[Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

DeletedUser78762

Guest
Het punt is dat ik al eerder mislynchte op Green om dezelfde redenen en de belangrijkste reden van mijn stem was gebaseerd op mogelijke voorkennis van PlanZ. GG als speciaaltje zou PlanZ slechte ziener maken en vise versa.
ik ben ook geswitcht dus nvm. Ik wil gewoon 1van beide omdat dat meest antwoorden geeft
 
Reactiescore
2.193
1) Doe ik niet. Heb ik al vermeld.

2) Ga mezelf niet bespreken bij dat lijstje, was aan jullie. Ook dit heb ik al eens vermeld

Al bij al zie ik hier dus een hoop zever Time. Pak ik niet serieus, sorry.

E: Ik begin hier G/S koppeltje te zien die gaat stemmen :D.

Wolfje te pakken dus:D
 
Reactiescore
167
fuckkkkkk

Als ik had opgelet had ik misschien mezelf kunnen redden?

Achja
 

DeletedUser76198

Guest
ja, last minute stem op makkelijkste target. Verdacht

Last-minute nog eens vragen wat het voor een speler is. Als je al aardig wat potjes hebt meegedaan kun je je wel een beetje verdedigen lijkt me, niet zoals jij het vorige potje op dag 1 deed (direct roepen dood me maar)
 

DeletedUser77898

Guest
Last-minute nog eens vragen wat het voor een speler is. Als je al aardig wat potjes hebt meegedaan kun je je wel een beetje verdedigen lijkt me, niet zoals jij het vorige potje op dag 1 deed (direct roepen dood me maar)
klopt vorig potje was echt bizar slecht van mij. Heb je helemaal gelijk in :)
 

DeletedUser76681

Guest
Als ik goed kan rekenen was de tussenstand 3 voor mij en 3 voor planZ.

en is green zelfs geen lynch

EDIT: verkeerd geteld ergens met mijn telling :S
 
Reactiescore
338
lb1o8jg9fdwon.png

Verderop in een donkergroen hoekje zat GreenGang te huilen. Hij had het helemaal gehad, hij heeft zoveel proberen op te lossen, maar hij kwam er maar niet uit. Was hij nou te dom? Te dom? Nee dat kan niet. Hij had enkele beweringen over wat de code kon zijn, maar durfde het niet te proberen. GreenGang, na enkele uren, probeerde het echter toch. Helaas ook drie keer de verkeerde code. De kamer begon zich vol te lopen met water en GG ging kopje onder. Blub!

GreenGang is het derde lynch-target! Dat hebben jullie weer goed uitgedacht jongens! Want GG is de
Patiënt (burger)!

arldmyjaj3ibj.04.56.png
 

DeletedUser64575

Guest
lb1o8jg9fdwon.png

Verderop in een donkergroen hoekje zat GreenGang te huilen. Hij had het helemaal gehad, hij heeft zoveel proberen op te lossen, maar hij kwam er maar niet uit. Was hij nou te dom? Te dom? Nee dat kan niet. Hij had enkele beweringen over wat de code kon zijn, maar durfde het niet te proberen. GreenGang, na enkele uren, probeerde het echter toch. Helaas ook drie keer de verkeerde code. De kamer begon zich vol te lopen met water en GG ging kopje onder. Blub!

GreenGang is het derde lynch-target! Dat hebben jullie weer goed uitgedacht jongens! Want GG is de
Patiënt (burger)!

arldmyjaj3ibj.04.56.png

Should've known. Opnieuw PlanZ dan.
 

DeletedUser77898

Guest
nu heel veel zin om jullie te zeggen: told you so...................................
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ja kut ... Ik had ook gewoon moeten switchen maar ben op de voetbal en lees dus niet volledig mee gvd ... Wist niet dat er nog zoveel switches zouden zijn, dacht dat Green al 8 stemmen ofzo had. Dat last minute werkt niet echt :p Hoewel het gisteren goed uitpakte ofc.
 
Reactiescore
338
uvnzixbbadpz8.png

Hap, hap, happerde pap! Iemand was echter allang ontsnapt uit zijn ruimte en mocht nu aan de knoppen zitten. Hij zat heerlijk op zijn bureau stoel de kamers te observeren. 'Wie ga ik vandaag eens peinigen? Of gewoon killen. HAHA!' Hij keek eens goed, en besloot dat het tijd was voor TUTM, of toch niet?

NIKS, toch wel TUTM (burger/patiënt) gaat dood omdat ik vergeten ben dat de lunch niet door hoorde te gaan :(
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan