit dat er al stemmen op hem waren (naja, 1, want Summer had die van hem ongedaan gemaakt en TUTM was dood). Ging op dag 2 van Summer naar Greengang. Vervolgens dag 3 van Greengang naar Tigor. En nu weer van Tigor afgestapt om eerst op Time te gaan en vervolgens zichzelf? Ik weet niet zeker wat ik van zijn stemgedrag moet vinden... Claimt jager te zijn

Bloodwolf: Aan het begin niet echt actief met stemmingen sturen maar nu wel. Met zijn stemmingen is hij wel telkens anders. Hij heeft nog nooit gestemd op iemand die ondertussen niet meer leeft als enige in het hele potje.

WBJIMO: Was 1 van de 4 die op dag 1 al op Hopeful stemde. De enige van de 4 die dit dag 2 ook deed. Was van Greengang afgestapt en is 1 van de enkele stemmers die nog geen enkele keer een goedje weggestemd heeft

Maroen: Niet erg actief tot nu toe, waardoor ik hier bijzonder weinig over kan oordelen. Hij is 1 van de 4 levende mensen die nog geen enkel slechtje weggestemd heeft

TimeforplanB:

Loyal:

Monobear:

Tigor:

Speeder:

Mensen die nog geen enkel slechtje weggestemd hebben: Maroen, Donkergat, Time, Bloodwolf
Mensen die nog geen enkel goedje weggestemd hebben: Bloodwolf, Castiel

Ik vind het nog erg lastig om opvallende dingen te vinden. Excuses dan ook dat ik meerdere mensen heb waar ik niks bij heb kunnen bedenken om te schrijven:(
 

DeletedUser78769

Guest
Er is nu tweemaal aan je gevraagd vanwaar de (extreem) verhoogde activiteit de laatste 1,5/2 dagen. Ik zou daar graag antwoord op zien.
Hier heb ik al antwoord op gegeven in reactie op Summer geloof ik.

Kijk trouwens even naar de stemming nu mensen, PlanZ wordt veel te veel genoemd nu. Een lynch op hem zou verkeerde linkjes gaan leggen als ik het zo lees. Hij is er zelf niet dus ik neem het voor hem op. Overigens is er geen lunch vandaag, dus de lynch is nogal belangrijk.

Naast PlanZ willen we niet op Speeder, we willen kennelijk niet op Time, ook niet op Tigor, ook niet Summer en dan ook niet op Castiel, WBJ of Dragon. Dan blijven ik, maroen, donkergat en loyal over. Alledrie/vier zijn dan slecht? Of in ieder geval 2 hiervan? Geloof ik niet. Dat zou gewoon een te slecht (no offence) slechtjesteam zijn.

Ik zie dan ook het liefst de lynch naar Speeder of Time gaan alsnog. Wellicht Loyal als jullie het daar wél mee eens zijn. Dan weet ik ook gelijk of ik zijn reactie fout geïnterpreteerd heb of niet. Hij kan zinn eerdere reacties waardoor ik hem als welp zag namelijk niet weghalen, dus als ik de claim fout heb gelezen blijf ik daarbij.

Mijn telefoon valt straks uit, dus dan kan ik verder niks meer. Anyway, lynch op mij of Planz is gewoon niet handig. Ik zag ook dat PlanZ nu zelfs geclaimd heeft. Dat maakt het voor mij nog duidelijker.

Lynch op maroen zou evt ook kunnen dan. Al krijgen we door hem echt niet veel antwoorden. Als we op PlanZ blijven kom ik er alleen als slecht uit, en evt Summer dan. De overige spelers, en dus ook de wolfjes? blijven lekker in de grote groep verborgen. Schieten we ook niks mee op. Ik ben vandaag actiever geworden om het voortouw te nemen en te kijken wie wie nu eigenlijk verdacht vind. Dit is gewoon voordelig voor de goedjes. Iedereen die dit tegen gaat probeert gewoon de goedjes het moeilijker te maken. Kies aub slim. Ik ga nu batterij besparen zodat ik de DL misschien nog redt.
 

DeletedUser78762

Guest
Ik ga toch meegaan op planz. De andere actievelingen zie ik weinig verdacht bij behalve blood maar ook niet genoeg om te lynchen.

Er is een post die ik persoonlijk kan interpreteren als een verdoken tegenclaim tegen planz waardoor het enige argument om niet op hem te stemmen weg is.

Planz
 

Deleted User - 2075062

Guest
Sorry Dragon, je hebt gelijk. Het was vandaag chaos op me werk en dat is dus even super zuur dat ik nu minder kan betekenen voor onze zijde. Ik heb afgelopen dagen gedaan wat ik kon maar moest me veelal verdedigen en moest DZ verdedigen. Hierdoor heb ik niet hele goede research kunnen doen in de jacht op slechtjes.

Ik ga een alternatieve lynch aanbieden vandaag in de naam van Speeder. Dit is mede gebaseerd op het feit dat Jessica is gewelpt op Levensheks en ik dit eigenlijk alleen vrij nieuwe spelers zie doen. Het alternatief hierop is logischerwijs Dragon. Ik heb erover nagedacht en ik zie niemand van de ervaren spelers jessica welpen op levensheks zonder enige info met zoveel ervaren spelers in t spel. Die hadden sowieso op dag 2 een andere ervaren speler aangewezen en uit gegaan van wat hints hier en daar.

