[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.015
Ben ik nou dood of niet? Ik wou me uitschrijven omdat het 3v6 is. 3v5 met het inzicht van mij voor lynch gaf meer winstperspectieven dan ik die mezelf laat lynchen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
We halen er sowieso info uit ... Nits gaat sowieso niet dood aan zwarte dood want Tigor is al dood en dat was een wolf. En als er een wolf dood is vervalt zwarte dood automatisch
 

DeletedUser74966

Guest
@GaMeBr3AKeR Loyal is dus sowieso goedje. Castiel is denk ik dan de zondebok als jij het niet bent.
Omdat ik toch dood ga ZWARTE DOOD
Kerel, ik heb trouwens nog even nageteld zonet. De stemming is als volgt:
2x NITS
2x Music
2x GaMe
1 Pierre
1 blanco (van BM Castiel)

Je had dus geen eens reden om zwarte dood te roepen want je ging niet 'toch dood'. Ik weet echter niet hoe dat geregeld is met dit soort gelijke spellen of dat er wellicht nog stemmen bij zijn gekomen van een raaf ofzo.

We halen er sowieso info uit ... Nits gaat sowieso niet dood aan zwarte dood want Tigor is al dood en dat was een wolf. En als er een wolf dood is vervalt zwarte dood automatisch
Die regel kende ik btw niet?
 

DeletedUser77898

Guest
ben ik nog niet dood? Dat is wel verrassend XD Denk alleen dat jullie nu de verkeerde hebben gelyncht. Morgen moet het wel duidelijk zijn wie de wolven zijn, denk ik. Dan kan Castiel ook mooi zijn drankje gebruiken (als hij die uberhaupt heeft o_O)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik heb dat schijt drankje al gebruikt en ik ben een goedje en was niet de zondebok voor iedereen die dit topic NIET heeft meegelezen ... Mijn rol zou best bekend mogen zijn, ik heb alles gezegd wat ik mogelijk mocht zeggen zonder overdreven te hinten of te claimen.
 

DeletedUser77898

Guest
Ik heb dat schijt drankje al gebruikt en ik ben een goedje en was niet de zondebok voor iedereen die dit topic NIET heeft meegelezen ... Mijn rol zou best bekend mogen zijn, ik heb alles gezegd wat ik mogelijk mocht zeggen zonder overdreven te hinten of te claimen.
oh top :) op wie?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dag 5 - Lynch

De stemming is als volgt:

Pierre - tutm
Tutm - BI
Bi - tutm - nits
Castiel - nits
Jessica - nits
Nits - pierre - bi - game
Time - pierre
Loyal - bi - blanco - game
Game - tutm

3x nits
2x game
2x tutm
1x bi
1x pierre

Nowhere in the sun was Burger!

Nachtactie:

Gamebreaker
was Beschermengel!
 

DeletedUser74005

Guest
Oh oeps..

Dag 5 - Lynch


De stemming is als volgt:

Pierre - tutm
Tutm - BI
Bi - tutm - nits
Castiel - nits
Jessica - nits
Nits - pierre - bi - game
Time - pierre
Loyal - bi - blanco - game
Game - tutm

3x nits
2x game
2x tutm
1x bi
1x pierre

Nowhere in the sun was Burger!

Nachtactie:

Gamebreaker
was Beschermengel!
 

Deleted User - 2075062

Guest
TUTM

En aan iedereen maar vooral aan Chris ... Ik schaam me diep :( :( :(
 
Bovenaan