[Speeltopic] WvW #279: The Happy Mask Salesman

Reactiescore
603
Lol deze stemming gaat weer lekker mensen! Ik zit met een tentamen morgen, dus ga me ook niet verdedigen (wat overigens geen zin heeft, omdat er geen noemenswaardige argumenten gebruikt worden tegen mij).

Ik zou daarnaast sowieso Rick niet lunchen, aangezien hij een maat van me is en hij aangegeven had vanaf morgen actief te zijn.

Maar denk nu even na: ik heb alles even vluchtig doorgelezen en tot nu toe zie ik geen reden om Pierre vrij te spreken. Tot nu toe vind ik zijn verspreking nog steeds verdacht. Waarom zou je na de bmuitslag random denken van: o wacht nu gaat er een inactiefje dood, dat vind ik erg, dus laat ik dat in het topic posten!

Mijn redenering is helemaal niet zo gek. Wat wel gek is, is dat bijvoorbeeld JoHan in eerste instantie mijn mening 100% deelde en nu opeens zijn lynchstem op mij plaatst, terwijl we het 100% met elkaar eens waren.

Maar waarom ben ik verdacht? Ik heb 1 grote inhoudelijke post gemaakt en die redenering is vgm helemaal niet onlogisch, laat staan wolfs. Voor de rest kan ik jullie verzekeren dat ik sws niks wolfs gezegd heb, want ik was/ben niet actief.

Denk dus ff na: gaan jullie net als dag 1 weer een inactieve speler lynchen, zodat je vervolgens 0 info hebt of gaan jullie mee op bijvoorbeels Pieter, zodat je aan de hand vanvdie lynch verder kunt kijken. Een lynch van Pieter zal bijvoorbeeld informatie over Castiel, mij, hope, Tigor en Nits opleveren. Als Pieter slechtje blijkt, kun je castiel al direct als goedje bestempelen.

Tactisch gezien is mij lynchen sws nutteloos, aangezien je uit mijn posts vrij weinig af kunt leiden.

Denk dus nsvff na, anders zit je morgen weer met hetzelfde probleem, maar dan is de invloed van de slechtjes nog groter.

Ik wil deze redeneting wel volgen, dan hebben we meteen al meer informatie
Pieter
 

DeletedUser76198

Guest
Dat is 5! wie bied meer. na vannacht 4 goede spelers eruit, lekker bezig slechtjes.
 

DeletedUser78666

Guest
Loyal voor mij minst wof van die 5, omdat hij men wilde inlichten dat er een Rattenval in zit. Ik vind de stemmen van Hopeful en Loyal wel heel opmerkelijk.
 
Reactiescore
976
3x NITS (Castiel 19:39, loyal 20:59, pierre 21:29)
4x Pierre (Netsky 19:29, Castiel 22:40, Amancho 20:32, SC Beast 21:41)
3x DZ (NITS 19:25, BI 19:15, Jo Han 21:11)
2x Summer (TUTM 19:05, monobear 19:33)
5x Loyal (Westkip 13:47, planB 13:54, tigor 12:24, hopeful 21:44, Laila 21:45)
1x planB (planA 12:53)
3x BI (donkergat 20:29, DZ 21:40, planA 21:43)
 

DeletedUser78666

Guest
3x NITS (Castiel 19:39, loyal 20:59, pierre 21:29)
4x Pierre (Netsky 19:29, Castiel 22:40, Amancho 20:32, SC Beast 21:41)
3x DZ (NITS 19:25, BI 19:15, Jo Han 21:11)
2x Summer (TUTM 19:05, monobear 19:33)
5x Loyal (Westkip 13:47, planB 13:54, tigor 12:24, hopeful 21:44, Laila 21:45)
1x planB (planA 12:53)
3x BI (donkergat 20:29, DZ 21:40, planA 21:43)

Heb jij ook een mening over diegene die mogelijk lynch kunnen worden.
 

DeletedUser76198

Guest
Loyal voor mij minst wof van die 5, omdat hij men wilde inlichten dat er een Rattenval in zit. Ik vind de stemmen van Hopeful en Loyal wel heel opmerkelijk.

Enige reden dat ik mijn claim niet heb gedaan/ doe is omdat er dan wss 3 goedjes dood zijn einde avond. dus ik neem er een voor het team zodat het op 2 blijft vanavond.
 
Reactiescore
559
ik denk dat er onder loyal , pierre of nits een wolf zit.
en ik vind loyal dan de meest opvallende, maar komt mss ook wel doordat tie het meeste post

DZ twijfel ik vooral omdat er zoveel stemmen op meeliepen en nu ineens alles switch naar nits
 

DeletedUser76681

Guest
Mening over Loyal & Pierre al gegeven. DZ valt onder 'trollende spelers' die ik hier juist dood gewenst heb.

EDIT: al komt DZ nu wel oprecht over

Ik vind het getrol van Sander en Gijs nu idd ook oprecht meevallen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waarom Loyal dan, er is nog een kwartier om te bekijken wie lynch of niet.

Momenteel gaat het tussen:
- Pierre
- DZ
- Loyal
- NITS
- BI

Waarom NITS en BI?

Gijs kan ik begrijpen maar vind hem niet verdacht genoeg. Pierre speelt ook raar, maar het is pierre.

Het zou voor mij Loyal of Pierre worden denk ik, tenzij je me kan overtuigen van NITS.
 

DeletedUser76198

Guest
ik denk dat er onder loyal , pierre of nits een wolf zit.
en ik vind loyal dan de meest opvallende, maar komt mss ook wel doordat tie het meeste post

DZ twijfel ik vooral omdat er zoveel stemmen op meeliepen en nu ineens alles switch naar nits

Ik word de hele dag al aangevallen. Dan probeer ik mezelf te verdedigen en de situatie uit te leggen.

Snap wel hoe het overkomt overigens :)
 
Bovenaan