[Speeltopic] WvW #279: The Happy Mask Salesman

Deleted User - 2075062

Guest
2x NITS (loyal 20:59, pierre 21:29)
4x Pierre (Netsky 19:29, Castiel 22:40, Amancho 20:32, Beast 21:41)
3x DZ (NITS 19:25, BI 19:15, Jo Han 21:11)
2x Summer (TUTM 19:05, monobear 19:33)
4x Loyal (planB 13:54, tigor 12:24, hopeful 21:44, Laila 21:45)
5x BI (donkergat 20:29, DZ 21:40, planA 21:43, tigor 21:48, westkip 21:55)

Ik sta niet op Pierre en wel op NITS he. Heb vandaag gewoon me stem nog gezet voor ik ging trainen. Net klaar en zie dat het hier aardig chaos is. Moet nog bijlezen alleen :(
 

DeletedUser76681

Guest
Ik sta niet op Pierre en wel op NITS he. Heb vandaag gewoon me stem nog gezet voor ik ging trainen. Net klaar en zie dat het hier aardig chaos is. Moet nog bijlezen alleen :(

Ik bekijk het morgen verder op de laptop. Wat een kut werk op de mobiel ik mis precies een hoop posts die ik plotseling zie verschijnen tussen citaten van andere.
 

DeletedUser64575

Guest
2011062100001__banner-auto-cropping.jpg


Lynch dag 2

Eén voor één verzamelde de groep van inmiddels 22 inwoners zich op het stadsplein. Nog steeds lichtjes in shock van de gebeurtenissen van gisteravond en het spontane verdwijnen van Rick, sprak PlanA zich uit. Hij probeerde de groep weer wat moed in te praten, door iedereen te laten weten dat hij op het juiste spoor dacht te zitten. Hij vertelde dat hij eens goed na heeft zitten denken en zo tot de conclusie kwam dat BI de dader moest zijn! BI was een oude, wijze man die veel verstand had van magie in al zijn vormen. Volgens PlanA was BI de enige met voldoende kennis om deze magie te hanteren, dus hij moest de dader wel zijn. BI probeerde zich nog te verweren, maar BI werd toch overmeesterd.

De spreuk die Castiel gisteren op Jessica gebruikte, sprak hij ditmaal over BI uit. Nadat het licht verdwenen was, lag daar spontaan een skelet op de grond. Blijkbaar had BI wel degelijk duistere magie op zichzelf gebruikt, maar niet de vorm waar ze naar op zoek waren. BI had het geheim van het eeuwige leven ontdekt en bleek al honderden jaren oud te zijn, maar helaas, geen monster. BI was…

Dorpsoudste

upload_2017-10-17_22-12-22.png


upload_2017-10-17_22-12-3.png

Er was geen lunch!

Laatste inactiviteitswaarschuwing voor @TheSummerLovesMe . Eerste waarschuwing voor @ForeverYoung .
 

DeletedUser78769

Guest
Ik bedoel de theorie waarom hij wolf zou zijn? ik zie alleen een paar losse stemmen en dit is geen netwerkronde afaik...
Ben het met je eens.

Ik moest van kwart voor nog 6 pagina's lezen ofzo en zie een MASSA's aan stemmen. Daarvan ineens heel wat op BI zonder dat ik ergens een overtuigende reden zag. Dus ben benieuwd waar dit uit voort kwam. Iemand die een quote kan geven?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Anyway, mij gaan jullie vanavond niet meer zien. Prive kwam even tussendoor, en heb even teveel aan m'n hoofd.
 
Bovenaan