[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser70854

Guest
BI

Lijkt me nu wel duidelijk :) Als ik niet dood mag, dan maar alsnog winnen!

Pierre is 100% wolf! Heeft zich verraden door te vragen of het potje nu afgelopen is. We kunnen ook eerst hem eruit stemmen?
Ik wolfje? Whahaha waarom stem je dan toch op BI? Ik wil gewoon weten of ik vandaag mijn tijd nuttig kan besteden en ik niet elke 30 min opt forum moet gaan kijken...
 

DeletedUser70854

Guest
Explain me pls :p
Ik heb gewoon een drukke dag en daarom kwam het eigenlijk wel goed uit moest dit potje nu gedaan geweest zijn...
 

Deleted User - 2075062

Guest
Eerste Pierre kan idd ook, wat je wil TUTM

Wat denk jij Loyal?
 

DeletedUser76198

Guest
Eerste Pierre kan idd ook, wat je wil TUTM

Wat denk jij Loyal?

Vandaag een mega drukke dag, ga hopelijk de tijd vinden om eens na te denken en een juist lynch persoon te vinden. Er loopt wel erg veel mis dit potje :D

BI zie ik eigenlijk niet als wolf, puur omdat die zijn stem heel duidelijk met +2 zette... (iets dat niet nodig was)

Time en Jessica zijn letterlijk compleet blanke stemmen omdat ze niks gezegd hebben. (Jammer dat we die niet eerder eruit hebben gestemd)

TUTM wil ik het voordeel van de twijfel geven. (Niet perse iets tegen en een stoutmoedige burgerclaim)

Castiel zou een verdomd goede shaman zijn, en pierre wil ik al sinds dag 2 eruit :D


Als ik niemand mis zijn er maar 2 wolven in het spel, en is BI geen slechte raaf omdat de slechtjes anders het merendeel van de stemmen zou hebben.

Nogmaals, dit is vluchtig getypt, het zijn slechts ideeën, ik hoop er straks even naar te kunnen kijken.
 
Reactiescore
2.193
Lol als jullie me negeren kan ik daar ook niks aan doen. Jullie doen maar wat terwijl ik constant zelfde verdachte heb, blijf hier ook opzitten totdat tegendeel bewezen is. Jullie doen maar
 
Reactiescore
1.015
Castiel

Slim genoeg om te zien dat ik oplettende burger ben. Loyal heeft z'n drankje dus mis gegeven ^^.
 

DeletedUser74597

Guest
Bi wat doe je nu ? nog een goedje eruit is niet wat er nu gebeuren moet !
Dat is alleen maar in voordeel van de wolven .
 

DeletedUser74597

Guest
alleen burger mocht geclaimd worden als ik het juist heb maar een oplettende burger is meer dan een burger .
 
Reactiescore
1.015
Boeit me nu echt niet meer. Potje is toch verloren op deze manier en ik vroeg gisteren al om dood te vallen.

Castiel. is wolf, zoek daarna naar de connectie met de overige slechte/slechtjes.
 

DeletedUser76198

Guest
BI

Lijkt me nu wel duidelijk :) Als ik niet dood mag, dan maar alsnog winnen!

Pierre is 100% wolf! Heeft zich verraden door te vragen of het potje nu afgelopen is. We kunnen ook eerst hem eruit stemmen?

o_O Ik ga persoonlijk voor Pierre/Castiel... durf alleen echt geen stem te zetten op Castiel omdat niemand 6 potjes achter elkaar slechtje zou moeten kunnen zijn :D
 
Bovenaan