Ik wil ook graag van iedereen weten wat ze hiervan vinden.

Daarnaast lijkt een lynch van Z me niet heel slim met de jagersclaim. Waarom ben jij zo vastberaden die claim te negeren Jordy?
 
Reactiescore
2.196
Castiel hoezo denk je dat enkel een nieuwe speler Jess zou welpen? Dat gaat tegen logica in want enkel ervaren mensen zouden weten dat jess eigenlijk de enige is die meteen levensdrankje zou gooien.
 
Reactiescore
2.196
Ik ga toch meegaan op planz. De andere actievelingen zie ik weinig verdacht bij behalve blood maar ook niet genoeg om te lynchen.

Er is een post die ik persoonlijk kan interpreteren als een verdoken tegenclaim tegen planz waardoor het enige argument om niet op hem te stemmen weg is.

Planz

Als iemand jager is, claim gewoon volledig en niet verdoken.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Castiel hoezo denk je dat enkel een nieuwe speler Jess zou welpen? Dat gaat tegen logica in want enkel ervaren mensen zouden weten dat jess eigenlijk de enige is die meteen levensdrankje zou gooien.

Ik heb nooit aan Levensheks gedacht bij die eerste lynch. Altijd gedacht aan DO. En denk dat de meesten dat zouden denken in WvW.

Daarnaast zou ik als Welp nooit Jessica proberen op de gok maar juist een speler die meer prominent aanwezig is en meer schade aan kan richten een de slechtjes. Een sterkere speler eruit is veel meer waard. Ik denk dat de meeste spelers zo zouden denken en dus kom ik uit op de nieuwelingen. Snap je wat ik bedoel?

Als er Jagersclaim komt sowieso op PlanZ.

Hou er rekening mee mensen, er is geen lunch vandaag dus dat scheelt sowieso :)
 
Reactiescore
2.196
Ik heb nooit aan Levensheks gedacht bij die eerste lynch. Altijd gedacht aan DO. En denk dat de meesten dat zouden denken in WvW.

Daarnaast zou ik als Welp nooit Jessica proberen op de gok maar juist een speler die meer prominent aanwezig is en meer schade aan kan richten een de slechtjes. Een sterkere speler eruit is veel meer waard. Ik denk dat de meeste spelers zo zouden denken en dus kom ik uit op de nieuwelingen. Snap je wat ik bedoel?

Als er Jagersclaim komt sowieso op PlanZ.

Hou er rekening mee mensen, er is geen lunch vandaag dus dat scheelt sowieso :)

Dus je denkt dat ze een blaasje actie hebben gedaan toen in zijn eerste potje? Hoe zou jess dan gewelpt zijn plus tlf was normale welp dus de welp actie is door de rode welp gedaan. Koppel met jess lijkt me niet echt tof als je van activiteit houdt.

Plan z kwam met het idee dat ervaren speler de welp is btw.
 
Reactiescore
93
Ik heb nooit aan Levensheks gedacht bij die eerste lynch. Altijd gedacht aan DO. En denk dat de meesten dat zouden denken in WvW.

Daarnaast zou ik als Welp nooit Jessica proberen op de gok maar juist een speler die meer prominent aanwezig is en meer schade aan kan richten een de slechtjes. Een sterkere speler eruit is veel meer waard. Ik denk dat de meeste spelers zo zouden denken en dus kom ik uit op de nieuwelingen. Snap je wat ik bedoel?

Als er Jagersclaim komt sowieso op PlanZ.

Hou er rekening mee mensen, er is geen lunch vandaag dus dat scheelt sowieso :)
Zelf dacht ik eerder dat de lunch ook DZ geweest was, wat dus niet doorging aangezien hij lynch was:p Maar ik kan na de 1e lunch gekeken bij de rollen wat zou kunnen verklaren dat er niemand dood ging. Levensheks was 1 van de mogelijkheden.

Dus je denkt dat ze een blaasje actie hebben gedaan toen in zijn eerste potje? Hoe zou jess dan gewelpt zijn plus tlf was normale welp dus de welp actie is door de rode welp gedaan. Koppel met jess lijkt me niet echt tof als je van activiteit houdt.

Plan z kwam met het idee dat ervaren speler de welp is btw.
Tenzij er een 2e normale welp in zat;) Dit is niet uitgesloten
 
Reactiescore
2.196
Jawel hoor elke rol zou er minimaal 1 keer in moeten zitten. Maw heb je nog 1 alpha wolf en 1 rode welp.
 
Reactiescore
93
Jawel hoor elke rol zou er minimaal 1 keer in moeten zitten. Maw heb je nog 1 alpha wolf en 1 rode welp.
Een welp komt niet in de wolvenchat te zitten en kan niet deelnemen aan de lunch voor deze is opgegroeid toch? En de kans dat een welp opgegroeid zou zijn voor de lunch van dag 2 lijkt me bijzonder klein, want dat zou dan wel heel vroeg zijn en de kansen op een welp actie afnemen...

Dan heb je gelijk ja, anders had er geen lunch kunnen plaats vinden na de lynch van Hopeful, voor de welpactie op Jessica. Dan moet het idd een alfa wolf zijn en niet een normale welp
 
Reactiescore
2.196
Half juist. 2 slechtjes waarvan 1 idd alpha wolf en de ander rode welp. 3 slechtjes is teveel en rode welp zit er sowieso in.
 
Bovenaan