[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74966

Guest
En wat vinden we van Game? Daar had ik vannacht het drankje op gezet namelijk haha
Goed, hoezo dit eigenlijk? Ik zie graag waarom je mij verdenkt?

verdacht, voert niks uit...
En wat bedoel je precies met voert niks uit?

En BI, ik heb sowieso het idee dat het morgen klaar gaat zijn. Ik zit nu namelijk met Time, Music en dan nog iemand in m'n hoofd als slechtjes. Al zie ik het ook nog mogelijk dat alle frontspelers gewoon slecht zijn.

Castiel, ik zie inderdaad vannacht het drankje graag op iemand. Geef even vlak na de DL aan op wie je dit doet als je het doet.

En waarom zie ik Time en Music?: Time ten eerste vanwege zijn ietwat weinige inbreng vergeleken met normaal. Ik kan alleen niet ruiken of dit vanwege de 'dip ' is of niet. Zijn stem staat nu al 2 dagen op Pierre terwijl ik nog altijd denk dat die niet slecht is.

Music vind ik nu telkens veel te makkelijk meegaan met mensen die een alternatief bieden voor een lynch op hem. Ik zal kijken of ik de juiste post hier zo kan invoegen waarbij het mij vooral duidelijk werd.

Ik heb het vertrouwen op het moment wel in BI. Vandaar:

Music
 

DeletedUser74966

Guest
Omdat jullie allebei vergeten/bewust niet gestemd te hebben. Dag 1 lijkt het mij vrij logisch om als zondebok te proberen om niet gelyncht te worden. Dan kom je op 3 mensen uit Castiel met zijn late stem en jullie twee zonder. Castiel vertrouw ik enigszins als goedje, maar dat is natuurlijk ook niet zeker.
Ik was dag 1 tot na de DL niet aanwezig. Ik heb toen niks kunnen en geen stem kunnen plaatsen helaas. Dus al was ik de zondebok had ik mezelf niet kunnen redden. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat ik dat niet was.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Loyal kan geen zondebok zijn want die is dwaze heks.

Ik ga vandaag mee op NITS
 

DeletedUser74966

Guest
Als jij het niet bent, dan is Loyal het.
Niet per se. Jij hebt bijvoorbeeld ook alleen maar op jezelf gestemd dag 1 omdat je niks volgde. Zou me niks verbazen als je niet eens wist dat er een gelijke stemming was ;)

Hier trouwens de quote waar Music bij mij ineens toch op kwam:
precies. 4 stemmen zonder BI. Dan de stem van BI erop + zijn 2 extra stemmen van raaf.

Music heeft sinds zijn invallen een aantal keer anderen heel makkelijk gelijk gegeven wanneer die een punt gaven waar hij zelf makkelijk iemand mee kon verdenken.

De bovenstaande post van hem was een reactie op Loyal die aangaf dat BI een slechte raaf moest zijn omdat er ineens extra stemmen waren. Music las dit berict en geeft gelijk een reactie waarin hij extra druk zet op BI en gelijk deze theorie volgt zonder zelf te kijken of alles wel klopte. Makkelijk meelopen noem ik dat. Daarna bouwt hij een theorie op met Pierre en BI als lynches. Beiden zie ik echter niet als slecht. Zo wel dan heeft Pierre geluk gehad én heeft BI gewoon slim gespeeld.

Zoals ik net al zei denk ik nu Music en Time wolven. Als ik een derde moet kiezen zou dat tussen Loyal en NITS gaan denk ik. Castiel twijfel ik over, maar ik hoop daarom vannacht een juist drankje. Jessica krijg ik geen hoogte van.
 

DeletedUser74966

Guest
BI -> GameBreaker

Loopt te liegen dat die dag 1 er niet was. 3 posts, zelfs om ~21:20 nog
Zo bedoelde ik het niet. Ik was er niet met de DL. Ik had daarvoor geen stem gezet omdat ik wilde wachten, maar tegen de tijd dat ik terug was kon ik al niet meer plaatsen. Ik verzeker je dat ik geen zondebok was ;)
 
Reactiescore
326
Zo bedoelde ik het niet. Ik was er niet met de DL. Ik had daarvoor geen stem gezet omdat ik wilde wachten, maar tegen de tijd dat ik terug was kon ik al niet meer plaatsen. Ik verzeker je dat ik geen zondebok was ;)

Weet je hoe hard ik gemindfucked word over de zondebok? Eerst dacht ik dat Castiel het was, omdat hij laat stemde en toen er plotseling een stem bij kwam.
Ik had wel door wat de stand was op dag 1, maar wist gewoon niet waar ik op moest stemmen.
 

DeletedUser74966

Guest
Weet je hoe hard ik gemindfucked word over de zondebok? Eerst dacht ik dat Castiel het was, omdat hij laat stemde en toen er plotseling een stem bij kwam.
Ik had wel door wat de stand was op dag 1, maar wist gewoon niet waar ik op moest stemmen.
Nja, ik weet ook niet wie het moet zijn. Al zou het me niks verbazen als Castiel en Loyal samen twee wolven zijn en ons lopen te mindfucken. Je ziet telkens dat Castiel het opneemt voor Loyal met zijn drankje. Dit omdat Loyal aangaf Castiel voor bijna 100% te vertrouwen. Dat is aangegeven op de dag na de lynch waarna Castiel dan zijn drankje heeft ontvangen.

Ik weet niet of dat misbruik is oid of een slechte keuze van Loyal, maar iig ziet Loyal Castiel als goedje en profileert Castiel Loyal als heks. Het kan waar zijn, maar dan denk ik toch dat Castiel dan wolf is en misbruik maakt van het hebben van het drankje. Als hij echter wolf is moeten we hem er wel uit hebben voor hij het drankje kan gebruiken.

Ik twijfelde overigens of Light de Wijze Burger was. Zo ja, dan moeten we nog eens naar zijn hint kijken voor zijn dood.
 

DeletedUser70854

Guest
Wordt het nu TUTM of...?
Ik denk dat ik zelfs nog 2 stemmen op me heb staan :(
 

DeletedUser76198

Guest
Nja, ik weet ook niet wie het moet zijn. Al zou het me niks verbazen als Castiel en Loyal samen twee wolven zijn en ons lopen te mindfucken. Je ziet telkens dat Castiel het opneemt voor Loyal met zijn drankje. Dit omdat Loyal aangaf Castiel voor bijna 100% te vertrouwen. Dat is aangegeven op de dag na de lynch waarna Castiel dan zijn drankje heeft ontvangen.

Ik weet niet of dat misbruik is oid of een slechte keuze van Loyal, maar iig ziet Loyal Castiel als goedje en profileert Castiel Loyal als heks. Het kan waar zijn, maar dan denk ik toch dat Castiel dan wolf is en misbruik maakt van het hebben van het drankje. Als hij echter wolf is moeten we hem er wel uit hebben voor hij het drankje kan gebruiken.

Ik twijfelde overigens of Light de Wijze Burger was. Zo ja, dan moeten we nog eens naar zijn hint kijken voor zijn dood.

Wijze burger zou je hebben gezien toch? ik ben definitief goedje, heb al aangegeven Castiel niet 100% te vertrouwen daar ik zijn rol niet kan zien. dat hij het voor mij opneemt kan eventueel andere redenen hebben? er kan een ziener/shaman inzitten he...
 
Bovenaan