[Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

DeletedUser78817

Guest
Dan mag ik ook zeggen dat ik hope gevangen heb :D was de 2de na Jordy lol.

Je probeert je erg als goedje te profileren nu.

Ik ben niet passief en mijn opmerkingen zijn niet misplaatst. lol

Zeg ook nergens dat je dat niet mag zeggen toch? Je hoeft echt niet zo kinderachtig te reageren.

Ik ben gewoon goedje. Als ik me zou willen profileren, dan als slechtje. Krijg ik meer info uit en is altijd dolle pret.
 
Reactiescore
167
Maar jongens wat gaan we doen?

Blijven we toch op mij? :oops:


Ik wacht ook nog op de grondige analyse van jessica... of heb ik er overheen gelezen?
 

DeletedUser78762

Guest
ja klopt, maar hiervoor kwam er al weer een super domme opmerking naar voren, dus zo te zien ben je nog niet constant :)

ja ik wil best nog even reageren: Ik weet idd 100% zeker wat ik ben, logisch. Echter heb ik een slecht gevoel over deze lynch en dan lynch ik nog liever mezelf, gezien ik toch vrij inactief ben (behalve vanavond dan)
mijn andere opmerking was ook logisch.

Wat je nu zegt doesnt make sense.
 

DeletedUser76681

Guest
Maar jongens wat gaan we doen?

Blijven we toch op mij? :oops:


Ik wacht ook nog op de grondige analyse van jessica... of heb ik er overheen gelezen?

ik weet niet of je de spelerslijst hebt gezien maar jessica is er al uit?
 

DeletedUser78769

Guest
Nou waarom niet meegaan? zoals ik al gezegd heb zijn er best veel rollen die niet van het begin mee in die chat zitten, dus misschien wisten ze niet eens dat Hopeful wel degelijk een wolf is. Net zoals er veel mensen zijn die zomaar mensen als goedje aanvinken terwijl je in een potje zit waar meer dan de helft van de goedjes niet eens mee in de chat zit.

E: ik vraag me vooral af waarom mensen liever op Hopeful gingen dan op Castiel.

Waardoor je dus krijgt dat ook slechtjes zonder dat ze het willen op elkaar stemmen. Ik denk echter dat je sneller een wolf zal vinden tussen alle TSLM stemmers, daarbij zeg ik ook dat ik eens zal zien wie van TSLM afging en niet op Hopeful ging/ of juist hun stem niet hebben aangepast, en het kan ook best zijn dat er een welp/sjamaan meeging op Hopeful omdat die niet in de chat zat.

denk er ook aan dat ook hopeful niet kon weten wie de slechtjes waren, als je je bedenkt dat een welp normaal pas op dag 3 opgroeit, of misschien zelfs later dit potje. Dus kan je onmogelijk nu al linkjes gaan leggen tussen een slechtje dat is doodgegaan en een ander slechtje, net doordat er zoveel rollen zijn die in het begin niet mee in de chat zitten.
Ik denk dat we hier trouwens langs elkaar heen gekletst hebben. Een welp kan inderdaad niet weten dat Hope wolf was. Ik heb dat ook benoemd in mijn post waarin ik naar de Hope-stemmers keek. Ze zullen echter waarschijnlijk geen wolf zijn. Daarvoor was Hope nog niet genoeg in gevaar. Dan je medewolf zo vroeg al meestemmen is dom omdat je al weinig zekere medeslechtjes hebt volgens deze instellingen. Al zou het opzich wel kunnen omdat Hope toch al vervanging wilde. Wegstemmen zou dan niet al te erg zijn voor hem denk ik. Dan is opofferen wellicht wel een slimme zet.

Bloodwolf
Besluit zijn stem op TSLM niet aan te passen, zelfs na de claim. Wat is er bloodwolf? Had je geen tijd, aangezien jij daar Tigor op beschuldigd.
Nee? Ik stem Summer omdat ik hem voor wolf aan zie. Waarom zou ik dan mijn stem aanpassen? Ik heb op dag 1 wel aangegeven dat ik Hope wel wat verdacht vond, maar ik had niet genoeg om hem te lynchen. Zeker niet aangezien voor mij alleen de 'linkjes' met DZ de redenen voor de stemmen op Hope waren. Waarom zou ik wel meestemmen?

