[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser77898

Guest
Nee hij heeft enorm retarded gespeeld. Al eerder uitgelegd waarom. We zaten compleet verkeerd dus mijn complimenten aan de slechtjes
 

DeletedUser74597

Guest
Op dag 3 ..was er 1 persoon die ons 3 bij elkaar zette als wolven ,dacht toen dat t erg moeilijk zou worden, zelfs time verrade zichzelf en dit werd niet op ingespeeld ...ik was de zonde bok en stemde rond 20 uur op dag 1 en vergat de tijd dus na de dl dacht ik dat t gedaan was voor me ... Iedereen nam blind aan dat de zondebok bij de blanco stemmen moest zitten ... :) Maar we hebben t overleeft xx
 
Reactiescore
1.049
Haha Voor ik er zo wordt uitgekiept ga ik jullie nog 1 theorie geven:
Ten eerste lees mn posts terug
Ten tweede ga ik dus geen uitleg verder meer geven maar denk ik dat het zo zit:
Pierre goede
Castiel en WBJIMO slechtjes (Castiel durft drankje niet te gooien en WBJIMO gaat makkelijk mee)
Pierre slechtje
Jessica en time ook slechtjes

Zo verwacht ik het mensen!
Wanneer luisteren jullie nou es :D
Was gewone burger
 

DeletedUser74597

Guest
Dat is ook zo een standaard zin hé jessica, puur wolfs gedrag. Even meestemmen en zeggen dat hij niet zo actief is bla bla, gewoon jezelf even in een goede kijk zetten voor de rest.

Ik beloof je dat ik niet teleur zal stellen, haal die stem gewoon weg.
Eerste die me vond ....
TLF, Time speelt helemaal niet vaker op de achtergrond! Waarom zeg je dat uberhaupt? Wat betreft Maroen, ik zie Tigor dus ook niet op hem gaan op dag 1 als ze allebei wolf zijn. Dus vansaar dat ik hem goedje acht.

Voorlopig trouwens gewoon Jessica1

Volgens mij wel. Heeft nooit veel posts
Leek me nu beter beetje zitting duck te spelen ;)
Toen zei Castiel:

Dan heb je hem de afgelopen 10 tot 15 potjes niet goed mee gemaakt. Altijd erg aanwezig en heeft graag een centralere rol.
Ja klopt zeker

Ik ga voor Pierre the Pieter Als hij een slechtje is is Castiel denk ik een goedje en Time mogelijk een slechtje
Zou meer zekerheid en vraagstukken opleveren
Nog 1 die t weer inzag ..eventjes dan toch ;)

Haha Voor ik er zo wordt uitgekiept ga ik jullie nog 1 theorie geven:
Ten eerste lees mn posts terug
Ten tweede ga ik dus geen uitleg verder meer geven maar denk ik dat het zo zit:
Pierre goede
Castiel en WBJIMO slechtjes (Castiel durft drankje niet te gooien en WBJIMO gaat makkelijk mee)
Pierre slechtje
Jessica en time ook slechtjes

Zo verwacht ik het mensen!
Die zat niet mis ;)
 
Reactiescore
1.015
Nee hij heeft enorm retarded gespeeld. Al eerder uitgelegd waarom. We zaten compleet verkeerd dus mijn complimenten aan de slechtjes

Martijn, gedraag je niet als een mongool. Was duidelijk dat ik oplettende burger was, zou anders nooit hinten. Dit zegt veel over jou ^^.
 
Reactiescore
2.196
Idd heb nooit veel posts en post nooit wat zinnigs!

Overwinning is niet dankzij goed spel van slechtjes helaas
 

DeletedUser77898

Guest
Martijn, gedraag je niet als een mongool. Was duidelijk dat ik oplettende burger was, zou anders nooit hinten. Dit zegt veel over jou ^^.
Gast, je gedraagt je zelf als een mongool. 2 stemmen nutteloos verspilt en wolf spelen. Ongelofelijk. Jij weet dag 1 wel wie er wolf is he, zit altijd goed...... zeg Gwn dat je verkeerd hebt gespeeld
 
Reactiescore
1.015
Gast, je gedraagt je zelf als een mongool. 2 stemmen nutteloos verspilt en wolf spelen. Ongelofelijk. Jij weet dag 1 wel wie er wolf is he, zit altijd goed...... zeg Gwn dat je verkeerd hebt gespeeld

Nee, jij bent de mongool.

Zei het in het potje.
1) ga niet hinten als ik slechte raaf ben
2) als ik slechte raaf was,had ik vanaf dag 1 m'n stemmen gezet.

Je bent gewoon dom. Dat een beginner zo kortzinnig zou zijn als slechte raaf ja, maar ik ga al even mee.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2075062

Guest
Komt er nog n nieuw potje? 0f stoppem we ermee met zijn allen?
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga eerst op vakantie als je het niet erg vindt.... Maar ik hoop werk dat jullie gewoon doorspelen
 
Reactiescore
1.049
Wij gadden te weinig spelers
Maar eens opnieuw proberen deze weej
Susan heeft een WvW break dus ik moet t alleen doen of met Pieter
 
Bovenaan