Heb je de rest van mijn posts ook gelezen waarin ik uitlegde waarom ik niet gewisseld heb? ik kon niet rieken dat hopeful toen wolf was, ik wilde hem niet lynchen omdat hij aangaf niet actief te kunnen spelen en geen motivatie had. Ik was niet stil en had mijn stem dus al geplaatst. Zoals dus hopeful hieronder aan gaf, dat hij achter een vervanger ging vragen.
Oke eergisteren stond mijn stem op hopeful, toen kon ik me inderdaad vinden in de posts van Watblaasje. Gisteren was hij niet veel aanwezig, en kon ik er best in komen dat als je niet lekker in het potje zit, het dan ook lullig is om er uit gestemd te worden.
Ja, dat heb ik. Ik nam je alleen als voorbeeld van een reactie die ik meer bij een wolf vind passen dan de snelle wisselstemmers. Waarom gelijk zo hard verdedigen?

Ik lees zo andere posts door en reageer daar mogelijk op. Dit kan ik nu even typen zonder te refreshen.
 

DeletedUser76198

Guest
Is greengang nieuw? Als het een nieuwe speler is denk ik dat hij goedje is. Zijn niet verdedigen komt over als niet weten hoe op mij.. ben geen voorstander om hem te lynchen als het een nieuwkomer is.

Maar als ik dan dit lees uit zijn post:

Nee zonder gekkigheid hier kan ik weinig mee, ik moet gewoon weer inkomen in het spelletje vandaar zijn mijn posts niet kwalitatief geweldig

Dat klinkt naar een oud-speler die terugkomt. Iemand van de mensen die al langer spelen die dit weten?
 

DeletedUser76681

Guest
Ja, dat heb ik. Ik nam je alleen als voorbeeld van een reactie die ik meer bij een wolf vind passen dan de snelle wisselstemmers. Waarom gelijk zo hard verdedigen?

Omdat het zo vreemd naar mij overkwam, voelde me lichtjes aangevallen, dus wilde er wel op reageren :p en het niet links laten liggen. Ik reageer graag op alles waar ik mijn naam negatief zie in staan, zeker als ik het kan `verantwoorden` wist alleen niet dat je het als voorbeeld nam.
 

DeletedUser78817

Guest
Maar jongens wat gaan we doen?

Blijven we toch op mij? :oops:


Ik wacht ook nog op de grondige analyse van jessica... of heb ik er overheen gelezen?

Jess is gewelpt als levensheks.

Maar goed, zie je niet als wolf aan. Eerder als welp of slechte ziener. Heb nog een kwartier, ik kijk nog even terug. GreenGang
 
Reactiescore
167
Oja lol, wist wel dat jessica eruit was maar was het vergeten



Hmmm nu ga ik je wel echt verdenken planZ!

De hele dag schreeuw je dat ik slecht ben, iedereen gaat eindelijk een beetje mee en nu krabbel je ineens terug? Zodat je straks niet officieel een goedje eruit hebt gestemd? :confused:
Want redden ga je me niet meer doen
 

DeletedUser76681

Guest
Greengang

ik wil niet weer afzijdig doen van de lynch, en green was ook een van mijn verdachten, omdat ik het vreemd vond dat hij niet reageerde op de posts.

ik kan er naast zitten, maar ik heb geen andere verdachte, die er meer uitspringt, en tutm helpt je ook niet echt vind ik.
 

DeletedUser64575

Guest
ja klopt, maar hiervoor kwam er al weer een super domme opmerking naar voren, dus zo te zien ben je nog niet constant :)

ja ik wil best nog even reageren: Ik weet idd 100% zeker wat ik ben, logisch. Echter heb ik een slecht gevoel over deze lynch en dan lynch ik nog liever mezelf, gezien ik toch vrij inactief ben (behalve vanavond dan)

Met alle respect, maar dit is de domste uitspraak ooit. Als je van jezelf weet dat je goedje bent, waarom zou je dan een 99% goedje opofferen voor een 100% goedje?
 

DeletedUser78817

Guest
Oja lol, wist wel dat jessica eruit was maar was het vergeten



Hmmm nu ga ik je wel echt verdenken planZ!

De hele dag schreeuw je dat ik slecht ben, iedereen gaat eindelijk een beetje mee en nu krabbel je ineens terug? Zodat je straks niet officieel een goedje eruit hebt gestemd? :confused:
Want redden ga je me niet meer doen

Je mag me verdenken, maar schreeuwen doe ik sowieso niet. Waarom ik terugkrabbel? Kan zijn dat hij straks weer op jou gaat, kan zijn van niet.
Het maakt mij niet uit hoe lang, ik hou ervan om m'n gedachten open te houden. Ik ben mans genoeg om in te zien dat iedereen wel eens fout zit. Als ik dat niet kon, liet ik hem inderdaad gewoon staan.
 

Deleted User - 2075062

Guest
ik weet niet of je de spelerslijst hebt gezien maar jessica is er al uit?

Ja wel jammer, krijgen we vandaag niet te horen wat ze gedaan heeft :(

Nee ff serieus, mijn stem blijft staan. Ik ben niet zeker over GG, denk zelfs dat hij gewoon goed is en denk dat we met Time.een betere lynch hebben tbh ...
 

DeletedUser78769

Guest
Ik heb net weer bijgelezen. Ik zie dat Green verdacht wordt. Hier begon PlanZ mee geloof ik vandaag. Daarna hebben nu nog 5? stemmen gevolgd geloof ik. Daarvan zijn die van Summer, Speeder en Tigor nu aardig meelopen naar mijn inzicht.

Mijn eigen stem gaat ook naar Tigor dan. Ik kan nu geen duidelijke redenen noemen overigens, alleen het meelopen is niet fijn. Ik ben op het moment niet helemaal mee met wat er gebeurd is. Ik ga vanavond weer verder analyseren.
 
Reactiescore
2.196
Ja wel jammer, krijgen we vandaag niet te horen wat ze gedaan heeft :(

Nee ff serieus, mijn stem blijft staan. Ik ben niet zeker over GG, denk zelfs dat hij gewoon goed is en denk dat we met Time.een betere lynch hebben tbh ...

Idd helemaal mee eens! Vooral niet lezen ofzo en mij beschuldigen van nergens voor open staan en zelf zit ook niet doen. Daarnaast dag 3 en dan nog op gevoel stemmen :D Counterstrike alles
 

DeletedUser77898

Guest
Greengang

ik wil niet weer afzijdig doen van de lynch, en green was ook een van mijn verdachten, omdat ik het vreemd vond dat hij niet reageerde op de posts.

ik kan er naast zitten, maar ik heb geen andere verdachte, die er meer uitspringt, en tutm helpt je ook niet echt vind ik.
krijg een steeds slechter gevoel bij jou. Last minute weer stemmen op makkelijkste target......................
 

DeletedUser76198

Guest
Als Greengang al langer meespeelt hadden we wel iets meer kunnen verwachten.
 

DeletedUser64575

Guest
PlanZ stapt van Green af? Dan ga ik voor PlanZ. Ik dacht even dat hij voorkennis had met Green, maar blijkbaar is dat niet het geval. Ik weet van mezelf dat ik, wanneer ik zeker ben van een wolf maar m'n theorie niet klopt, ik blijf doordrukken op gevoel. Dit doe ik niet als ik wolf ben, want dan loop je teveel risico, waarvoor je als goedje minder bang bent. Om deze reden verdenk ik PlanZ. Na een hele dag doordrukken op Green en op het laatste moment af te stappen zonder echt een goede verdediging van Green, doet dat bij mij wolf roepen.

Helaas weet ik niet wie PlanZ is en kan ik niks terughalen van zijn oude potjes, dus vergelijk ik het maar met mijn eigen speelstijl.
 

DeletedUser78817

Guest
Oke, laten we het eens proberen inderdaad. Je krijgt nog een dag respijt dan Green. Verwacht ik echter wel meer inbreng. Toch minstens dat je quotes leest en ook al ben ik er nog steeds niet van overtuigd, wil ik TUTM nog voor 1x geloven. Blood lijkt me ook goed en Tigor speelt inderdaad enorm vaag.
 
Bovenaan